Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תאמין ויש הבדיל .

הקיט הזה הוא מספיק לשתי דלתות שלמות כידוע לי ...

וחפש מאמרים שמוסבר בהם על איטום , ותבין הכל .

מש"ק זרזור

פורסם

אתה מדבר על ה"אוריג'ינל" - חומר יותר קשה לעבודה ונותן תוצאה פחות טובה (למרות שבמבחן עיוור בינו לבין האקסטרים יש לי הרגשה שאף אחד לא ייידע איזה חומר מותקן באיזו דלת).

 

תסתכל בדביק שאוטופרט פתחו, מצויין שם המחיר של סט דלתות "אקסטרים".

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

האקסטרים ממש קל לעבודה

מנקים קצת את המשטח ומדביקים בקלות

הבעיה לסגור את חלקי הפלסטיק בגלל העובי שנוסף לדלת

אני אישית לא ציפיתי את כל החלק החיצוני של הדלת (צד הכביש)

אלא הדבקתי מאחורי הרמקול ובחלק התחתון של הדלת

עושה את העבודה!

אני אישית לא מבין למה לצפות את כל הדלת מבפנים(חלק חיצוני)

החומר הזה לא נועד לאטום (זה ערך מוסף שמתקבל )

יעוד האקסטרים הוא להוריד את ניגון הפח (להוריד את הוויברציות)

נניח ויש לך קוביית פח שאתה מתקין בה בכל צלע בשליש מהשטח אקסטרים

ולא יהיו לך ויברציות

וכל הספקנים מוזמנים לשמוע

מה גם שעל האקסטרים יש מחיר (מבצע פה בפורום בנעוץ)שמתחיל להיות לאט לאט שפוי (כנראה בגלל CASCADE שנכנסו דרך צ'יפר)

 

מה שכן

ממולץ לא לעשות את העבודה בלי סיוע של מישהו שהתנסה בחומר ויכול לתת לך טיפים פשוטים שיצילו לך את העבודה (דברים בסיסים של אופן הדבקה) -(תודה לדני על הסיוע)

צריך לעבודה על הדלתות(המון חלקים עדינים) הרבה סבלנות וידיים טובות אחרת תקבל ויברציות פלסטיק

 

 

אני התקנתי את הקיט על ה פז'ו 306 שלי והעבודה באוטו הזה היא סיוט בגלל מבנה הפלסטיק ומנגנון החלון

פורסם
והאם יורגש באמת הבדל ? הסט הוא דוטק

הקטי הזה הוא לכל הדלת או רק לרמקול?

 

Kit

Part Number: # 10135

Contents: (4) 11.5" x 32" (292mm x 812mm) pieces of Dynamat Original

http://www.dynamat.com/images/10135_door_kit_original.jpg

שווה להשקיע עוד 145 ש"ח ולרכוש את האקסטרים, הוא יעיל עד פי 4 מהאוריג'נאל. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=113080

×
×
  • תוכן חדש...