Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ועוד פנינה קטנה וקלאסית:

 

Did you lift off for the turn

(מפינת הליאנה)

 

והתרגום:

האם התרוממת בפניה (או בפעמים אחרות: האם המכונית התרוממה)

(מפינת הזמן הוורוד :wink:)

פורסם

בנוגע לסלייטר, אני מבין שמישהו כאן קרא "מעריב" בסוף השבוע.

 

לגבי טעויות התרגום הנפוצות (והאיומות) - אמר אדם חכם:

When you pay peanuts, you get monkeys

(בלתי ניתן לתרגום, כמובן).

 

המתרגמים (ליתר דיוק, המתרגמות, מה שמאוד מגביר את כמות השטויות)

שעושים את העבודות האלה מקבלים סכומים לא ראויים לעולם השלישי, ולכן אני לא מאשים אותם.

אפשר ורצוי בהחלט להפנות אצבע מאשימה לערוץ שלא מוכן לשלם כסף לחברת תרגום נורמלית.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
עוד תרגום צולע, על גבול הפשע: (מקווה שלא רשמו את זה כבר...)

ריצ'ארד דיבר על פיז'ו 306 משופרת ומזעזעת לחלוטין, עם "few feet of subs"

(מותקנים בתא המטען משהו כמו 6 סאבים) - והתרגום ?

" 3/4 מטר של סאבים (רמקולים וצוללות) " !!!!!!!!!!!!!!!! :shock: :shock: :shock:

זה דווקא היה תרגום נכון. לא כתבת את זה במדויק. הם תירגמו את הפיט' למטר.

בקשר לצוללות : מיד אחר כך האיש המבוגר, שאינני יודע את שמו, אמר שאת המכונית הזאת בנו בתקופה שSUB זה היה משהו שיש רק לסובייטים או משהו כזה. לכן הצוללות.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

Christian Slater

ההוא - מערוץ 3...

 

 

נו במה זכיתי?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • אחראי פורום
פורסם
זה דווקא היה תרגום נכון. לא כתבת את זה במדויק. הם תירגמו את הפיט' למטר.

בקשר לצוללות : מיד אחר כך האיש המבוגר, שאינני יודע את שמו, אמר שאת המכונית הזאת בנו בתקופה שSUB זה היה משהו שיש רק לסובייטים או משהו כזה. לכן הצוללות.

 

דניאל.

אני חייב לציין שאת המספרים לא זכרתי בע"פ (וברור לי שהם

תרגמו למטרים-שזה נכון לעשות) , אבל הנק' המגוכחת לגבי הסאב...

נו באמת.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...