Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

רציתי לשאול אותכם לא דוקא על המערכת עצמה אלא על החוקים שכפופים לה:

במה אני מחויב מרגע שמותקנת אצלי מערכת הנעה בגז ברכב?

ומה דעתכם על החברה www.gaspro.co.il

העלות של המערכת הכי מתקדמת שלהם ובין המתקדמות בשוק מבדיקה שערכתי,היא 9200 כולל מע"מ והתקנה,ובנוסף מקבלים מערכת DVD כוללת נגן,ומסך תקרה.

מה דעתכם?

תודה,

שבת שלום.

פורסם
שלום,

רציתי לשאול אותכם לא דוקא על המערכת עצמה אלא על החוקים שכפופים לה:

במה אני מחויב מרגע שמותקנת אצלי מערכת הנעה בגז ברכב?

ומה דעתכם על החברה www.gaspro.co.il

העלות של המערכת הכי מתקדמת שלהם ובין המתקדמות בשוק מבדיקה שערכתי,היא 9200 כולל מע"מ והתקנה,ובנוסף מקבלים מערכת DVD כוללת נגן,ומסך תקרה.

מה דעתכם?

תודה,

שבת שלום.

איסור לחנות במוסך תת קרקעי

תיקונים רק במוסכים מורשים לטפל בגז

מדבקות על הרכב

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם

צבי, תודה רבה על התגובה.

המדבקות על הרכב באיזה סדר גודל הן? כי הבנתי מדבקה יחידה על השמשה.

ובנוסף לכך,ממה שהבנתי חניה באיסור בתת חניונים ללא מערכת אוורור,החניום היותר מודרניים בעליי מערכות אוורור אם אני לא טועה.

פורסם

לפי דעתי נגמר הסיפור של הגז (לפחות לשנים הקרובות)

 

בירושלים יש רק תחנה אחת ...

ואם מצאת אותה נקווה שאתה מקושר ..

אחרת אין לך את הטלפון של בעל הבית שיתקשר לעובד שיבוא להפעיל את התחנה.

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

פורסם
צבי, תודה רבה על התגובה.

המדבקות על הרכב באיזה סדר גודל הן? כי הבנתי מדבקה יחידה על השמשה.

ובנוסף לכך,ממה שהבנתי חניה באיסור בתת חניונים ללא מערכת אוורור,החניום היותר מודרניים בעליי מערכות אוורור אם אני לא טועה.

נכון מאוד, רק בחניונים תת קרקעים ללא אוורור (תקנה שקיימת רק בישראל-חכמי ציון מבינים יותר טוב מכולם, אגב, הבנתי שיכול להיות שבעתיד יבטלו אותה), כיום רוב החנויונים התת קרקעים הם בעלי אוורור.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
נכון מאוד, רק בחניונים תת קרקעים ללא אוורור (תקנה שקיימת רק בישראל-חכמי ציון מבינים יותר טוב מכולם, אגב, הבנתי שיכול להיות שבעתיד יבטלו אותה), כיום רוב החנויונים התת קרקעים הם בעלי אוורור.

חברים:

התקנות אומרות על איסור לחנות במוסך תת קרקעי נקודה.

זה מה שכתוב ברשיון הרכב שלי.

מדבקות: אחת בגודל של מדבקת אזור חניה על השמשה הקדמית גפ"מ.

ואחת קטנה מאד ליד פתח המילוי,המציינת גפ"מ בלבד.

 

לגבי תחנות: לי אין בעיה, יש 16 תחנות , יש מפה מסודרת של התפרוסת , מקרית שמונה ועד ב"ש,

מחיר תדלוק פחות מ3 ש"ח.

אני הסבתי בסובארו- מה שחשוב זה הנסיון בהסבת הרכב שלך- בדוק מי עשה הכי הרבה ודבר עם ממליצים.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

×
×
  • תוכן חדש...