Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן וחג שמח לכל הפורם כולל השובבים שבינכם...:arrow: .

 

 

 

הסיפור הוא ככה :

 

 

המזגן ברכב שלי..(פיג'ו 106 XS שנת 97,מנוע 1600,מזגן מקורי מהחברה).

 

תמיד עבד,ועבד נפלא.

 

 

עכשיו...שיפרתי...:-D .

 

החלפתי את הראש מנוע שלי,לראש מנוע של ראלי 1600,והחלפתי גם את הצמת מחשב,ואת המחשב עצמו למחשב של ה106 ראלי 1600.

 

עכשיו...פה מתחילה העלילה להתעוות.

 

ל106 ראלי 1600 הזאת,יש גם מזגן,אבל הוא לא מקורי,הוא של אלכס,אלכס אורגינל!!

 

מה זה אומר? שהמחשב של הראלי לא שולט על המזגן בשום דרך!

 

לעומת זאת,המחשב הקודם שלי,כן שלט על המזגן..לפחות ככה אני חושב. אולי הוא רק העביר פלוס וזהו...

 

בכל מקרה,מה לעשות?

לתת למדחס פלוס וזהו? ולתת למאוורר החיצוני גם פלוס?

 

ואוורר הפנימי עובד וגם החימום עובד.

 

יש לציים שהמזגן ברכב מאוד פשוט,אין בקרת אקלים ואין כלום...

 

 

עצתכם?:-)

 

ואם משהו לא ברור אז אני אשמח אם תשאלו שוב!

DSCF901111111105_resize1.jpg
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ :

 

צריך המלצה למזגניסט תותח,מאיזור המרכז.

 

שיוכל להשיב את המזגן לחיים.

 

זאת אומרת לעשות פיקוד נפרד מהמחשב שיפעיל את המזגן!

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

נראה לי שאתה דווקא צריך מוסך מורשה של פז'ו שמכיר את מחשב הרכב שהתקנת ואת המזגן המקורי שבמכוניתך. אם המחשב שהתקנת בנוי לקבל אות הפעלת מזגן ולהוציא אות לפקוד המזגן עצמו אז יוכלו לסדר לך הפעלה דרך מחשב נהול המנוע ואם המחשב אינו בנוי לכך, אז צריך יהיה לבצע שינוי שתתבצע הפעלת מזגן ישירה, לא דרך המחשב, אך בכך לא יהיה לך פיצוי של העלאת סבובי מנוע כשהמזגן פועל.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

המחשב רכב הזה לקוח מרכב שבו היה מזגן של אלכס אורגינל...

מה שאני צריך הוא הפעלת מזגן ישירה שלא דרך המחשב,בדיוק כמו ברכב שממנו לקחתי את המחשב..

אגב,יש לי את הרכב שממנו לקחתי את כל החלקים לפירוק אצלי בבית,זאת אומרת שיש אצלי את כל המערכת מיזוג של ה106 ראלי של אלכס אורגינל,אולי אפשר לקחת משם את היחידה ששולטת במזגן של אלכס ולעשות שהיא תפעיל את שלי?

DSCF901111111105_resize1.jpg
×
×
  • תוכן חדש...