Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ולפי דעתי, אתה צריך לקבל שלילה אם אתה נוסע עם לחץ אויר לא תקין משמעותית בגלגלים.

מזל שאנחנו לא קובעים...

עזוב, כל הרכב שלו זה עבירת תעבורה אחת גדולה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עכשיו ראיתי...

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
למה בעיה? חשבתי להפך לא?

 

הודתי בזה שעשיתי טעות ולא בנסיבות, עשיתי טעות עצמי אבל זה לא היה תלוי רק בי הו גומרים

 

אחרים שהפשיעו גם על זה

רק בך.

כמו שאומרת, לא ראיתי רכב ממול.

לא ראית, לא עוקפים. מאוד פשוט.

לקחת סיכון, אין בעיה , אבל גם תלמד לקבל מה שמגיע לך.

Omnia mea mecum porto

פורסם

אני לא מבין משהו אחד,

אתם תמיד אומרים שאסור להודות בביצוע העבירה, אבל נניח והשוטר ראה אותי מבצע עבירה מסויימת אז מה אני יכול לעשות? לשקר לו ולהגיד לו שמה שהוא ראה הרגע הייתה רק אשליה אופטית ושהוא צריך ללכת להבדק?

המשטרה עוצרת אותי = היא ראתה אותי מצבע עבירה\פעולה מסוכנת, אז מה אני יכול לעשות? לשקר?

משום מה לא נראה לי שזאת הדרך לסחוט רחמים משוטר

פורסם

הולך להיות שם לא טוב, בלשון המעטה...

לדעתי, השופט ישלול לך את הרישיון שוב לאיזה חודשיים, ואז תצטרך לעשות תאוריה מחדש, ותקבל עוד שנתיים הארכה של נהג חדש.

לפחות ככה זה בשלילה כתוצאה ממהירות מופרזת. לגבי עקיפה בנסיבות שתיארת, אין לי ניסיון, אבל סביר להניח שזו תהיה אותה הענישה, שכן בשתי המקרים אתה מגיע כנהג חדש, שעשה עבירה שגוררת שלילה לחודש על ידי קצין. אה, וקנס. בסביבות ה 1000 ש"ח...

אני חושב שעדיף שתקח עו"ד (1500-2000 ש"ח), וכמה שיותר מהר, אולי עוד יספיק לבטל לך את החודש המנהלתי...

SPL - 143.6DB

"


×
×
  • תוכן חדש...