Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקומפוננט עליו מדובר הוא מורל הייבריד אובישן.

הסט מותקן אצלי ברכב כ-3 שבועות ובשבוע האחרון שמתי לב שוופר אחד התחיל לחרחר בווליום של 20-25 ומעלה,כלומר הוא ניגן אבל היה צליל של חירחור מוזר!

היום הוא הפסיק בכלל לנגן. הרמקול ניבדק במכשיר מודד מתח וכאמור המכשיר הראה שאין מתח מהרמקול כלומר הוא נישרף או שסליל ניקרע אבל לא היה ריח של משהוא שרוף מהרמקול,אבל כשלוחצים קצת על המימברנה שלו יש צליל של חירחור כאלו הסליל נקרע או מתחכך במשהו.

ההגברה שהקומפוננט קיבל היא מהמגבר של אינפינטי: http://www.infinitysystems.com/caraudio/product.aspx?ProdId='REF5761A'&Ser=REF&Cat=AMP

בשתי גישורים,כלומר כ-110 וואט ארמס ככה שלא יכול להיות שהוא קיבל יותר מידי הגברה ובגלל זה הוא נישרף.

אני גם שולל התקנה לקויה בגלל שלפני זה היה מחובר סט אחר של קומפוננט של ג'יביאל והכול היה טוב , וגם בשבועים הראשונים שהסט של מורל היה מותקן הכול ניגן כמו שצריך ולא נגעתי בגיינים ולא כלום.

אז אים מישהוא יוכל לעזור לי להבין מה יכולה להיות הסיבה אני ישמח!

 

תודה!

פורסם

שלום, ברוך בואך למגברי JBL\אינפיניטי שמעוותים כבר מהתחום הבינוני ומעלה.

 

כבר דיברתי על כך העבר, ואני לא אוסיף על העניין.

המגברים הללו חזקים, אך מעוותים.

החרחור הזה ששמעת הינו עיוות, וכפי שאני אומר לכל אחד שמדבר איתי על זה , אם זה מחרחר\צורם\מצפצף\עמום לא מגבירים הלאה!.

 

אני מניח שהעניין נבע מכייון לקוי ופשוט המגבר היה בקפליפינג והוציא עיוות קבוע.

אני מניח שיש רק נתק בסליל ולא שרפת אותו אחרת הממברנה הייתה נתפסת(ברוב המקרים).

בד"כ אם מדובר על הספק גבוה מידי, אז הטוויטרים נשרפים קודם לכן.

אבל כאשר מדובר על עיוות, ברוב המקרים הוופרים נשרפים, זה לא אלמנט עדין, הוא מאוד חזק, וכבר ראיתי עשרות סטים של הייבריד אוביישן שעובדים על הספקים מאוד חזקים ללא בעיה או עיוות.

 

כבר אז בתרד' שפתחת אתה וסלבה אמרתי לכם אז שהכיוון שלכם לקוי ונדרש כיוון מחדש.

דבר שני, למה לחבר סט כלכך טוב כמו הייבריד אוביישן בגישור על מגבר שיודע לעבור בגישור רק במונו???!

 

תנסה לברר עם מורל אם ישנה אחריות בתוקף על הוופרים, תלוי מה הנזק(אני לא יכול להעריך דרך המסך), ואז שתחליף\תתקן את הוופר, תדבר עם סלבה ותגיעו אליי אני אשתדל לעזור לכם עם הכיוונים מחדש.

בלי שום קשר, אני ממליץ בחום להחליף את המגבר- הוא לא מתאים לסט הזה.נקודה.

 

ניר

under construction..

פורסם

קודם כל תודה על התגובה המפורטת!

רק אים תוכל להסביר לי למה התכוונת כשכתבת שהמגבר יודע לעבוד בגישור רק במונו?

ולמה בדיוק אתה מתכוון כשאתה אומר כיוון לקוי?

פורסם
קודם כל תודה על התגובה המפורטת!

רק אים תוכל להסביר לי למה התכוונת כשכתבת שהמגבר יודע לעבוד בגישור רק במונו?

ולמה בדיוק אתה מתכוון כשאתה אומר כיוון לקוי?

בקשר לגישור.

הוא התכוון שכאשר אתה מגשר את כל ה-4 ערוצים ל-2 ערוצים ומחבר אותם לקומפוננט

המגבר עובד במונו ולא בסטריאו,זתומרת שהרמקולים ינגנו כמרקול אחד ולא כל רמקול בנפרד.

פורסם
קודם כל תודה על התגובה המפורטת!

רק אים תוכל להסביר לי למה התכוונת כשכתבת שהמגבר יודע לעבוד בגישור רק במונו?

ולמה בדיוק אתה מתכוון כשאתה אומר כיוון לקוי?

המגבר שלך הוא מגבר סטריאו, כלומר יודע לעבוד ב2 ערוצי הקלטה, ימין ושמאל.

כאשר אתה מגשר המגבר אינו יודע להבחין בין ימין ושמאל מכיוון שכל הFRONT הולך לימין\שמאל וכל ערוצי הREAR הולכים לימין\שמאל, ואז אין הפרדה בין ימין ושמאל כאשר אתה מנגן מוזיקה, ולכן אתה מקבל סאונד שישמע כמו ערוץ הגברה בודד(מונו).

 

ולגבי הכיוון, ביום שאני אוכל להסביר איך לכוון מערכת אני יכתוב על כך מאמר מאוד ארוך שלא נראה לי שאצליח לסיים אותו, כי אישית עוד לא סיימתי לכוון את המערכת שלי :).

 

כבר אמרתי לך, שתחליף\תתקן וופר תקפוץ אליי ביחד עם סלבה ואני יעזור לכם עם הכיוונים.

בכל מקרה אני שוב חוזר על המלצתי להחליף את המגבר הנוכחי, זה פשוט עוול לסט שאתה מנסה להגביר איתו...

under construction..

פורסם
המגבר שלך הוא מגבר סטריאו, כלומר יודע לעבוד ב2 ערוצי הקלטה, ימין ושמאל.

כאשר אתה מגשר המגבר אינו יודע להבחין בין ימין ושמאל מכיוון שכל הFRONT הולך לימין\שמאל וכל ערוצי הREAR הולכים לימין\שמאל, ואז אין הפרדה בין ימין ושמאל כאשר אתה מנגן מוזיקה, ולכן אתה מקבל סאונד שישמע כמו ערוץ הגברה בודד(מונו).

ניר,

על פי הקישור ש - LEVA 1986 סיפק, מדובר במגבר של 6 ערוצים. לכן אם הוא גישר 4 ערוצים נפרדים ל - 2 ערוצים (חיבור BRIDGE) עדיין המגבר יעבוד בסטריאו.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
ניר,

על פי הקישור ש - LEVA 1986 סיפק, מדובר במגבר של 6 ערוצים. לכן אם הוא גישר 4 ערוצים נפרדים ל - 2 ערוצים (חיבור BRIDGE) עדיין המגבר יעבוד בסטריאו.

 

שלו.

שלו, תפתח את הMANUAL של המגבר (נמצא להורדה בגישור).

תפתח שם את קונפיגורציה מס' 12, ואז תראה איך המגבר הנ"ל עובד כאשר הוא עובד כ3 ערוצים (ימין\שמאל + סאב), ואז תראה את מצב הקרוס של המגבר שפועל על MONO(גם בFRONT וגם בREAR).

אני לא ממציא את הדברים שאני כותב, אני מסתמך על נסיון בלבד.

 

על מנת שמגבר 5\ ערוצים יעבוד בגישורים במצב סטריאו, הוא צריך להיות בעל CHANNEL FLEX, שזה בעצם יהפוך אותו ממצב של 5\6 ערוצים למצב של 3 ערוצים כאשר הערוצים הקדמיים יהיו סטריאו.

ובדרך כלל מגברי 5/6 ערוצים CHANNEL FLEX יודעים לעבוד במצב 3 ערוצים גם ב2 אוהם, אך כאשר מדובר על גישור רגיל מגברים ללא הפונקציה הזאתי יודעים לעבוד בהתנגדות נומינלית של 4 אוהם בלבד.

under construction..

פורסם

ל-green monster אמרת שאתה מניח שהכיוון היה לקוי והמגבר היה בקליפינג והוציע עיוות קבוע! האים זה יתכן שבגלל זה רק ברמקול אחד יש נתק בסליל??

איך אפשר להסביר את הדבר? למה דווקא הרמקול הספציפי הזה ולא שניהם?

והאים יכול להיות שגם הרמקול השני ניזוק ויפסיק לעבוד בקרוב?

פורסם
שלו, תפתח את הMANUAL של המגבר (נמצא להורדה בגישור).

תפתח שם את קונפיגורציה מס' 12, ואז תראה איך המגבר הנ"ל עובד כאשר הוא עובד כ3 ערוצים (ימין\שמאל + סאב), ואז תראה את מצב הקרוס של המגבר שפועל על MONO(גם בFRONT וגם בREAR).

לאחר שפתחתי את ה - MANUAL של המגבר בקונפיגורציה 12, השתכנעתי באופן מוחלט וסופי (כפי שכבר חשבתי קודם) שהמגבר, כאשר הוא בקונפיגורציה של 3 ערוצים (L/R + SUB) יעבוד בסטריאו. המפסקים שראית בקונפיגורציה מספר12 STEREO/MONO ושהיו במצב MONO, תפקידם בסה"כ לגשר את 2 ה - INPUT'S של 2 הערוצים שאתה הופך אותם לערוץ אחד BRIDGE.

אני לא ממציא את הדברים שאני כותב, אני מסתמך על נסיון בלבד. לרגע לא חשבתי שאתה ממציא דברים. כניראה שלא הבנת לגמרי את המוסבר ב - MANUAL של המכשיר.

 

על מנת שמגבר 5\ ערוצים יעבוד בגישורים במצב סטריאו, הוא צריך להיות בעל CHANNEL FLEX , שזה בעצם יהפוך אותו ממצב של 5\6 ערוצים למצב של 3 ערוצים כאשר הערוצים הקדמיים יהיו סטריאו.

ובדרך כלל מגברי 5/6 ערוצים CHANNEL FLEX יודעים לעבוד במצב 3 ערוצים גם ב2 אוהם, אך כאשר מדובר על גישור רגיל מגברים ללא הפונקציה הזאתי יודעים לעבוד בהתנגדות נומינלית של 4 אוהם בלבד. מה זה בדיוק CHANNEL FLEX ? ואיך זה קשור ומשפיע על התנגדות העבודה של המגבר?

ניר,

התגובות שלי באדום.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היום קיבלתי סוף סוף את הרמקול החדש של מורל ואני מתלבט ולא יודע איזה מגבר לקנות על מנת שיהיה אידיאלי בשביל הקומפוננט, 2 ערוצים או ארבע ערוצים?

ההתלבטות נובעת מיזה שאולי בעתיד אני ירצה לעבוד בבי אמפינג ובשביל זה צריך מגבר 4 ערוצים לא??

סכום ההשקעה הוא עד כ-1500 ש"ח!

אז בבקשה המלצות שלכם יתקבלו בשימחה כי אני באמת לא יודע על מה ללכת!

פורסם
היום קיבלתי סוף סוף את הרמקול החדש של מורל ואני מתלבט ולא יודע איזה מגבר לקנות על מנת שיהיה אידיאלי בשביל הקומפוננט, 2 ערוצים או ארבע ערוצים?

ההתלבטות נובעת מיזה שאולי בעתיד אני ירצה לעבוד בבי אמפינג ובשביל זה צריך מגבר 4 ערוצים לא??

סכום ההשקעה הוא עד כ-1500 ש"ח!

אז בבקשה המלצות שלכם יתקבלו בשימחה כי אני באמת לא יודע על מה ללכת!

הכי טוב שתדבר אם טכנאי של מורל ותקבל ממנו המלצות

צור איתי קשר בפרטי ואני אשלח לך את הפלאפון שלו.

פורסם

אני בטוח שיש פה הרבה אנשים בפורום שיש להם את ההייבריד והייתי רוצה לשמוע מהם איזה הגברה מקבל הסט?

 

תודה!

פורסם

אצלי הוא קיבל כשהיה מורכב הגבר בגישור מ301X שנתן לו 150 לכל צד ולא קרה לו כלום.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

אצל אחי ברכב הוא יושב על מגבר של ECLIPSE 33250, ומקבל 130 וואט RMS לקרוס.

 

ההגברה היעילה להייבריד היא לפחות 120-160 וואט RMS, או חיבור בי-אמפינג.

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...