Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכוהל ברכב מחובר עם חוט קבוע של + ?

אם כן, האם החלפת החוט הקיים ברכב של 15 שנה על הכביש , בכבל יותר עבה ובשרני יתרום משהו ע"י הולכה יותר טובה \בידוד וכו?

פורסם
הכוהל ברכב מחובר עם חוט קבוע של + ?

אם כן, האם החלפת החוט הקיים ברכב של 15 שנה על הכביש , בכבל יותר עבה ובשרני יתרום משהו ע"י הולכה יותר טובה \בידוד וכו?

שנת יצור , יצרן, סוג הרכב? ומה בדיוק אתה רוצה להחליף?

באים מדובר בחוט המתח הגבוה ? שמתחבר בין הכוהיל למפלג או חיבורי חשמל של הכויל?:shock:

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם

חיבורי החשמל בלבד של הכוהל, לא הכבל שהולך מהכוהל למפלג - להוסיף עוד כבל עבה בנוסף או במקום הכבל שיש , הכבל שקיים תקין אך הוא דק מאוד יחסית, האם יש משמעות לעובי הכבלים\מוליכות\בידוד בנושא הכבלים + - של הכוהל?

 

תודה.

פורסם
חיבורי החשמל בלבד של הכוהל, לא הכבל שהולך מהכוהל למפלג - להוסיף עוד כבל עבה בנוסף או במקום הכבל שיש , הכבל שקיים תקין אך הוא דק מאוד יחסית, האם יש משמעות לעובי הכבלים\מוליכות\בידוד בנושא הכבלים + - של הכוהל?

 

תודה.

לא עניתה על השאלה הבסיסית שנת יצור , יצרן, סוג רכב?

הוספת חוטים על הכוהל תזיק !!! חוט מספר 1 על הכוהל מגיע מהמיתוג של הפלטינות או המודול וחוט מספר 15 מגיע זרם אחרי סויץ' אל תשנה שום דבר כי אתה תגרום לנזק. :idea:

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם

השאלה מתייחסת לגבי רכב מסוג סובארו לאונה 92 (הצתה אלקטרונית).

היות והוספנו חוט עבה לפלוס אלטרנטור וסטארטר , וגם כמה חוטי הארכה טובים, חשבתי אולי לעבור לכוהל שראיתי שיש לו חוטים מסכנים.

פורסם
השאלה מתייחסת לגבי רכב מסוג סובארו לאונה 92 (הצתה אלקטרונית).
לא להחליף את החוטים . :evil: חוט מספר 15 מגיע מהסויץ' דרך רזיסטור וחוט מספר 1 מגיע ממודול הצתה אלקטרונית.
:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
×
×
  • תוכן חדש...