Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

ברצוני לחבר דיסקמן נייד לחשמל של המצת אך יש לי קונקטור של 12 V

 

וראיתי כמה פעמים שיש קונקטורים מיוחדים של פחות מ 12 V

 

השאלה היא מה שמים שם כדי להוריד את הספק מ 12 V ל 4.5 V לדוגמא

שמעתי שזה נקר דיודה?

פורסם

שאלתך לא מספיק ברורה.

 

1.מהו המתח שנדרש לספק לדיסקמן ?

2.המתח במצת הוא בערך 13.8-14.5 וולט.

3.המחבר למצת הוא די פשוט ניתן לקנות את המחבר בלבד ב-10 שקלים.

ראה תמונה.

C295878-01.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם
שלום לכולם

 

ברצוני לחבר דיסקמן נייד לחשמל של המצת אך יש לי קונקטור של 12 V

 

וראיתי כמה פעמים שיש קונקטורים מיוחדים של פחות מ 12 V

 

השאלה היא מה שמים שם כדי להוריד את הספק מ 12 V ל 4.5 V לדוגמא

שמעתי שזה נקר דיודה?

שנאי.

בכל חנות אלקטרוניקה תמצא.

בקש ממיר/שנאי ממצת רכב למתח הנדרש.

בהצלחה.

פורסם

השאלה בגדול מה נמצא בתוך החיבור מצט הזה שממיר את הכוח מ 14 ולט ל 4.5

לדוגמא מטענים לרכב

פורסם

לפי מיטב הבנתי הבחור שואל איך זה קורה ההורדת מתח ל 4.5.

לפי מיטב הבנתי ישנו נגד שמשנה את המתח ע"י התנגדות,אבל יש אנשים יותר חזקים ממני בתחום שיוכלו לענות תשובות יותר מדויקות

יום טוב רן

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
שלום לכולם

 

ברצוני לחבר דיסקמן נייד לחשמל של המצת אך יש לי קונקטור של 12 V

 

וראיתי כמה פעמים שיש קונקטורים מיוחדים של פחות מ 12 V

 

השאלה היא מה שמים שם כדי להוריד את הספק מ 12 V ל 4.5 V לדוגמא

שמעתי שזה נקר דיודה?

בדוק מה צריכת המתח של הדיסקמן. כנס לחנות אביזרים או לאלקטרוניקה וקנה מתאם בין הרכב לדיסקמן.

ברכב המתח נע בין 12.5 ל 14.2 V חיבור לא נכון ישרוף את הדיסקמן. :shock: בקונקטור שקיים במתאם יש הגנות על הדיסקמן.

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם

היי,

 

הורדת רמת המתח מבוצעת על-ידי מעגל אלקטרוני הבנוי סביב מייצב מתח מסדרת 78XX או דומה,מסביב למייצב זה יש קבלים.

כמו שכתבו קודמיי את יכול לרכוש יחידה מוכנה בסכום פעוט בכול חנות חשמל או אלקטרוניקה.

לדוגמא:

שמסי אלקטרוניקה בגבעתיים כצנלסון פינת בן-גוריון.

בת"א אצל בלצר או סימן-טוב או חן אלקטרוניקה לשדרות הר-ציון תל-אביב ליד התחנה המרכזית.

מומלץ לבוא עם הדיסקמן והרכב מכיוון שיש רכבים במיוחד הגרמנים שלא כול תקע מתאים ב-100 אחוז לשקע המצת.

איזה כייף לי :)

פורסם
היי,

 

תשובתו של קודמי לא מדוייקת.

אתה חייב שנאי מיוצב עבור דיסקמן.

מאחר ומתח ההזנה לממיר הוא מתח המצבר שהוא DC יחסית טוב (לא גלי במיוחד) ומאחר ונדרשת הורדה

למתחי עבודה שבסביבות ה 5, רוב (אם לא כל) הממירים שיעשו זאת לרב יתבססו על רכיבים ממשפחת ה-

78xx (או דומים) פלוס כמה קבלי סינון כך שלא מצאתי כל צורך לציין זאת.

לא נראה לי שיימכרו משהו לא מיוצב... הדבר הכי פשוט הוא לבנותו בעזרת מייצב פרימיטיבי.

 

בכל אופן - תודה על דיוק דברי.

פורסם

היי,

 

תתפלא כמה דיסקמנים נשרפים בגלל שימוש במתאם רשת לא מיוצב.

כפי שידוע מתאם הרשת מוציא מתח (ללא עומס) של 17-18 וולט.

12*1.4=17 וולט בערך.

המתח במצת אינו קבוע והוא נע בין 12-15 וולט ואפילו יותר מזה ברכבים ישנים, בזמן שהטורים הם יותר מ-2000 RPM.

בל-נשכח שבזמן שהאלטנטור מטעין את המצבר המתח הוא בסביבות 14.4 וולט.

לכן מומלץ מתאם מיוצב לדיסקמן.

איזה כייף לי :)

פורסם

אוי, 78XX והחברים ממשפחת 79XX.

 

צריך לבדוק אם הזרמים של המשפחה הזאת מתאימים לדיסקמן. הסדרה הזאת לא חזקה במיוחד, וכמו שאני זוכר דיסקמנים (ובאמת שכבר הרבה זמן לא החזקתי כזה) - הם דורשים מנה נאה של זרם.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...