Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין על אדום כפי שאני מציין תמיד שאני רואה את הצבע, הפכת איביזה תמימה ל"פושעת" ואני אישית אהבתי.

הדבר היחיד שלא הבנתי זה שהמרכב של הרכב נראה קופה כי אני ראיתי רק 2 ידיות לדלתות הקדמיות, אבל מצד שני ראיתי שיש 2 דלתות נוספות מאחורה רק בלי ידיות! אשמח לקבל הסבר ולדעת אם זו איביזה קופה או איביזה 4 דלתות, ואם 4 דלתות אז להיכן לעזאזל נעלמו הידיות שלהן?!

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם

הרכב הוא 4 דלתות כמו שרואים.

 

הידיות כנראה עברו החלקה, בדיוק כמו הבאגאז'.

 

אני מצטער שאני אומר את זה, אבל הרכב נראה כמו ג'יפ - כלומר, גבוה מאוד - לדעתי כדי להשלים את המראה כדאי כבר שתשקול הנמכה שתשלים את המראה של האוטו.

פורסם

זה 4 דלתות אבל החלקתי את הידיות מאחורה. אפשר לפתוח את הדלתות האחוריות רק מבפנים. הפגוש הקידמי מקורי של קופרה. נשאר רק לשים פגוש אחורי מקורי של האיביזות היותר חדשות ולהנמיך את האוטו.

פורסם

לא עלינו חס וחלילה..מה במקרה של תאונה?לא הכי בריא להעלים ידיות.

חוץ מזה..יופי של השקעה,רק כמו שאמר קודמי,טיפה הנמכה.

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם
לא עלינו חס וחלילה..מה במקרה של תאונה?לא הכי בריא להעלים ידיות.

חוץ מזה..יופי של השקעה,רק כמו שאמר קודמי,טיפה הנמכה.

במקרה תאונה לפחות יש לי דלת...מה קורה ברכבי קופה?:-)

אני ממש רציתי להחליק גם את הידיות מקדימה ולעשות מנגנון פתיחה עם שלט כמו בחו"ל אבל רק בגלל שזה אסור ויבלוט מאוד לא עשיתי. עכשיו הרוב חושבים שזה קופה פשוט. אולי יום אחד אם המצב פה יהיה כמו באנגליה או ארצות הברית...:|

פורסם

ברכבי קופה המושבים מתקפלים קדימה ומאפשרים יציאה\גישה נוחה, אצלך, לא.

מקדימה היא מאוד יפה, אהבתי את המראה של ה"עצבנית", החלק האחורי לא, אני לא אוהב את ההחלקה הזאת, זה נראה מוזר מידי.

 

שאלה לי לכל מי שיודע.

מה זה החור הזה לאזעזל? למה הוא קיים? בכל איביזה\קורדובה, בשנים האלו יש אותו.

אני יודע שבדור ה-3 מותקן שם אינטרקולר (בגירסת הספורט) אבל למה בדור 2 יש את החור הזה? גם בקופרה לא מותקן שם דבר.

מי שלא מבין על מה אני מדבר, בתמונה זה מסומן בעיגול.

Y.JPG

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
ברכבי קופה המושבים מתקפלים קדימה ומאפשרים יציאה\גישה נוחה, אצלך, לא.

מקדימה היא מאוד יפה, אהבתי את המראה של ה"עצבנית", החלק האחורי לא, אני לא אוהב את ההחלקה הזאת, זה נראה מוזר מידי.

 

שאלה לי לכל מי שיודע.

מה זה החור הזה לאזעזל? למה הוא קיים? בכל איביזה\קורדובה, בשנים האלו יש אותו.

אני יודע שבדור ה-3 מותקן שם אינטרקולר (בגירסת הספורט) אבל למה בדור 2 יש את החור הזה? גם בקופרה לא מותקן שם דבר.

מי שלא מבין על מה אני מדבר, בתמונה זה מסומן בעיגול.

שמעתי שיש להן וו גרירה שם בשנים האלה.
פורסם

אולי בגלל שבדגם מסויים כמו שאמרת יש שם אינטרקולר אז כדי להוזיל את עלות הייצור הם השאירו את אותו הספויילר הקידמי בכל הדגמים...

נערך...

בעצם אמרת דור 3 אז לא הגיוני...

×
×
  • תוכן חדש...