Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לשוטרים אסור לערוך חיפוש כלשהו ברכב ללא הסכמת בעל הרכב, או לחילופין צו של בית משפט. כלומר, שוטר שעוצר אותך לביקורת בכביש לא יכול להכריח אותך שתתן לו לבדוק את האוטו שלך.

אז תעשו את החשבון שלכם לבד...

 

הבהרה:

שוטר יכול לערוך חיפוש ברכב גם ללא צו וללא הסכמת בעל הרכב במידה ויש לו יסוד סביר לחשוד במשהו.

מה זה יסוד סביר לחשד? זו הגדרה מאוד גמישה, ולכן בפועל יוצא ששוטר יכול לבדוק איזה אוטו שהוא רוצה ומתי שהוא רוצה.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה לא מדוייק ג'רמי.

שוטר לא יכול לחפש אצל מי שמתחשק לו אבל הוא כן יכול

אם מוציאים לו אישור

אישור כזה הם מקבלים אם עושים מחסום, פשיטה וכיוצא בזה

והם יכולים לחפש אוטומטית אם יש התראות לפיגועים.

פורסם

איך בדיוק קודן והוצאת המפתח יעזרו?

אתם באמצע הכביש עם שני גנבים,נראה לכם שכאשר תוציאו מפתח

הם יגידו "טוב,אנחנו הולכים"?... הם יגידו "תן את המפתח (או הסיסמה) או שאנחנו

נהרוג אותך" ואז יגנבו את האוטו (ואולי גם יתנו קצת מכות על הנסיון לעצור אותם).

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
איך בדיוק קודן והוצאת המפתח יעזרו?

אתם באמצע הכביש עם שני גנבים,נראה לכם שכאשר תוציאו מפתח

הם יגידו "טוב,אנחנו הולכים"?... הם יגידו "תן את המפתח (או הסיסמה) או שאנחנו

נהרוג אותך" ואז יגנבו את האוטו (ואולי גם יתנו קצת מכות על הנסיון לעצור אותם).

 

איפה אתה חי ?!

 

בחיפוש ברכב אין בכלל צורך בהנעת הרכב!!

 

קודן מרכיבים לרוב בחשמלאות רכב \ סטריאו לרכב

פורסם

ההצעות שלכם לא כל כך פרקטיות.

ואנמק:

לא תמיד מי שעוצר זה השוטר מתנ"א הקלאסי

לפעמים, זה מתנדב מתנ"א שמעמם לו

לפעמים זה המתנדב הקלאסי של המשא"ז וכולה ביקשו ממנו לעשות ביקורות.

 

אני מציע לכם, תיהיה רגועים, תסתכלו טוב במראה, וקחו איתכם את המפתחות של האוטו.

 

לא כל המתנדבים נושאים תעודות מזהות.

ואין חוק שמחייבים במחסום או בבדיקה מהבהבים (קוזאק).

 

בברכה

יונתן

פורסם

התאפקתי כדי לא להגיב וחיכיתי קצת לתגובות ועכשיו אני מגיב!

 

שלומי, הכותרת שלך לא עיניינית! אתה, בתור חבר בפורום המנהלים של פורום זה שאמור לקדם תרבות נהיגה ומוטוריקה בארץ, כותב כותרת שמבצעת תפנית של 180 מעלות מתכלית הפורום.

 

ואני מתפלא על שאר הכותבים, שכל הזמן פותחים הודעות על כמה קשה לנהוג בארץ, על תרבות הנהיגה, ומה אפשר לעשות נגד נהגי מוניות וכו'... אבל מצד שני, אף אחד לא טרח לגנות את הכותרת שמסיטה לכיוון ההפוך.

 

צביעות ?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

שמוליק, איפה ישנה סתירה בין אזהרה ממקרה של התחזות לשוטר

וגניבת הרכב הפרטי של בן אדם,

לבין הכנסת התרבות המוטורית לרוורס???

 

אני מבין שהכותרת קצת לא במקום, אבל סך הכל מה מפריע לך חוץ מזה?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

דבר ראשון:

לשוטרים אסור לערוך חיפוש כלשהו ברכב ללא הסכמת בעל הרכב, או לחילופין צו של בית משפט. כלומר, שוטר שעוצר אותך לביקורת בכביש לא יכול להכריח אותך שתתן לו לבדוק את האוטו שלך.

אז תעשו את החשבון שלכם לבד...

 

לשוטרים מותר לערוך חיפוש אם יש להם י.ס.ל - יסוד סביר לחשוד שיש לך ברכב

סמים, אמל"ח כנ"ל על גוף

לכן חוק זה גמיש מאוד כמו שאמר יציק... ובגדול ניתן לערוך חיפוש על כל רכב

למרות שלדעתי אין סיבה לעשות חיפוש סתם.... אלה רק אם יש חשש שהנהג מסתיר משהו

(פלילי) או שהנהג בעל רקע פלילי...

 

לא נכון ביכלל:

זה לא מדוייק ג'רמי.

שוטר לא יכול לחפש אצל מי שמתחשק לו אבל הוא כן יכול

אם מוציאים לו אישור

אישור כזה הם מקבלים אם עושים מחסום, פשיטה וכיוצא בזה

והם יכולים לחפש אוטומטית אם יש התראות לפיגועים.

 

כמו שכבר אמרתי מותר לשוטר לעשות חיפוש או אותו בן אדם נותן לכך אישור

או שיש לשוטר יסוד סביר לחשוד שיש לאותו בן אדם סמים או אמל"ח

לכן חוק זה גמיש מאוד...

ועוד משהו .. כדי לעשות מחסום שוטרים לא צריכים ממש אישור לכך

זה חלק מעבודה שלהם...

ועוד משהו משנת 48 אין יום שעבר ללא התראות לפיגועים :!::!::!:

 

ועוד משהו לא נכון!!

 

ההצעות שלכם לא כל כך פרקטיות.

ואנמק:

לא תמיד מי שעוצר זה השוטר מתנ"א הקלאסי

לפעמים, זה מתנדב מתנ"א שמעמם לו

לפעמים זה המתנדב הקלאסי של המשא"ז וכולה ביקשו ממנו לעשות ביקורות.

 

אני מציע לכם, תיהיה רגועים, תסתכלו טוב במראה, וקחו איתכם את המפתחות של האוטו.

 

לא כל המתנדבים נושאים תעודות מזהות.

ואין חוק שמחייבים במחסום או בבדיקה מהבהבים (קוזאק).

 

בברכה

יונתן

 

אם תראה שוטר משא"ז עושה מחסום אז באמת משעמם לו...

כי לרוב זה אנשים זקנים שלא ממש בא להם לצאת מהניידות

לכן לרוב המחסומים מתבצעים עלידי שוטרים רגילים מקסימום

מצטרף איתו מתנדב

ועוד משהו כל שוטר/מתנדב חייב לשאת איתו את התעודה המזהה!! כלמור תעודת שוטר/מתנדב

וכל מחסום מחייב בהדלקת הכחולים(קוזאק)

פורסם

אני לא ממציא להפך ממך כי אני מתנדב .

כדי לקבל רשות לחפש לאנשים ברכבים וכדומה שוטרים חייבים לקבל אישור מהמוקד אשר מתעד את האירוע נקודה.

פורסם
אני לא ממציא להפך ממך כי אני מתנדב .

כדי לקבל רשות לחפש לאנשים ברכבים וכדומה שוטרים חייבים לקבל אישור מהמוקד אשר מתעד את האירוע נקודה.

 

אני לא יודע באיזה תחנה אתה נימצא

ואני מקווה שזאת התחנה היחידה שעושה כך!!

ויכול להיות שזה רק למתנדבים ולא לשוטרים רגילים

ועוד משהו

אני מכיר את העשק מקרוב מאוד

אם אתה יודע למה אני מתכוון

ואיזה אירוע יש לך בדיוק לתעד??

אתה יודע כמה פעמים ביום עושים חיפוש על אדם/רכב???

אם כל מקרה היה מתועד אז לשוטרים הייתה עבודה אחרת

לעשות...

 

ועוד משהו

אם אתה רואה אדם שמתכוון לקחת סמים

או שיש לך חושש שיש לו סמים או במיקרה הכי גרוע יש לך חשש שלמשהו ברכב יש

נשק (על קרע פילי)

אתה תייצר קשר עם המוקד??

אתה יודע כמה זמן זה יקח???

אז כל השיטה הזאת לא ניראת לי ביכלל


×
×
  • תוכן חדש...