Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פטישנים, ובכלל רובם המוחלט של זני הכרישים, למעט העמלץ הלבן, אינם תוקפניים כלפי בני אדם, אלא אם:

1. פלשת לאיזור האכילה שלהם בדיוק באמצע שהם טוחנים.

2. פלשת לטריטוריה שלהם בזמן עונת ההזדווגות, ואז הם פשוט נעמדים מולך ונדרכים כמו קפיץ, ואם אתה זז - נגמר הסיפור.

3. ממש אבל ממש עצבנת אותם.

4. אתה מדמם.

5. זהו.

 

בקיצור, חדל קשקשת, כרישים הם חיות מדהימות, בתור אחד שצלל עם עשרות מרובות של כרישים - אני יכול להגיד בבירור שהם לא תוקפניים.

 

אלעד, שצולל כבר מגיל 12.

פורסם
פטישנים, ובכלל רובם המוחלט של זני הכרישים, למעט העמלץ הלבן, אינם תוקפניים כלפי בני אדם, אלא אם:

1. פלשת לאיזור האכילה שלהם בדיוק באמצע שהם טוחנים.

2. פלשת לטריטוריה שלהם בזמן עונת ההזדווגות, ואז הם פשוט נעמדים מולך ונדרכים כמו קפיץ, ואם אתה זז - נגמר הסיפור.

3. ממש אבל ממש עצבנת אותם.

4. אתה מדמם.

5. זהו.

 

בקיצור, חדל קשקשת, כרישים הם חיות מדהימות, בתור אחד שצלל עם עשרות מרובות של כרישים - אני יכול להגיד בבירור שהם לא תוקפניים.

 

אלעד, שצולל כבר מגיל 12.

אז גם הטייגר \למון ובול שרקס(כרישים) מאוד ידידותיים ??? :shock:

לא מדוייק בכלל מה שרשמת

גם אם צורת השחיה\רביצה במים מעלה ספק אצל הכריש שמדובר החיה פצועה\המצוקה נגמר הסיפור

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

תן לי הוכחה מספרות למה שרשמת בבקשה.

פטישנים, ובכלל רובם המוחלט של זני הכרישים, למעט העמלץ הלבן, אינם תוקפניים כלפי בני אדם, אלא אם:

1. פלשת לאיזור האכילה שלהם בדיוק באמצע שהם טוחנים.

2. פלשת לטריטוריה שלהם בזמן עונת ההזדווגות, ואז הם פשוט נעמדים מולך ונדרכים כמו קפיץ, ואם אתה זז - נגמר הסיפור.

3. ממש אבל ממש עצבנת אותם.

4. אתה מדמם.

5. זהו.

 

בקיצור, חדל קשקשת, כרישים הם חיות מדהימות, בתור אחד שצלל עם עשרות מרובות של כרישים - אני יכול להגיד בבירור שהם לא תוקפניים.

 

אלעד, שצולל כבר מגיל 12.

×
×
  • תוכן חדש...