Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה ידוע שמחירי החלקים בארץ הם בערך 400% מעל המחיר המקורי! לדוגמה :על פנס אחורי של AUDI A4 2000 רצו יותר מ 2000ש"ח ולפי הבדיקה באינטרנט הפנס עולה 150$ כולל משלוח מחו"ל.

רוצים חלקים זולים יותר? אז אתם צריכים להיות היבוענים! :wink:

If there is a car in front of you, you are going too slow... :-D:drinking:

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני זוכר שפעם הלכתי עם חבר לטפל בA4 שלו, לקחו לו 1500 שקל על חתיכת צינור פלסטיק- כשהתעניינתי "מה ניסגר" ענה לי המכונאי:"מה אתה חושב, אאודי יכולים לעשות את אותו הצינור ממתכת, אני בעצמי ראיתי כמה שהשיגו צינור זהה במימדיו ממתכת ולא היו צריכים להחליף עוד (זה כנראה צינור שמתבלא מהר וצריך להחליפו כל 30 K או משהו כזה), אבל אז: איך אאודי (וצ'מפיון) ירוויחו?"

 

זה הראש- יש לך כסף לאוטו חדש, אתה גם עשיר וגם פראייר ואפשר לעשות עליך רווחים...:twisted:

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם

יש ל VDO יצוג בארץ, אני יודע שהם מוכרים פה חלקים לצרפתיות (משאבות דלק) ואני מאמין שגם את החלק שאתה צריך יש להם.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

כל עוד ישנם פראיירים שישלמו, אז יהיו כאלה שימכרו.

אתה אולי קצת מבין באלקטרוניקה ולא מפחד להתעסק לבד, יש אנשים שאין להם מושג בזה כלל ולא מעניין אותם, יש להם ים של כסף, 250 אלף על רכב אז לא נורא עוד 10 אלף פה ועוד 10 אלף שם...לא משחק תפקיד, בנוסף המון אם לא רוב הרכבים האלה הם מוכרים \על חשבון חברה ולכן, למי איכפת שזה עולה 10 אלף, עכשיו , צמפיון או כל מוסך מורשה אחר יודע שאין לך ברירה ורוב הסיכויים שהכסף לא יוצא מהכיס שלך, אז למה לא? נדחוף טיפול 10 ב 2000 שקל, טיימינג ב 7000 שקל ומשאבה מסכנה שלאף אחד אין מושג מה זה בכלל נדחוף לה 10 אלף שקל.

 

כל עוד יש מי שמשלם = רווח נקי.

פורסם
מי אמר שהיבואן הוא היחידי שמביא את החלקים האלה?

 

בפיג'ו למשל יש חלקים של בוש כמו חלק מהחיישנים, משאבת דלק וכ"ו שאותם אפשר לקנות בחנויות השונות ולא רק במוסכים המורשים של היבואן. תסתכל על החלק מי החברה שמייצרת את אותו ותבדוק אם יש להם יבואן בארץ ואם כן תברר מולו עלות של החלק, תתפלא כמה ההפרשים יכולים להיות גדולים.

אלה לא חלקים מקוריים, למרות שבדרך כלל הם זהים

פורסם

צודק.

יום שני אם אני לא טועה, הלכתי לצ'מפיון בפתח תקווה לבדוק שמן גיר, אמרו לי 180 ש"ח בדיקה.

אבא שלי אמר שחבר שלו יבדוק בלי כסף.

עוז.

אין על מי לסמוך רק על אבינו מלכנו שבשמיים.

פורסם

אם החלק זהה לגמרי רק בלי הלוגו של יצרן הרכב אז למי אכפת אם הוא מקורי ?

 

 

ובדרך כלל אין זמן לחפש מקור אחר לקניית החלק... לי לצערי אין שבוע לחפש חלק כזה שלא אצל יבואן... וככה יוצא שאני הפראייר שקנה אצל קרסו מנוע צעדים ב-1300 ש"ח במקום חצי במקום אחר...

Veni Vidi Vici

פורסם

אני בטוח שאם תלך לצמפיון עם אוודי A8 או עם אוודי A3 , לאותו טיפול\בדיקה או אפילו סתאם להחלפת נורה, ונניח שזה אותו זמן ואותה פעולה בדיוק בשני הרכבים,...עדיין אתה חושב שהמחיר יהיה זהה?

אני לא חושב, יותר נכון, אני בטוח שלא, ויותר מזה, ההבדלים יתבטאו במאות אחוזים.

פורסם

ובדרך כלל אין זמן לחפש מקור אחר לקניית החלק... לי לצערי אין שבוע לחפש חלק כזה שלא אצל יבואן... ...

כמה שאתה צודק ועל זה בידיוק הם חוגגים

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

כמו שהבטחתי תמונות של החלק

2.JPG

3.JPG

4.JPG

6.JPG

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

אני הייתי עושה מזה סיפור.

יש כאן כתבים ב YNET ובאוטו.

 

קח את החלק ותעשה בירור כמה הוא עולה חדש בחו"ל (ארה"ב למשל)

ותפרסם את הממצאים.

יש פורומים ב YNET של צרכנות.

תתחיל שם.

 

רק לידיעת חברי הפורום - מחיר של חלק כזה משופץ ב EBAY עולה 30 דולר.

 

כם אם חדש עולה פי עשר (וזאת הגזמה פראית) - זה עדיין 300 דולר.

פורסם

לפי דעתי תבדוק באינטרנט בטוח תמצא יותר זול.

כמו כן נראה לי מצער מאוד שפולקוואגן משתמש ברכיבים באיכות כל כך ירודה במיוחד במותגים היקרתיים. וזה לא רק המקרה הספיציפי ישנם המון תלונות על מכוניות מהקונצרן שנהרסים בהם רכיבים יקרים תוך זמן מאוד קצר.

והעיקר כולם צוחקים על האמינות של פיאט.

פורסם

הרכב שנת 96

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

היי,

 

יש לך את מק"ט החלק ? הוא רשום על החלק שפירקת.

אני סקרן לדעת מה המחיר האמיתי בחו"ל מבלי לנחש.

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...