Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על פירוק כסא צד נוסע+הרמת שטיח+ייבוש שטיח רצו ממני קרוב ל2000שקל...

אז עובדים קצת קשה (חצי שעה פירוק+עבודה של מייבש כביסה למשך חצי שעה)והופ!

2000שקל נשארו בכיס.

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ראשית, כדאי שתבדוק כמה עולה משאבה כזו בחו"ל. אתה תתפלא להיווכח שגם שם היא לא זולה. עלות החלפים בישראל מורכבת מהעלות בחו"ל בתוספת מיסים, הובלה ורווח ליבואן ולמוסך. צ'מפיון מוטורס לא עושה עליך קופה של 9,900 ש"ח!

 

לא עושה רווח של 9900 אך לעומת זאת אני בטוח שחלק זהה במכונית אחרת היה עולה מעט מאוד לעומת 10000 .

יש פה סוג של ניצול עקב העובדה שהאוטו באמת יקר.

קח דוגמה , אני נוסע בוולבו ששווה 11000 ש"ח ולמרות זאת ישנם חלקים שמתאימים גם לוולבו שנת 98 .

כתוצאה מכך ( אני לא בכל אופן) בן אדם תמים צריך לשלם על שסתום מיים חמים 900 ש"ח לפני מע"מ,ועל כבל קיקדאון 1400 ש"ח + מע"מ, וגם על מסנן שמן גיר 430 לפני מע"מ.

זה נראה מגוחך שיבוא לחברה אדם עם וולבו שנת 98 ויחליף חלק ב- 150 ש"ח!!!???

כך בדיוק במקרה שלך.

 

מבחינת זו הפקרות וחוצפה!!

תנסה לחפש ב EBAY .

אני דג שם לא מעט חלקים.

בהצלחה אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם
היי,

 

יש לך את מק"ט החלק ? הוא רשום על החלק שפירקת.

אני סקרן לדעת מה המחיר האמיתי בחו"ל מבלי לנחש.

בבקשה 8d-t-400-000

או 4A0-862-257-J\H\G\M (יש 4 דגמים לפי האותיות בסוף)

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

הנה כאלו חלקים כמו זבל ב 39$

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/audi-5000-power-door-lock-motor_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ50459QQitemZ7970783784QQrdZ1QQsspagenameZWDVW

 

יש עוד המון חלקים כאלו במחיר של כ 50$, אבל מצאתי ש"המחירון" של הדילרים על חלק מקורי הוא 481$ שזה כ 2000 ש"ח בחול !!! אז מה אם צמפיון מרוויחים רק 500% על מקורי או 5000% על תחליפי .... ואני קניתי VAG לפני חודשיים :evil:

 

Power Door Lock Vacuam Supply Pump (443-862-257B/C. Fits the following cars:5000 1985-1986, 5000 Turbo Quattro 1986, 5000 Turbo 1984-1986, 4000 1985-1987, 4000 Quattro 1984-1987, Coupe 1983-12987, Turbo Quattro Coupe 1983-1985. This part has a dealer list of $481.75.

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם
אבל מצאתי ש"המחירון" של הדילרים על חלק מקורי הוא 481$ שזה כ 2000 ש"ח בחול !!! אז מה אם צמפיון מרוויחים רק 500% על מקורי או 5000% על תחליפי

איפה למדת מתמטיקה?

10,000 שקל על מוצר של 2,000 שקל, זה 400%

אבל מה עם מכס? מה עם מע"מ?

אם המוצר עולה בחול 2000 שקל, לצ'מפיון הוא עולה לפחות 3000 שקל

מחיר החלק לפני מע"מ הוא 8500 שקל בערך, אז כבר התקזז הרווח של ה500% לטענתך לפחות מ300% (וכנראה שזה פחות) נכון שזה הרבה, אבל אם אתם כותבים משהו לפחות תדייקו

פורסם

גם אני חוויתי את הנושא הזה על בשרי....לפני חודש חודשיים הרמתי לצ'מפיון טלפון וביררתי לגבי המשאבה של הנעילה המרכזית שישנה באוטו שלי מסוג אאודי 80 שנת 1985.

 

הם אמרו שאת החלק אין כאן בארץ והעלות של להביא כזה חדש מחו"ל תעלה לי "סכום ממש פעוט" של בין 5 ל- 6 אלף שקל שזהו כמעט חצי משווי האוטו ופה אני רוצה להבין את ההיגיון?

פורסם

פשוט צריך להחרים את החברה הזו ''צ'מפיון מוטורס פשוט גועל ...

 

לפני כמה ימים רצו ממני 200 שקל על החלפת יונית אור בלם בגולף 2002

ושתבינו זו עבודה של פחות מדקה להוציא אותו לנתק שקע ולשים חדש!

אין חכם כבעל ניסיון!!

פורסם
פשוט צריך להחרים את החברה הזו ''צ'מפיון מוטורס פשוט גועל ...

 

לפני כמה ימים רצו ממני 200 שקל על החלפת יונית אור בלם בגולף 2002

ושתבינו זו עבודה של פחות מדקה להוציא אותו לנתק שקע ולשים חדש!

200 ש'ח זה כולל ה יונית ? או בלי

פורסם
איפה למדת מתמטיקה?

10,000 שקל על מוצר של 2,000 שקל, זה 400%

אבל מה עם מכס? מה עם מע"מ?

אם המוצר עולה בחול 2000 שקל, לצ'מפיון הוא עולה לפחות 3000 שקל

מחיר החלק לפני מע"מ הוא 8500 שקל בערך, אז כבר התקזז הרווח של ה500% לטענתך לפחות מ300% (וכנראה שזה פחות) נכון שזה הרבה, אבל אם אתם כותבים משהו לפחות תדייקו

אופיר

תאמין לי שאני יודע מעט מתמטיקה ומעט עובדות חיים.

אם דילר מוכר את החלק ב 2000 ש"ח כמו שכתבתי, הוא קונה אותו ב 1500

צמפיון מקבלת מחירים יותר טובים מדילר, היא יבואן רשמי ולא סתם חנות מסכנה באינטרנט, ולכן גם ה 500% שרשמתי זה מעט מאד...

 

דרך אגב, במקרה או שלא, רשמו שזה כמו מנוע של מכונית שלט, אני מתעסק עם מכוניות שלט מקצועיות ואני מסיע עם מנוע של 40,000 סל"ד שעולה 15$ !!!

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"


×
×
  • תוכן חדש...