Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

אני מעוניין לעשות שדרוג די רציני במערכת שלי ולהחליף את המידבאסים הקדמיים למיד-וופרים גדולים יותר + בניית פיבר נכונה. הגעתי למסקנה שלמרות שאני מאוד מרוצה מהסאונד הכללי ברכב, בהחלט יש מה לשפר ואני יודע מה מפריע לי באוזן (חוסר במיד-באס למעוניינים). כנראה שהגודל כן קובע ו 5.25 יודעים לספק את הסחורה עד לגבול מסויים.

 

עכשיו (וזה עכשיו גדול) אני לא מעוניין להחליף סט קומפוננט (מהטוויטרי משי אני די מבסוט וקרוסים לא צריך - אני עובד בבי-אמפינג) אלא רק את המידבאסים.

 

מי שקצת יצא לו להכיר את "תחום הדרייברים" ודאיי פגש כמה חברות ששמם מעולם לא עלה מעל דפי פורום זה. אלו חברות שפשוט מתכננות את הרמקול כדי שיוציא את המקסימום. הבעייה העיקרית עם החברות האלה שהן לא בדיוק מיצרות רמקולים לשימוש ברכב (קרי 4 אוהם) אלא רמקולים לשימוש ביתי בעיקר בעל עכבה של 8 אוהם ומעלה.

 

למרות שהתחום הזה לא מפותח בארצנו, בכל זאת אני אשאל אם יש כאן מישהו שמכיר (בעיקר אם יצא לו לקרוא באינטרנט, מגזיני אודיו, ביקורות...) איזשהם דרייברים במידות שצויינו ובהתנגדות של 4 אוהם.

(לא להציע רוולייטור עופר, 230$ לדרייבר זה טו מאטש)

 

תודה,

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר למה לך לרוץ ולהתעסק עם הזמנות מחו"ל של VIFA,SCAN SPEAK,SEAS, וכו'?

 

אתה יכול לרכוש לך זוג וופרים 6.5 אינטש של מורל, מסדרת האלייט, וופר בהחלט מכובד, ויעלה לך מאוד זול יחסית לוופרים מיובאים בגלל כל האלמנט של המשלוח והמיסים.

אגב, המחיר שלו בחו"ל באתרים כמו מדיסאונד וכו' לא ממש רחוק מהרווליטור של סקאן ספיק.

ואגב עם כבר עסקנו בסקאן ספיק , אז יהיה לך מאוד קשה למצוא אלמנטים של 4 אוהם.

אבל מומלץ במיוחד זה ה18W4535(הוי אומר רוולייטור 4 אוהם).

אני חושב שאם כבר להביא משהו מחו"ל אז את הכי טוב שאפשר, מתחת לכך זה לא תמיד כלכלי.

המשלוח זהה,המכס כמעט זהה, אז אם לשלם עוד 100 דולר על זוג אלמנטים שבאמת לא תזדקק להחליף אותם אף פעם, אז זה שווה את זה.

under construction..

פורסם

בתור אחד שעבר מהמיד באס הטוב ביותר לדעתי ששמעתי למיד באס ברמה נחותה יותר בהחלט יש הבדל בין אם זה בחיתוך הנמוך ובין אם זה בפאנצ'יות...

לדעתי חפש לך פוקאל אוטופיה מהסדרות הישנות כמו שהיה לי באוטו לא תמצא טוב יותר באחריות אני אומר לך את זה...

מה שכן הוא מצריך הגברה אימתנית אבל באמת ששווה את ההשקעה זה אחד הדרייברים היותר מוצלחים שעברו אצלי בידיים והחברה מהפורום יעידו על כך שעברו אצלי הרבה...

אם אני אחליט להחליף את המיד באסים בהחלט שזה יהיה לפוקאל בחזרה...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

ניר, אתה יודע כמה עולה דרייבר של ויפא 7" מסדרת הפרמיום ליין?

אפשר לקנות 3.5 דרייברים כאלה במחיר של רוולייטור אחד.

 

ועם כל הכבוד למורל, ההייבריד מיוצרים בארץ. אני לא מבין למה צריך לשלם עליהם כל כך הרבה.

לגבי פוקל - אני אברר. יכול להיות משהו מעניין.

 

תודה בינתיים,

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
ניר, אתה יודע כמה עולה דרייבר של ויפא 7" מסדרת הפרמיום ליין?

אפשר לקנות 3.5 דרייברים כאלה במחיר של רוולייטור אחד.

 

ועם כל הכבוד למורל, ההייבריד מיוצרים בארץ. אני לא מבין למה צריך לשלם עליהם כל כך הרבה.

לגבי פוקל - אני אברר. יכול להיות משהו מעניין.

 

תודה בינתיים,

 

איתמר.

רכשתי עכשיו זוג כאלה (vifa pl18), בקרוב תוכל לשמוע ולהתרשם....

המחיר לא נורא בכלל.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

המחיר בכלל לא נורא, הוא אפילו די קורץ. בסכום של הייבריד יד שנייה אפשר להביא זוג חדשים כאלה לארץ (כולל משלוח)... מעניין איך היו מסתכלים עליהם במכס. אתמול הייתי במרחק לחיצת קליק לפני הזמנה של שניים כאלה.

 

טוב, ידידה טובה שלי כרגע בתאילנד. נראה עד כמה היא אוהבת אותי ותשמור לי מקום במזוודה...

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אם בסוף תחליט לא להביא איתה רמקולים אני אשמח לקבל מידידנו בתאילנד טוויטרים חדשים:wink:

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

זה שהם מיוצרים בארץ לא אומר שהם נחותים ושהם צריכים להיות זולים

 

 

הרבה דברים שמייצרים דווקא בארץ נחשבים למאוד איכותיים בחו"ל

פורסם

חלילה נחותים. מורל נחשבת לאחת החברות הכי טובות בעולם.

הקטע הוא שבמחיר שאפשר לקנות מורל מסדרה בינונית (הייבריד לדוגמה) אפשר להביא מחו"ל סדרות גבוהות יותר של יצרנים אחרים.

 

התמחור של מורל בארץ הוא בלתי הגיוני בעליל => אני לא אקנה אותם.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר עם איזה טוויטר אתה עובד?

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

אני עובד עם טוויטר של זטק מדגם X-25.

 

אגב מורל ומה שרשמתי קודם, זוג אלייט 6.5 עולים 930 ש"ח כולל מע"מ. יקר? לדעתי כן.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מה עם dynaaudio ?

 

למרות שהסט 3 חלקים שלהם עולה בחו"ל (לפני יבוא) 700 דולר... אבל מעניין כמה עולים רק המידבאסים...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לדעתי ממש לא יקר היחס של המחיר לתמורה מעולה...

מיד באס שלא נופל מהפוקאל אוטופיה...

לדעתי באמת תשמע את אחד הדרייברים האלה אתה תראה שלא תבקש יותר מהם...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

הבעייה עם הדגמים היוקרתיים של חברות ה "מדבקה" זה שהלקוח לא משלם נטו על מוצר. הוא משלם המון על "כל המסביב" ובעיקר על המותג.

 

קח דף נתונים יבש של הויפא פרימיום ליין ודף נתונים של האוטופיה ותראה שהויפא יעלה עליו בכל פרמטר אפשרי. מה גם שהויפא יעלה כמעט חצי מהפוקל...

 

שתי דוגמאות פשוטות:

1. נתון כמו תדר הדהוד עצמי (FS) של הרמקול:

ברמקולי מדבקה יהיה בסביבות ה 50+. ויפא\סקאן ספיק הוא יעמוד על איזור ה 30+ (לדרייבר 6.5").

2. תחומי תדרים:

ויפא וסקאן ספיק יודעים לרדת מאוד נמוך. ממליצים לחתוך אותם באיזור ה 30HZ. רמקולי מדבקה מומלץ לחתוך באיזור ה 40-50 (דרייבר 6.5").

 

אה, ואת האלייט שמעתי. וממש אהבתי אותם. אבל שוב, לדעתי התמחור שלהם לא מצדיק את התמורה. אולי כמשומשים...

 

לגבי דיינאודיו, אז יש כאן בפורום מישהו שקצת משוחד ע(א)ליהם, וללא ספק הם חברת מצויינת. חוץ ממנה יש ים חברות בשוק העולמי (שרובנו לא מכירים) שפשוט מייצרות רמקולים מצויינים ובמחירים די מגוחכים.

(ואולי בהזדמנות זאת איזשהו יבואן יפתח עיניים ויתחיל לממש את הפוטנציאל שטמון כאן ויתחיל להביא דברים קצת יותר רציניים לארץ...)

 

מי שקובעת בסוף היא האוזן (והיא בלבד), אבל צריך לעשות את יחס התמורה לשקל.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...