Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ויפא וסקאן ספיק יודעים לרדת מאוד נמוך. ממליצים לחתוך אותם באיזור ה 30HZ. רמקולי מדבקה מומלץ לחתוך באיזור ה 40-50 (דרייבר 6.5").

איתמר.

איתמר , אני לא מכיר אף דרייבר 6.5 שמומלץ לחתוך אותו באיזור 30HZ . אפילו לא קרוב לזה. גם אייל , שיש לו את אחד המידבאסים המשובחים ביותר , לא חותך בתדרים נמוכים כאלו. בטח ובטח ש"רמקולי מדבקה" לא הייתי חותך באיזור 40-50.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

הפוקאל שלי היה חתוך ב45 או 50 בערך וניגן מעולה ממש אהבתי אותו...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

בלי לזלזל באף אחד, באמת, אבל יש לי הרגשה שאנשים לא יודעים איך תדר של 45-50 הרץ נשמע, גם לי קשה מאוד להאמין שדרייבר בגודל 6.5 אינטש יצליח להפיק את התדר הזה באותה הנצילות שהוא יפיק 80-90 הרץ לדוגמא, אם בכלל.

 

איציק.

פורסם

בוודאי שרמקול בקוטר 6.5 לא אמור לנגן 30HZ באופן ברור ומורגש, אך נתונים "יבשים" מעידים על טיב הדרייבר (וברור לכולנו שכאן לא עסקינן ברוקפורד או פיוניר בעלי נתונים דימיוניים קלות).

לפי דעתי אין שום בעייה לחתוך דרייבר כזה כל כך נמוך. המידים שיש לי היום (5.25 די פשוטים) חתוכים ב 50 HZ ועושים עבודה יפה מאוד. מתחת לזה כבר מתחיל קצת עיוות

.

לגבי הנצילות - זה ברור. כל גרף בדף נתונים של דרייבר מראה זאת. אף אחד לא ביקש מרוולייטור שיהיה נציל ב 98DB בתדר 30 HZ...

 

ברגע שמידבאס יודע לתת את ההשלמה היפה (או במילים אחרות: יודע לרדת נמוך), הבמה נמשכת קדימה והבאס עמוק וחם יותר. אני לא מתכוון להשקיע בדרייבר איכותי ולחתוך אותו ב 60HZ... זה מגוחך.

 

אגב, שימו לב שיש הבדל בין מיד-באס (או מיד-וופר) למיד. הם באים באותם הגדלים אך לא לאותו שימוש.

 

איתמר.

 

(אגב איציק, מצאתי היום ת'רד שלך בטוק-אודיו. משעשע :wink: ובסוף החלפת לאילייט... אני רוצה השמעה!)

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...