Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום התחדשתי בסאב לפני כשבוע. הסאב הוא jbl gto 1200 בעל 250rms.

עכשיו הסאב הוא בתיבה מקורית של גי בי אל והיא פתוחה.. עכשיו אם אני יאטום אותו, כלומר, יחסום את היציאת אוויר כדי לקבל תיבה אטומה זה יפגע בסאב עצמו? השאלה שלי אם צריך תיבה אחרת עם נתונים אחרים? מידות תיבה יותר גדולות או יותר קטנות או שזה לא משנה ואני יכול לעשות זאת בתיבה המקורית? תודה לעוזרים זה ממש חשוב לי.

 

זה הסאב:

http://www11.rapidupload.com/d.php?file=dl&filepath=13497

hu-pioneer 7500

 

amp-Hifonics Titan TX4405

component-morel pulse 6.5

sub- JBL gto 1200

פורסם

אם תאטום לא יקרה שום דבר לסאב שלך..

 

תיבה אטומה עושים אם אתה חובב SQ באס מדויק

תיבה פתוחה זה לחובבי SPL באס מרואח וחזק זה בדרך כלל אם אתה אוהב מוזיקה שלך

 

עכשיו זה לפי הטעם שלך

מה אתה אכי אוהב....:wink:

 

וחוץ מזה דיברו על זה הרבה פעמים תעשה חיפוש בפורום

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם

כן זה אני יודע אבל השאלה שלי זה אם אני צריך תיבה אחרת עם מידות אחרות? או שאני יכול לעשות את זה עם התיבה שיש לי?

hu-pioneer 7500

 

amp-Hifonics Titan TX4405

component-morel pulse 6.5

sub- JBL gto 1200

פורסם

תיבה אטומה יכולה לגרום נזק לסאב שלא מתאים לתיבה כזו.

 

תבדוק בנתונים אם אפשרי לחבר לאלמנט שלך תיבה סגורה.

 

תמיר

פורסם

בדרך כלל המידות של תיבה "פתוחה" גדולות יותר מאשר תיבה אטומה לאותו סאב

כך שלקחת תיבה פתוחה שמתאימה לסאב שלך ולאטום אותה בדרך כלל ייצור תיבה גדולה מידי

×
×
  • תוכן חדש...