Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה:

הבן אדם הקודם שיהיה לו את המערכת מתח כבל מעפן +ו- מהרדיו דיסק ישירות למצבר.

ניתקתי את המינוס בו, ועדיין יש את הרעשים, אם אני אחליף את הצד של ה+ הרעשים יופסקו?

 

בקיצור, האם למתוח כבל עבה, כמו של המגבר, מהמצבר ישירות לרדיו דיסק, יפתור לי את הבעיה?

או ניסוח אחר, האם כבל דפוק ולא מוגן יכול לגרום לרעשים?

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם

ברור אחי שאם הקבל פגום או גלוי והוא נוגע במשהו יכול לגרום לקצר ולא כידי כמה כבר עולה קבל 5 שקל למטר סתם מחיר זה עולה אפילו פחות

פורסם
ברור אחי שאם הקבל פגום או גלוי והוא נוגע במשהו יכול לגרום לקצר ולא כידי כמה כבר עולה קבל 5 שקל למטר סתם מחיר זה עולה אפילו פחות

 

הוא לא פגום ולא גלוי, הוא פשוט באיכות לא משהו..

בשוואה לחוט מתח של מגבר , הוא ניראה די מעפן

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם

רעשים באים בדרך כלל מאדמה. ( הארקה )

חוט הפלוס לא חייב להיות כמו של מגבר ולא יתן לך כלום.

כמו שנאמר כאן, תבדוק טוב טוב את האדמה!!! ותנסה להחליף את המיקום של החיבור למרכב. ( תבדוק את טיב החוט )

פורסם

אם היה לי מקום אחר לחבר אותו הייתי מחבר..

יש נקוד מינוס אחת והיא בפס מתכת שמחזיק את הרדיו דיסק.

אין לי שמץ איפה יש עוד נקודה טובה..או נקודה בכלל..

בטוח ב%100 שכבל הפלוס לא ישנה לי כלום?

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

×
×
  • תוכן חדש...