Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים.

לחבר טוב יש פיאט 1.1פונטו שנת 2000,

אתמול התחמם לו הרכב בלילה והנורת אזהרה של חום המנוע נידלקה.

הרכב אחרי טיפול של ראש מנוע, פקקי מים, משאבת מים.

הרכב לא עשה כל בעיה עד לאתמול בלילה. (בערך תקופה של חודש וחצי מאז הטיפול)

בדיקה ראשונית העלתה שהמאוורר לא ניכנס לפעולה,כאשר מדליקים מזגן המאוורר גם לא ניכנס לפעולה.

 

האם מדובר ביוניט חיישן חום (זה שיושב על הרדיאטור)?

האם התרמוסטט?

 

יש לציין שניתקו ממזמן את הרדיאטור חימום פנימי בעקבות נזילה.

 

מה עוד יכולה להיות הבעיה?

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

כפי הנראה אין מדובר בתרמוסטט או ביונית החום שברדיאטור שכן הפעלת האוורר בעת שמפעילים מזגן עוקפת מכלולים אלו.

 

כדאי לחפש נתק בהזנת החשמל למאוורר,ריליי או מנוע מאוורר מקולקל.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

OK, כיצד אני בודק מאוורר תקול? האם אפשר לעשות גישור וכך המאוורר יפעל באופן קבוע?

אולי באמת ממסר תקול....תודה על התגובה.

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

האם הכוונה לפונטו דור 1 (שלפני הספייס) והאם יש מזגן מקורי ברכב?.

אם אכן מדובר בדור 1 אז ניתן לנתק את מחבר יוניט חום שבתחתית הרדיאטור ולגשר בין החוטים ואז מאורר הרדיאטור אמור לפעול. אם יש מזגן מקורי אז יש 3 חוטים ליניט והוא מעיל את המאורר רדיאטור בשתי מהירויות. אם חסר נוזל קרור/מיים אז יתחמם מנוע הרכב והמאורר לא יפעל כי אין מה שיחמן את יוניט חום המנוע וזה גם יקרה אם טרמוסטט המנוע תפוס במצב סגור.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
האם הכוונה לפונטו דור 1 (שלפני הספייס) והאם יש מזגן מקורי ברכב?.

אם אכן מדובר בדור 1 אז ניתן לנתק את מחבר יוניט חום שבתחתית הרדיאטור ולגשר בין החוטים ואז מאורר הרדיאטור אמור לפעול. אם יש מזגן מקורי אז יש 3 חוטים ליניט והוא מעיל את המאורר רדיאטור בשתי מהירויות. אם חסר נוזל קרור/מיים אז יתחמם מנוע הרכב והמאורר לא יפעל כי אין מה שיחמן את יוניט חום המנוע וזה גם יקרה אם טרמוסטט המנוע תפוס במצב סגור.

בברכה - רפי לין :smile:

רפי, הבחור ציין שהמאוורר של המזגן לא מתחיל לעבוד גם כשמפעילים את המזגן - האם זה לא שולל את הטרמוסטט התפוס?

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
רפי, הבחור ציין שהמאוורר של המזגן לא מתחיל לעבוד גם כשמפעילים את המזגן - האם זה לא שולל את הטרמוסטט התפוס?

כפי שציינתי בהודעתי קודם,אי פעולת המאוורר כשמפעילים מזגן שוללת בעיה בתרמוסטט,אינדיקציה נוספת היא שאם הרכב מתחמם במאמץ או בעמידה אך לא מתחמם בנסיעה רגועה כשהרוח מצננת את הרדיאטור הרי ברור שאין בעיה בתרמוסטט. אם הטרמוסטט תפוס המנוע יתחמם גם בנסיעה לא מאומצת וממילא אין התרמוסטט מפקד או מפקח על פעולת המאוורר.

 

עפ"י חוקי מרפי,יתכן שילוב של תרמוסטט תפוס עם תקלה במאוורר אך אין קשר בין השניים..

 

כפי שהציע רפי לין,אם המאוורר לא יעבוד גם אם מגשרים ומחברים ישירות,מנועו החזיר את נשמתו לבורא.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

×
×
  • תוכן חדש...