Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל רציתי להודות לכולם על המידע המועיל,ובעיקר לדני,שעשה סדר בעניינים.כמו כן רציתי לשאול כמה צריך לעלות ניקוי באינפוזיה בעזרת 44K,ואם יש מישהו מומלץ,באיזור חיפה.{הרכב הוא אוטוביאנקי}.תודה.

פורסם
קודם כל רציתי להודות לכולם על המידע המועיל,ובעיקר לדני,שעשה סדר בעניינים.כמו כן רציתי לשאול כמה צריך לעלות ניקוי באינפוזיה בעזרת 44K,ואם יש מישהו מומלץ,באיזור חיפה.{הרכב הוא אוטוביאנקי}.תודה.
אם תקרא טוב את תגובתו של דני, ואת תגובתי,

תגיע למסקנה, ששימוש בתוסף באינפוזיה או ישירות לטנק אינו יעיל ברכבי קרבורטור, ואף עלול להזיק!

נקוי ושיפוץ יסודי של הקרבורטור במקרה הצורך, יעיל פי אלף מונים!

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אם תשפוך פחית של 44K לתוך לוע הקרבורטור...סיכוי גבוה שתגמור מנוע..:wink:
נכון מאוד, אתה תיצור פירוק של פיח רב שחלקו משמש לאטימה של מנוע ישן. יש סיכוי רב לנפילה רצינית בקומפרסיה דרך הטבעות, מה שעלול להוביל לתצרוכת שמן רצינית דרך הנשם, וגם לפריצת אטמים.

 

היה יותר מרצוי לבצע לו אנפוזיות 44K לניקוי תאי שריפה ושסתומים מפיח, ואז התוצאות של העבודה הנהדרת
גם כאן אתה עלול לפרק כמויות גדולות של פיח והתוצאה תהיה כנ"ל.

 

מדובר על גולף שנת 2000 מטופלת עם 50K , פעם ב-10K אני מוסיף K44 במדויק לפי הוראות היצרן על מיכל מלא !!
לאיזה יצרן אתה מתכוון ??? פולקסווגן וכל היצרנים האירופיים אוסרים שימוש בתוספים.

 

אני רוצה לומר שלפי ספר הרכב של האימפרזה היצרן ממליץ ואף מחייב להוסיף את התוסף האמור כל טיפול (25K או שנה)
לא נכון. בדיוק כמו בפולקסווגן, גם סובארו (היצרן-לא היבואן) אוסר שימוש בתוספים.

 

בכל אופן אצלי לפני כמה חודשים ביצעתי אינפוזיה לסעפת היניקה - לא חשתי בשיפור! כנראה לא היה אצלי פיח - חוץ מזה נסיעה בינעירונית בסלד בינוני-גבוה תפרק את הפיח גם כן. גם אחרי הוספת התוסף בטיפולים איני מרגיז הבדל
נכון, נסיעה ארוכה היא התרופה הטובה ביותר, וכמות הפיח הקיימת תגיע לנקודת האיזון הנכונה ביותר למנוע. קדינה חבר'ה סעו לאילת.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

כן אני יודע שהיצרן VW אוסר את השימוש בתוספים לשמן וגם לדלק.

 

התכוונתי שמהנדסי חברת BG יצרן K44 בדקו היטב את המוצר לפני שהם ממליצים על שימוש ברכב.

איזה כייף לי :)

פורסם

גם כאן אתה עלול לפרק כמויות גדולות של פיח והתוצאה תהיה כנ"ל.

.

התקדמנו--

 

אין ספק שבמנועים רבים קיים פיח רב והם סובלים ממנו.

 

אין ספק ש44K בטיפול נכון , מסיר פיח.

 

לדעתי , נסיעה לאילת במהירות החוקית המותרת בארץ , לא תועיל משמעותית.

 

אין ספק שנסיעה חוץ עירוניות עדיפות ויעילות אל מול נסיעות עירוניות ופקוקות.

להפוך נסיעה חוץ עירונית אף שהיא ארוכה לטיפול מקצועי , עם כל הכבוד , לא הייתי נחפז.

 

עדיף כל יום כאשר המנוע חם, לבצע מס' משיכות הלוכים גבוהות מאוד בתחום המותר,

לא כל אחד יכול, לא כל אחד יודע, וכבר בהילוך ראשון יש סיכוי לעבור את המהירות המותרת בעיר.

בכל אופן שימוש כזה ברכב ישמור מפני הפיח, ובמנועים ישנים עלול לקצר את חייהם.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
לדעתי , נסיעה לאילת במהירות החוקית המותרת בארץ , לא תועיל משמעותית.

נסיעה כזאת בהחלט מועילה, במיוחד במנוע מודרני. אם תעקוב אחרי יחס הלמבדא ותזמון הניצוץ, תראה למבדא מעט עני (ועני מאוד במנועי FSI של פולקסווגן), ותזמון הצתה מוקדם יחסית. הדבר גורם לשריפה נקייה יחסית ופשוט שורף לאיטו שייר פיח שקיימים. יצא ךי בעבר לנהוג בפולקסווגן ג'טה ישנה עם מנוע גמור מתל אביב לאילת. ביציאה המנוע זייף מאוד עקב פיח שנוצר המצטברות שמן בשסתומים, ועם ההגעה לאילת המנוע עבד "עגול" ופשוט התנקה.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

אני לא משתמש בתוסף הנ"ל כי אני לא מאמין בצורך אמיתי בו.

אורן מה עם שחרור טבעות תפוסות?

בשיוט עדין מקבלים את התערובת הכי ענייה אבל אפשר למשוך הילוכים ולקצר את זמן התהליך בהרבה.

התוסף מראה שיפור יותר גדול במנועי דיזל שידועים ביכולות מרשימות בכל הנוגע לפיח.

פורסם

עכשיו אני מתחיל להיות מודאג. רכשתי לפניי כשבועיים ,סובארו לגאסי 91 , 1800 סמ"ק אוטומטית . עקב צריכת דלק גבוהה ובבדיקה של אחד הפלאגים (פיח ) , הומלץ לי לבצע ניקוי קרבורטור וכך עשיתי. הומלץ לי על ידיי בעל המקצוע שביצע את הניקוי והכוון (מחשב ועוד שעון ) להוסיף את התוסף הזה לטנק לאחר שתידלקתי מלא. שאלתי:האם עשיתי נכון ? האם עלול להגרם נזק כלשהו ? ללא שום קשר לכך בזמן הדלקת הרכב בהתנעה ראשונית בבוקר , יש עשן דלוח אפרפר שנפסק לאחר כ 2 דקות עבודה . לתגובתכם אודה להמשך טיפול. התוסף הוכנס רק לפניי יומיים ונסעתי כ-30 ק"מ עד עתה .

פורסם
עכשיו אני מתחיל להיות מודאג. רכשתי לפניי כשבועיים ,סובארו לגאסי 91 , 1800 סמ"ק אוטומטית . עקב צריכת דלק גבוהה ובבדיקה של אחד הפלאגים (פיח ) , הומלץ לי לבצע ניקוי קרבורטור וכך עשיתי. הומלץ לי על ידיי בעל המקצוע שביצע את הניקוי והכוון (מחשב ועוד שעון ) להוסיף את התוסף הזה לטנק לאחר שתידלקתי מלא. שאלתי:האם עשיתי נכון ? האם עלול להגרם נזק כלשהו ? ללא שום קשר לכך בזמן הדלקת הרכב בהתנעה ראשונית בבוקר , יש עשן דלוח אפרפר שנפסק לאחר כ 2 דקות עבודה . לתגובתכם אודה להמשך טיפול. התוסף הוכנס רק לפניי יומיים ונסעתי כ-30 ק"מ עד עתה .
שלום רב!

אכן אין קשר בין השימוש בתוסף לעשן האפור והדלוח בבוקר, הסיבה לעשן האפור והדלוח, הוא פתיחה מאוחרת של מצערת (תריס) הצוק האוטומטי בקרבורטור ברכבך, אשר לא כוון כיאות על ידי מכון הקרבורטורים, שטיפל בקרבורטור ברכבך, לכן חזור אליו לכוון , ופתרון הבעייה!

אני מוכן להמר שהפלגים ממשיכים להתפייח, ובקרוב עם הימים הגשומים הבאים, התנעת הבוקר לא תיהיה אפשרית בגלל מצתים מפויחים!

את דעתי על על השימוש בתוסף בוודאי ידוע לך, אך בכל זאת אחזור על כך שהתוסף היה מיותר במקרה שלך , אם כי הנזק שיכול להיווצר הוא שולי, בגלל מיעוט הפיח בצוואר הקרבורטור, אך הוא היה מיוצר ונועד לפרנס את בעליו של המכון בלבד, דבר שלכעצמו מקובל!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...