Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אחי הכניס את האוטו לבדיקה במכון לצורך טסט שנתי והתגלו בעיות שונות:

 

צמיג חיצוני- לקוי

מסרק הגה חופש וגומיות לקוי

כוון גלגלים קדמי - לקוי

 

הקטע הוא - שנירשם שעליו להביא אישורים על תיקון על הכל מלבד הצמיג החיצוני

 

האם זה אומר שהצמיג לא יבדק במבחן החוזר ? או שבכל מקרה בודקים את כל הליקויים שהתגלו בבדיקה הראשונית ?

 

כמו כן - כמה התיקונים אמורים לעלות (עם צמיג חדש וללא צמיג חדש) ? מדובר בפזו' 306 שנת 95.

 

תודה

פורסם

1. לגבי צמיגים - לא לנסות לחסוך. חבל להסתכן, זה הפריט הבטיחותי מספר 1 באוטו. במידות הפופולריות זוג צמיגים (מחליפים בזוגות) לא יעבור את ה500 שקל פחות או יותר. (במקומות עם מחיר טוב, נניח אנטון)

 

מה זה "כיוון גלגלים"? האם מדובר על איזון גלגלים? - אם כן, 40 שקל לכל הגלגלים ואתה מסודר. (וזה אפילו כלול במחיר כשאתה בא לקנות צמיגים)

אם מדובר על כיוון פרונט - 200-300 שקל.

כל הנ"ל לבצע אחרי שטיפלת בצמיגים עצמם.

 

מסרק הגה - אין לי מושג, בטח יש פה מבינים יותר גדולים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

מסרק הגה - האם ציינו שיש לתקן את מסרק ההגה בגין חופש בזרועות ההיגוי, או שביקשו להחליף גומיות-אבק(גרמושקות) קרועות?

כיוון גלגלים=כיוון התכנסות/התבדרות=כיוון שפור - עלותו 70-120 ש"ח(תלוי אצל מי).

 

אישור תקינות - על ליקוי בטיחותי-מכני, חובה להציג לנכון הרישוי אישור על ביצוע העבודה במוסך מורשה(אישור כחול), בנוסף כיום יש להציג גם העתק של אסמכתא כלשהי(כרטיס עבודה,חשבונית) על ביצוע העבודה באותו מוסך.

 

במבחן השני, כל הליקויים שצויינו בטופס ייבדקו, למכון יש את הזכות לבדוק את רכבך מחדש ואף לפסלו בשנית על ליקויים שנוספו/פוספסו מאז הבדיקה הראשונה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

הם רשמו חופש במסרק ו- גומיות (אני משער גומיות אבק)

ובנוסף גומיות ימין (ללא ציריות)

 

כמה אלה צפויים לעלות ?

 

תודה

פורסם

חברה שלום,

 

החלפתי היום מסרק הגה משופץ + גומי לציריה

וכן כוון גלגלים קדמי - לאחר החלפת המסרק

 

עלות כוללת - 500 ש"ח כולל מע"מ (כמובן שכולל עבודה) , באוטו רן- אשדוד

 

זו לא פעם ראשונה שלי שם - עשיתי שם גם טיפולים, תיקון מחזיר שמן וכו'

עובדים טוב ומחיר סביר.

 

עכשו נראה, או שנרכוש גלגלים משומשים או נרסס קצת חומר חידוש על הצמיגים - "ליפייף" אותם

או נרכוש חדשים.

 

נראה

 

ביי ביינתיים ותודה למסייעים

פורסם
חברה שלום,

 

החלפתי היום מסרק הגה משופץ + גומי לציריה

וכן כוון גלגלים קדמי - לאחר החלפת המסרק

 

עלות כוללת - 500 ש"ח כולל מע"מ (כמובן שכולל עבודה) , באוטו רן- אשדוד

 

זו לא פעם ראשונה שלי שם - עשיתי שם גם טיפולים, תיקון מחזיר שמן וכו'

עובדים טוב ומחיר סביר.

 

עכשו נראה, או שנרכוש גלגלים משומשים או נרסס קצת חומר חידוש על הצמיגים - "ליפייף" אותם

או נרכוש חדשים.

 

נראה

 

ביי ביינתיים ותודה למסייעים

תעשה קצת חיפוש על צמיגים בפורום.

אם יש לך צמיגים לא תקינים (שחוקים או יבשים או עם סדקים או עם "בליטות" או כל פגם אחר) - החלפה לזוג חדשים מאיכות טובה בלבד.

צמיגים משומשים אתה לא יודע מה עבר עליהם ומה הסיפור שלהם - ולא שווה לחסוך את ה-200 שקל האלו על חשבון החיים שלך.

תדפדף קצת ב-YNET, יש שם כמה כתבות על אנשים שנהרגו בכביש 6 בגלל צמיגים פגומים. לא חבל?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...