Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש ATARI למכירה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ושוב בפינת ה"אני מחפש משהו עתיק בגלל סטייה אישית", אני מחפש ATARI (אחד מהדגמים - 2600, 5200, 7800) למכירה/מסירה, כמובן שעם משחקים יעשה את העניין לנחמד יותר :)

 

אם מישהו יודע/שמע,ראה וכו', אנא צרו קשר כאן, בה"פ או בטלפון 054-4554944

 

תודה,

 

ליאור :)

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יא אללה. על איזו יבלת אתה דורך לי.

אני מכיר את מי שהיה היבואן של אטארי. הוא סיפר לי שלפני כמה שנים (בלבד) הוא היה צריך לפנות מקום במחסן וזרק לזבל עשרות מכשירים חדשים באריזה.

כששמעתי את זה כמעט בכיתי לו בפנים.

פורסם

כל אחד והסטיה שלו...

 

אני מחפשת בנרות בקבוקי ויסקי והוא עם המשחקים שלו :D

 

EBAY?

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
כל אחד והסטיה שלו...

 

אני מחפשת בנרות בקבוקי ויסקי והוא עם המשחקים שלו :D

דווקא זה יש לי בשפע. האמת שאני מחפש להיפטר משני בקבוקים שהתברר שלא היו לטעמי. מקאלן אלגנסיה וקראגנמור 12 שנה.

 

מה שמזכיר לי שאני עדיין חייב לליביו כוסית גלנפידיך 18...:D

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם

בטח שלא שמעת, יחתיכת צעיר שכמותך, נצר לדור המגאסון או אפילו המגה -דרייב\נינטנדו\פלייסטיישן.

אטארי זה האבא הזקן והטיפש של כל הקונסולות...

שני קוים ונקודה = טניס

haters will hate

פורסם

כן, השאלה היא אם ביחס למה שהתרגלנו היום זו לא תהיה אכזבה, מה שפעם נחשב כשיא הטכנולוגיה?

 

להסתכל על זה, על הפיקסלים הענקיים, הצליל הצורמני, השליטה הגרועה ולהגיד - :shock:

טוב, זה לא בדיוק להגיד, אבל הבנתם את העניין..

 

בכל מקרה, ככה קרה לי לפני כמה זמן, כשהורדתי משחק שנחשב "נוסטלגי" והתלהבתי ממנו בזמנו (אז מה אם אני בן 24 ועדיין נחשב ילד ליד שמר).

פורסם

אך אילו שנים בהם האטארי היה משחק עילית-והיסטריה רבתי .

בהחלט נוסטלגיה נעימה.

מישהו זוכר גם את "מחשב" אם אפשר לקרוא לזה כך

קומודור עם המקלדת החומה, שהתחברה למסך טלויזיה :?:

 

ליאור-אני מאחל לך בהצלחה במציאת משחק האטארי.

 

שנה אזרחית 2006 טובה

 

 

 

.

תמונה אטארי.jpg

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

בהיותי מוכר צעצועים בUK היה לי משחק טלויזיה שהכיל 128 משחקים קלאסיים מהעבר ואת המשחק הזה מכרתי להורים...

 

 

היה שם DEFENDER , GALAXIAN, MARIO , ARKNOID, SPACE INVEDORS ועוד המון אחרים

(יש מצב שטעיתי באיות - אני כבר לא זוכר בוודאות..) .

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

מצאתי את ה donkey kong 2 שלי(עם המסכך הכפול) מלפני 15 שנה לא מזמן אבל הוא שווה היום מה שהוא היה שווה גם לפני 15 שנה.., לא נורא הוא יכול לחכות עוד 15 שנה.

אם אשמע על מישהו שמתכוון להיפטר מאטארי אצור קשר.

פורסם

לפניכם הטופיק הבא של מר ברוך :

 

שלום לכולם,

 

ושוב בפינת ה"אני מחפש משהו עתיק בגלל סטייה אישית", אני מחפש Buggy trousers (אחד מהדגמים)

Trousers_1937.jpg

- למכירה/מסירה, כמובן שעם פנסים יעשה את העניין לנחמד יותר :)

 

אם מישהו יודע/שמע,ראה וכו', אנא צרו קשר כאן, בה"פ או בטלפון 054-4554944

 

תודה,

 

ליאור :)


×
×
  • תוכן חדש...