Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין שום חירחורים והטוויטרים עובדים מעולה הכל עובד כרגיל

השאלה שאני שואל היא האם ניגרם נזק לצליל או לעוצמה או לסלילים כתוצאה מכך

כאלו אם אני לא שומע הבדל בשמיעה אבל עדיין ניגרם נזק

כי הפאנל היה כמעט על ווליום מלא (ואני בדרך כלל שם אותו על הרבע שזה מאוד מאוד חזק ואני לא מגביר יותר מרבע)

 

דוגמא:

----------------------------- זה הצג של הווליום במכשיר

--------------------00000000 ככה אני בדר"כ שומע שזה חזק

------00000000000000000000 על זה בטעות הגברתי !!!!!!!!!!!

פורסם

אם אתה שומע בווליום הגבוה ששמעת עד היום(5 קווים) ללא חרחורים אז לא גרמת שום נזק, אולם בכדי למנוע מקרה דומה בעתיד אתה יכול פשוט להנמיך גיינים במגבר.

 

 

איציק.

 

נ.ב.

הקפצת לפני הזמן - שמור על כללי הפורום.

פורסם

צריך לכוון גיינים במגבר בהתאמה לHU וכך אתה תקבל רגישות נמוכה יותר בפוטנציומטר של הווליום בHU, ואז תוכל גם לשים על 3/4 בלי חשש.

הסיבה שב1/4 זה חזק לך זה כי הכיוון יכול להיות לא בהתאם, ולכן יש לך רגישות מאוד גבוהה בפוטנציומטר.

 

פשוט לסגור גיינים למגבר.

לשים את הHU על FLAT.(תאפס את הטרבל\באס\מיד או במידה ויש אקולייזר גרפי\פרמטרי אז לשים את כל הערוצים על 0)

לכוון את הHU על 3/4 עוצמה.

ואז להתחיל לפתוח את הגיין בעדינות עד שתשמע עיוות מאחד הרמקולים ואז לסגור טיפונת את הגיין.

אח"כ יהיה לך את האופציה גם להגביר עוד טיפה מעבר למה שכיוונת ללא עיוות וחשש לגרימת נזק לאחד האלמנטים.

under construction..

פורסם

מה שהרבה חושבים שרמקול יישרף אם נפוצץ את הרמקול בעוצמה אבל יש להם טעות עוצמה לא יכולה לשרוף רמקולים מה שכן שורף רמקול זה עיווטים שיוצאים המערכת לרמקולים כל עוד אתה שומע חזק מאוד אבל נקי ובלי עיווטים אז אין לך סיבה לחשוש מנזק לרמקולים

ואני מאמין שאצלך אין עיווטים

פורסם

תדאג לכוון את הגיין במגבר כראוי, אצלי היא כוונה ככה שגם אם אני מגביר עד הסוף(לא חושב שזה הגיוני שמישהו יוכל לשמוע בכאלה ווליומים אבל עדיין) לא יתקבל עיוות מהאלמנטים.

 

 

אבי.

פורסם

תודה רבה לכולם על התשובות

וצודקים כשהווליום קפץ לגבוה הזה...לא היה עיוות אבל שמעו ממש חזקקקק פחדתי שקרה משהו

יום שאני אני הולך למתקין שלי הוא יסדר לי הכל בעזרת השם

תודה לכולם

ומצטער על ההקפצה המהירה..

×
×
  • תוכן חדש...