Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קומפוננט קידמי 6.5 אינץ' של מאגנט 70RMS

קומפוננט אחורי 5.25 אינץ' מורל פולס 110RMS

מגבר 4 ערוצים 5X50RMS של JBL CS50.1

מגבר 2 ערוצים מאגנט "דה רוק" 1X200RMS

סאבוופר מאגנט דגם NEOFLEX 130 עוצמה 230RMS נשמע מצויין.

פאנל פאנאסוניק MP3\WMA...

 

מחר מרכיבים הכללל... כי עכשיו רק הסאב מורכב חחח

 

לפעמים אני חושב שיצאתי דפוק שאני לא מרכיב 6X9 במקום הקומפוננט אחורי :\

פורסם

אני לא מבין דבר אחד

למה לשים קומפוננט קדמי של מק אודיו 70 RMS

ולשים מורל פולס 110 RMS לאחורה???

 

הפולס צריך להיות קדימה והמק אודיו אחורה

אני במקומך הייתי מחליף את המידות

פולס 6.5 לקדימה

והמגנט 5.25 לאחורה אם תצליח להשיג

חבל...

 

אבל סה"כ אחלה מערכת

פורסם

אהההה אוקי :)

עכשיו הכל ברור..

אבל אני במקומך הייתי מוכר את המגנט וקונה מורל פולס לקדימה

ומאחורה בדלתות קונה משהו חמוד לא צריך קומפוננט לאחורה

פורסם

איזהההה.... כבר חודשיים לקח לי לטפל בזה.. מממש אין לי כוח להתחיל למכור לקנות..

דיי מחר מתקינים וזהוו..

גם ככה הביקוש שלי לסאונד הוא לא גבוהה במיוחד... אז אני בטוח שאני יהנה ממוזיקה איכותית בשבילי.

פורסם

תתחדש אחי

מקווה שתיהנה

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם

תתחדש ותהנה!

 

המגבר של מגנט - חזק מפלצת!

הסאב הזה ספציפית אני לא מכיר - למאגנט יש נטיה להגזים בתיבות שלהם עם פורט גדול מידי בד"כ מה שגורם לבאס להיות מרוח לגמרי ולא מדוייק - אני מקווה שאצלך זאת תיבה קצת יותר נורמלית.

ולא - לא חבל על ה6*9 - היו גונבים לך את כל הבמה הקדמית או שלא היית מגביר אותם ואז בכלל חבל מראש לקנות אותם.

לגבי המוראל - לפי דעתי הסאונד שלהם טוב בכמה דרגות מהסט הקדמי שלך - אבל אל תגביר אותם יותר מידי כי אז הם יגנבו לך את הבמה למושבים האחוריים - קצת חבל, אבל אם המאגנט נשמעים טוב אז מברוק.

 

הייתי רוצה לשמוע את המערכת שלך פועלת - מקווה שיצא לנו להפגש באחד המפגשים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...