Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול התקנתי רמקולים אחוריים ועוד קומפוננט מקדימה ב 106 דור ראשון ( שנת 95 )

בינתים רק חיברתי לחוטים שהיו מקודם....

החוטים של האחוריים עוברים בצד שמאל, והבנתי שזה עושה בעיות וצריך להעביר בימין

אבל הבעיה היא איך אני מעביר בדלת...

יש שם שני חוטים מקוריים של האוטו - אדום וירוק, אני רוצה להחליף לחוטים שלי

הבעיה שבגומיה יש קונקטור ואי אפשר להעביר בה חוטים.

 

יש איזה פתרון?

 

תודה רבה

פורסם

אהלן אחי

תראה יש לך תי אופציות

אם לא חשובה לך האסטטיות אתה יכול לקדוח בדלק ובשאסי כבר ראיתי מישהוא שעשה את זה ובסוף אתם רק עם סיליקון

 

אבל לרוב שיש את בעיית הקונקטות מחברים לחוטים האורגינלים של האוטו

מה שאומר שאם יש לך מגבר אתה מריץ ממנו חוטים לאלה האורגינאלייםשהולכים לרמקולים

 

אם יש לך עוד שאלות אני אשמח לענות

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם

יש דרך מיקצועית יותר לעשות את זה...

 

באמת בדרך הראשונה את יכול לקדוח עם מקדח קוני (מהמילה קונוס) חור ולהרחיב אותו לקוטר הרצוי

הבעיה - גם כשאתה שם שם גומיה או אטם מסיליקון עדיין יש לך חור שדרכו עוברים מים בחורף - לא כדאי...

 

הדרך השניה - לקנות סטילבנד (סטאלבנד) של אינסטלטורים עם קצה עגול, כמה שיותר קטן... למרוח את הקצה והכמה סנטימטרים שאחריו קצת וזלין (מתחיל להשמע רע... רע מאוד!) ולהחדיר את הראש העגול כשהוא מווזלן לתוך ה.... נו טוב... גומיה מהצד שבו נוח לך יותר להכנס (אוי ויי - אם זה היה פורום דתי, הלך עליי) כשהחוט יוצא מהצד השני - אתה מנגב את הווזלין ולוקח איזולירבנד או מסקינגטייפ ומלפף את הקצה של החוט שאותו אתה רוצה למשוך (קצת יותר מהקצה - כמה סנטימטרים לפחות) לסטילבנד ומושך חזרה - והנה השחלת חוט בצורה מקצועית!!!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

להעביר את החוט אין לי בעיה, אני מכיר את השיטה עם הסטאלבנד אני משתמש בו הרבה...

הבעיה שאין איפה

אין חור בשביל להעביר חוטים בדלת...

אז איפה בדיקו התכוונת להעביר ?

פורסם

בגומייה יש קונקטור קשיח שאי אפשר לדחוף לתוכו שום דבר? המממם לי למען האמת לא יצא לראות כזה דבר

תנסה לשאול חברה מקצועיים בתחום כמו אלפיין או קיקר - בטוח שתהיה להם תשובה טובה לעניין.

 

אם כך - מקדח קוני - גומיות איטום לפי הקוטר המתאים - תעלת חשמל שחורה (הדקה יותר) וקצת סיליקון ידמו לך מצב די קרוב לזה של שימוש בגומיה - אבל יחזיק פחות זמן מעמד כי זה פלסטיק - אלא אם כן תמצא תעלה מגומי שפשוט תוכל למשוך קצת יותר לתוך החורים שיצרת וזה פתרון כמעט מושלם...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הגומיה בצד שבו היא מחוברת לדלת היא מגיעה לפלסטיק קשיח, שזה למעשה הקונקטור

אי אפשר להעביר שם חוטים "לא מקוריים"

אז איך בכל זאת ניתן לעשות זאת?

קדיחה היא הפתרון היחיד ?

פורסם
אהלן אחי

תראה יש לך תי אופציות

אם לא חשובה לך האסטטיות אתה יכול לקדוח בדלק ובשאסי כבר ראיתי מישהוא שעשה את זה ובסוף אתם רק עם סיליקון

 

אבל לרוב שיש את בעיית הקונקטות מחברים לחוטים האורגינלים של האוטו

מה שאומר שאם יש לך מגבר אתה מריץ ממנו חוטים לאלה האורגינאלייםשהולכים לרמקולים

 

אם יש לך עוד שאלות אני אשמח לענות

הפורום מתיימר להיות פורום מיקצועי ולא פורום חורני. לעצם העניין אם תשים לב ניתן לנתק את הקונקטור אחד מהשני ע"י סיבוב לכיוון תא המנוע או להיפך(אני לא זוכר במדוייק) זה עשוי להיות קצת קשה לכן "תשמן" את הקונקטור ובעזרת מברג תנסה לסובב. לאחר שאתה משחרר את הקונקטור אחד מהשני יהיה לך קל יותר לקדוח. חפש איזור פנוי מחיווט וקדח בעזרת מקדח בקוטר מתאים לאחר הקידוח בשני צידי הקונקטור השתמש בסטלבנד להשחלת החיווט, בהצלחה.
פורסם
הפורום מתיימר להיות פורום מיקצועי ולא פורום חורני. לעצם העניין אם תשים לב ניתן לנתק את הקונקטור אחד מהשני ע"י סיבוב לכיוון תא המנוע או להיפך(אני לא זוכר במדוייק) זה עשוי להיות קצת קשה לכן "תשמן" את הקונקטור ובעזרת מברג תנסה לסובב. לאחר שאתה משחרר את הקונקטור אחד מהשני יהיה לך קל יותר לקדוח. חפש איזור פנוי מחיווט וקדח בעזרת מקדח בקוטר מתאים לאחר הקידוח בשני צידי הקונקטור השתמש בסטלבנד להשחלת החיווט, בהצלחה.

נשמע אחלה רעיון, תודה רבה ננסה מחר.

בקשר לרמקולים האחוריים - החוטים שלהם עוברים בצד שמאל, אם אין רעש ברמקולים אפשר להשאיר אותם שם ?

פורסם

לחוטים של הרמקולים אין חשיבות באיזה צד של הרכב הם עוברים.

 

החוטים שיוצרים זליגות כאשר הם מועברים ביחד הם חוטי החשמל, הרימוט והRCA של המגבר וגם חוט האנטנה (במידה והאנטנה בתא המטען) הם שיוצרים בעייות זליגה והעברת רעשים.

חוטי הRCA הם חוטים מסוככים - במילים אחרות ה+ עטוף מחוץ לבידוד שלו בחוט של ה- (זה גם נקרא כלוב פאראדיי) כאשר חוטי החשמל פולטים רמה נמוכה של קרינה אלקטרומגנטית - חוטי הRCA יכולים לקלוט את הקרינה הזאת ולהעביר אותה לרמקולים כרעשים או הפרעות מגנטיות.

 

בקיצור - חוטי חשמל ורימוט תעביר בצד אחד ואת חוטי הRCA תעביר בצד שני - חוטי הרמקולים לא משנה איפה אתה מעביר - אני באופן אישי נוהג להעביר אותם עם חוטי הRCA.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

אין צורך בקידוחים.

אצלי ברכב (106 דור ראשון שנת 93): העברתי חוטים חדשים גם לרמקולים וגם לנעילה מרכזית.

צריך לדעת איך להתעסק עם החיבור שם.

זה לא מסובך וזה לוקח מקסימום 10 דקות לכל דלת.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

×
×
  • תוכן חדש...