Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפשים רכב עד 20K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו זוג צעיר שזה יהיה להם הרכב הראשון... רצוי שיהיה אוט' (לא הכרחי),ה"כ,קטן וחסכוני

ובעיקר אמין - לא לרוץ למוסך כל שבוע,כי בא לנו להנות ממנו (בעיקר לסופ"ש).

בבקשה אם מישהו יכול להמליץ לנו על דגם (או כמה). תודה!

פורסם

אם תמתחו מעט את התקציב מעלה, אולי תצליחו למצוא דייהטסו סיריון קטנה וחביבה.

 

אם אתם מוכנים לוותר על התיבה האוטומטית (וכדאי לדעתי, כי אז המבחר גדול הרבה יותר) - נפתחות לכם אופציות מעניינות הרבה יותר, כגון פיג'ו 106, פיאט פונטו ואפילו סובארו ג'אסטי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

טוב,אז מחר אנחנו הולכים לראות פיג'ו 106 96' יד שלישית אוט' 171,000 ק"מ 19,900 שחאם הכל יעבור חלק (טפו,טפו,טפו),אז נלך על זה.

פורסם

הפונטו גם אופציה מצויינת אומנם במחיר הזה רק ידנית אבל הרכב חסכוני מאוד, קטן ומרווח, נוח, יפה ובטיחותי יחסית לא אמינות יפאנית אבל חלפים מאוד זולים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
טוב,אז מחר אנחנו הולכים לראות פיג'ו 106 96' יד שלישית אוט' 171,000 ק"מ 19,900 שחאם הכל יעבור חלק (טפו,טפו,טפו),אז נלך על זה.
לבדוק היטב היטב היטב ושוב היטב את הגיר!

הקילומטראז' גבוה ויש סיכוי גבוה שהוא בכיוון של מוות קליני (וחור בכיס).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

קילומטרז' ממוצע אולי גם קצת יותר וגם יד שלישית מסוכן להתעסק עם רכב כזה..

למה תחשבו שתרצו למכור אותו..אז האלה שיקנו ת'רכב הזה לא ירצו שיהיה לכם אוטו שרשום ברישיון יד 5

מסכימים איתי?

הילוך חמישי 150 קמ''ש... אתה מוריד לרביעי מגיע ל-180 מכניס חמישי וסגרת...

הונדה

האם אתה בנויי לזה?

×
×
  • תוכן חדש...