Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה קניתי פיזו 306 מודל 96 דגם XN ואני נורא מרוצה מהאוטו

אך מציק לי חוסר בהגה כח ומד סלד

שאלתי היא האם ניתן להוסיף הגה כח על ידי הוספת משאבה בלבד או האם הסיפור מורכב יותר ומהי העלות?

בקשר למד הסלד האם יותר זול להביא לוח שעונים אשר כולל מד סלד (אם קיים אחד כזה ) או יותר כדאי להביא שעון סלד חיצוני ומהי העלות של כל אחת מן האופציות הנ"ל.

 

בתודה לכל העונים חן

turbo forever

פורסם

מבחינת ההגה זה לא מה שאתה חושב רק לשים משאבה זה גם משאבה גם מסרק הגה אחר גם צנרת !!!

עיקרונית אפשר להתקין אבל זה לא סיפור זול :-)

מבחינת המד סל"ד יש לך את שתי האופציות חיצוני גדול עולה בערך 300 וקטן 220 ללא התקנה כמובן

לוח שעונים בעיה להחליף כי הקילומטרג' שונה בין השעונים אם תרצה להחליף האת הרכב לאחר מכן והבן אדם ילך לבדיקה יכולים לעלות שיש משחק או שהוחלף לוח שעונים, אלא אם אתה הולך אצל מכשירן ומאפס לך אותו באתה מידה מהישן ...

×
×
  • תוכן חדש...