Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו 4 כדאי?


רנו
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לשאלה בנושא אלפין:

 

למיטב ידיעתי אלפין נוסדה בצרפת בשנת 1954/5 כחברה עצמאית שהמתחתה בייצור מכוניות מרוץ, ספורט וקופה (מחלוצות ייצור מכוניות בעלות מרכב פיברגלאס). במרוצת השנים נרקם שיתוף פעולה הדוק עם רנו שאפשר לאלפין להיסמך על השילדות של (למשל) רנו 4 ורנו 8, לקבל את כל תקציב קבוצת המרוצים של רנו, ומאוחר יותר לבנות מכונית אלפין על בסיס המנוע של הרנו 16, שאיתו אגב רשמה אלפין הישג מרשים של זכייה במקומות 1,2,3 בראלי מונטה קרלו בשנת 1971 ושוב 1,2,3 בשנת 1973. אבל זאת הייתה שירת הברבור של אלפין. משבר הנפט של 1974 הכריע את החברה ורנו השתלטה עליה. רנו החזיקה במותג אלפין 20 שנה וזנחה אותו בשנת 1994. היום, לא יודע בדיוק ממתי, המותג אלפין הוא בבעלות PSA - תאגיד פיג'ו סיטרואן הצרפתי וב-YNET רכב, לפני יום-יומיים, קראתי שיש להם מחשבה להחזיר עטרה ליושנה ולייצר דגם חדש של אלפין.

 

לשאלת המקור של השרשור:

 

יש לי רק זכרונות נעימים מרנו 4, שלקראת סוף הצבא, היה רכב השרות שלי. ספרטני מאוד אך בעל אופי ייחודי, הכי 4 על 4 שרכב פרטי יכול להגיע, נדמה לי שזאת מכונית שבהחלט ראוייה לאספנות ויש בארץ (לא בדקתי אבל מנחש) לא מעט בעלי מלאכה, ואני מאמין שגם חלפים (אחרי הכל הרנו 4 שירתה בצה"ל בכמויות לא מבוטלות), שיוכלו לסייע במורד הזמן.

טריומף TR3A שנת 1958

וולוו P1800 "המלאך" 1965

ותמיד מחפש עוד רודסטארים/מכוניות ספורט אירופאיות

  • תגובות 4.8 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בתחילת רחוב אהרון אייזנברג ברחובות, בצד ימין (רחוב חד סיטרי), עמדה הרבה זמן רנו 4 לבנה למכירה.

הבציר היה יחסית מתקדם, משהו כמו 1985 אם אני זוכר נכון.

יתכן והיא גם היית אוטומטית (??).

זה היה לא מזמן, תשלחו איזה רחובותי לבדוק את העניין.

בהצלחה

ברק.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם
פורסם

רן יקירי,

"בפרוטות"? רק 18,000$....לפני מכרז, הובלה, מסים ושאר מרעין בישין

תן לי לחיות מהעודף שלך :-)......

טריומף TR3A שנת 1958

וולוו P1800 "המלאך" 1965

ותמיד מחפש עוד רודסטארים/מכוניות ספורט אירופאיות

פורסם
רן יקירי,

"בפרוטות"? רק 18,000$....לפני מכרז, הובלה, מסים ושאר מרעין בישין

תן לי לחיות מהעודף שלך :-)......

איל ידידי רב המעללים ועז הרוח......

מן המפורסמות הוא שבסוג עבודתי כסף איז נוט אן או אובג'קט.....שהרי אנו מרוויחים הון אדיר, מטיילים בעולם הלוך ושוב, טועמים מיני מגדנות ולוגמים רק יין משובח, הישר ממרתפיו של יצרן היין בטוסקנה....

מסתובבים התערוכות רכב בעולם, ומגעים למקומות הכי אקזוטיים שיש....נכון שיש גם את הימים הקשים ואז אנו מסתובבים בלחות של תל אביב ומתעדים איזה מועדון אזוטרי נשכח וכו'...אבל לכולם יש רגעים כאלה אני מניח...שפר עלי גורלי אבל אני מפצה בכך שאני תורם לאחרים ומשתדל לתת כמה שיותר....רוצה להיתחלף?-רן :-)

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

רנו 4 זוהי המכונית הטובה היותר שהצרפתים המציאו, נקודה!!!

 

נהגתי על כזו בצבא, האוטו כמו רכב שטח,גבוה,וכל החלק התחתון שלו אטום למיים וכדומה.

האוטו לא מתחמם,לא נתקע בגשם ואפשר להתנהג איתו בברוטאליות בלי לפחד כי לא קורה לו כלום.

 

ממליץ בחום.

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם
רנו 4 זוהי המכונית הטובה היותר שהצרפתים המציאו, נקודה!!!

 

נהגתי על כזו בצבא, האוטו כמו רכב שטח,גבוה,וכל החלק התחתון שלו אטום למיים וכדומה.

האוטו לא מתחמם,לא נתקע בגשם ואפשר להתנהג איתו בברוטאליות בלי לפחד כי לא קורה לו כלום.

 

ממליץ בחום.

אורן

http://cgi.ebay.com/RENAULT-4-HAYNES-MANUAL-ALL-MODELS_W0QQitemZ8014352354QQcategoryZ18427QQrdZ1QQcmdZViewItem

http://cgi.ebay.com/Renault-4-Front-Turn-Signal-Lens-Set-NEW-91_W0QQitemZ4590530079QQcategoryZ10076QQrdZ1QQcmdZViewItem

http://cgi.ebay.com/Renault-4-R4-R4L-Tail-Light-Lens-Set-NEW-231-AB_W0QQitemZ4591139405QQcategoryZ34207QQrdZ1QQcmdZViewItem

 

וחלקים לא חסר..

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

קניתי סוף סוף את הרנו 4 ונראה לי שעכשיו

תתחיל העבודה והאוטו צריך את זה

אשמח לקבל רעיונות ועצות

קיבלתי את המייל אך מתבצעת הקנייה באי ביי מישהו קנה שם?

פורסם
קניתי סוף סוף את הרנו 4 ונראה לי שעכשיו

תתחיל העבודה והאוטו צריך את זה

אשמח לקבל רעיונות ועצות

קיבלתי את המייל אך מתבצעת הקנייה באי ביי מישהו קנה שם?

 

תנסה את זה:

http://www.classicar.co.il/articles/article.asp?A_ID=329

 

 

בהצלחה ותעדכן.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

הוא בטח בא עם רדיו טייפ של אלפיין... :-D:shock:

 

מצטער על השאלה הקצת לא קשורה, אבל אלפיין, היא יצרנית עצמאית? חטיבה של רנו? משפרת (כמו AMG נניח.)?

 

מישהו יוכל לעזור..?

 

בתודה מראש, אור.

NSU Club Israel


×
×
  • תוכן חדש...