Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה 205GTI מנוע 1900 מהדגם של המנוע המקורי שבא בGTI 130 כ"ס ולא פחות כמו בשאר המנועים.

שלדה:

שלדה נקייה

4 בולמים של קוני

מוט מייצב עליון

צמיגים P6000 במצב מצויין +ג'אנטים מגנזיום

2 ציריות חדשות עם אחריות!

מסרק הגה מלפני קצת פחות משנה

תפוחים חדשים

ברקסים חדשים

משולשים.

כל הגומיות חדשות

השטנגות של הגיר חדשות

בקיצור מכנית האוטו ח-ד-ש ומי שהשקיע על GTI יודע כמה זמן וכאב ראש זה להביא GTI למצב כזה ..גם כסףsmiley2.gif

מנוע:

מנוע 1900 130 כ"ס כמו במקור בGTI 1900 ..הדגם מנוע הכי חזק של ה1900 מזרקים והכל של ה1900!

צנרת מים כמעט כולה חדשה

אטמים אגן שמן וסעפות -חדשים!

סעפת יניקה כמו של הMI16 .

אחרי טיפול גדול שכולל ,פלאגים ,חוטי הצתה ,שמנים (המנוע עובד רק על שמן סינטטי) ,פילטר שמן ,טיימינג ,פילטר דלק .

מחזיר שמן של הקאמשפט חדש וגם של הגלגל תנופה .

פילטר פתוח

האוטו מכוון כמו שצריך AFM סגור לא שיחקו בו!

דוד פתוח של אנסה 2 יציאות

רק שמן סינטטי ומים ירוקים המנוע במצב מצויין ללא טיפת קרוזיה וללא נזילות או הזעות.

זהו בערך ובטח יש עוד הרבה דברים חדשים ששכחתי.

 

חיצוני:

סאנרוף מקורי לא נוזל

גריל רשת

צבע מקורי של האוטו האוטו לא עבר לא צבע ולא פחחות .

תופסי מכסה מנוע

טמבון קידמי שונה

2 חצאיות צד מקוריות

ח"ח ,נ"מ

 

בקיצור האוטו מושקע מאוד במצב מצויין !!

השקעתי על האוטו הרבה שעות עבודה וכסף כדי להביא אותו למצב כזה .

אבל בגלל שאני בקושי נוסע עליו אלא רק בסופי שבוע מיותר לי להחזיק אותו .

אז צריך למכורsmiley19.gif

לגבי המחיר .מי שחושב להתקשר ולמצוא GTI במצב כזה במחיר נמוך עדיף שלא יתקשר.

המחיר הוא בהתאם להשקעה לא מוכן לרדת במחיר !

טסט לשנה.

לא להשאיר ה"פ

0503836007 דביר

0524597407 להתקשר מ-2 בצהריים.עדיף להתקשר לראשון.

מחר אני יצלם את האוטו עוד כמה תמונות עד אז...:

 

 

DSC05118.jpg

 

 

 

DSC05112.jpg

 

 

 

[IMG][/img]

×
×
  • תוכן חדש...