Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנראה שזה סוף המנוע ... מאבד מיים ממקום לא ידוע כנראה מהראש וצורך שמן באופן פתאומי לאחר שהמנוע התחמם אצל אישתי כתוצאה מפיצוץ צינור מים

יש הצעות ב4500 ש"ח כולל עבודה ומע"מ אבל זה נראה לי יקר מאד

מישהו יודע על איש טוב ומקצועי שאם כבר משלמים לו אז לפחות שיצא צדיק

 

תנו לי בראש ..

:2gunfire: [b]HATSHBINA???[/b] [color=black][b]אתה מתחיל הכי חזק שאתה יכול .. ואז מגביר את זה [/b][/color] [b]205 1.9[/b] [b]samorai 98 [/b]

פורסם

אתה מוכן לנסוע עד לצפון ( חיפה ) בשביל משהו אבל יחיד במינו, צדיק בן צדיקים, מקצועי ברמה שונה ממה שאתה מכיר (אפשר גם בשבת)?

 

אם כן תאמר לי בפרטי, אני אתן לך מוסך סוף, מומחים סובארו 25 שנה.

פורסם

4500 ש"ח זה לט הכי זול - אבל גם לא יקר.

 

לא ציינת אם מדובר במנוע מפירוק מקומי או מיבוא (מפירוק מקומי יותר זול, אבל אתה לוקח ביכון מסויים)

בהחלפת מנוע לא הייתי מחפש את הזול אלא את הטוב - ווהפרש בניהם הוא לא גדול.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מדובר במנוע ייבוא וסליחה על התגובה המאוחרת הייתי במילואים

 

יש עוד בחור שרוצה לתקן את המנוע ב 2800 ש"ח עם אחריות .... איש זקן וחמוד וגם נותן אחריות

מה אתה אומר ???

:2gunfire: [b]HATSHBINA???[/b] [color=black][b]אתה מתחיל הכי חזק שאתה יכול .. ואז מגביר את זה [/b][/color] [b]205 1.9[/b] [b]samorai 98 [/b]

פורסם

תראה 2800 ש"ח יכול להיות מחיר סביר למנוע מפירוק שלך תדע מה עבר עליו...

 

הזול יוצא בסוף יקר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בחור בשם אייזיק מרחובות דיברתי איתו שיחה שגלשה לכל מיני נושאים

הוא רוצה לשפץ את המנוע כולל חריטה עם צריך (שאל אם יש דפיקות במנוע ??)

ממש מבוגר ע"פ הטלפון אני נוסע אילו מחר למוסך ברחובות הבנתי שיש שם כמה ענתיקות מענינות נוסף לנופך הרגוע במקום ...יש לך מושג ??

:2gunfire: [b]HATSHBINA???[/b] [color=black][b]אתה מתחיל הכי חזק שאתה יכול .. ואז מגביר את זה [/b][/color] [b]205 1.9[/b] [b]samorai 98 [/b]

פורסם

אני מכיר את אייזיק ואליו התכוונתי קודם וראיתי אצלו אפילו מנועי דייהטסו משופצים יפה מוכנים.

אכן זה אדם חביב מתקופה שהולכת ונעלמת וכדאי לך לקבל את הצעתו.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

אז יש א' מה שנקרא .. מגניב לגמרי קיוויתי שזה יקרה כי חסר לי מוסכניק חבר באיזור שלי

:2gunfire: [b]HATSHBINA???[/b] [color=black][b]אתה מתחיל הכי חזק שאתה יכול .. ואז מגביר את זה [/b][/color] [b]205 1.9[/b] [b]samorai 98 [/b]

×
×
  • תוכן חדש...