Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קומפוננטים MBQuart או Rainbow?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אין דעות?
רוב האנשים בפורום לא מכירים את החברות הנ"ל ברמה של לתת דיעה מי יותר טוב וכו'.

רובם ככולם משתמשים בחברות כמו קיקר, פיונירף קנווד, מורל סוני וכו'

 

נסה פה:

 

www.caraudioforum.com

פורסם
איך הגעת למסקנה הזאת?

 

מה לך יש באוטו?

גם לי יש מערכת רגילה.

 

מורל אלייט, מגבר רוקפורד, פאנל אלפיין

 

 

עם כל הכבוד אין שום קרבה ולו הקטנה שבקטנות והמזערית ביותר לרינבו שיצא לי לשמוע ביום רביעי על הגברה ג'נסיס

 

ולרועי, מורל זה לא נחשב "ציוד מקצועי" הבן אדם מבקש חוות דעת על RAINBOW ו-MBQ פור קרייסט סייק :)

פורסם

 

עם כל הכבוד אין שום קרבה ולו הקטנה שבקטנות והמזערית ביותר לרינבו שיצא לי לשמוע ביום רביעי על הגברה ג'נסיס

 

ולרועי, מורל זה לא נחשב "ציוד מקצועי" הבן אדם מבקש חוות דעת על RAINBOW ו-MBQ פור קרייסט סייק :)

ממתי MBQ הפכה להיות כזאת חברת הי אנד ??!! ועוד הבחור מדבר על הסדרות היותר נמוכות ככה שגם לריינבו בסדרות הנמוכות כמובן אין ביקורות מזהירות מדי...

פורסם
ממתי MBQ הפכה להיות כזאת חברת הי אנד ??!! ועוד הבחור מדבר על הסדרות היותר נמוכות ככה שגם לריינבו בסדרות הנמוכות כמובן אין ביקורות מזהירות מדי...
MBQ אינהנ חברת היי אנד.

 

אף אחד לא טען ש-MBQ היא יצרן היי אנד.

מה שכן לחברה מגוון רמקולים ברמה גבוהה בטח לעומת היצרנים המתועשים והענקים המכוונים למאסות של קהל, שוב, פיוניר, קנווד וכו

ביקורות לא מזהירות על סדרות זולות של רינבו?

קיימים אין ספור ביקורות מדהימות והנה כמה:

 

http://car.rainbow-audio.de/press/reviews.php?lan=2&lin=9

הסט הזול הזה זכה בהמון פרסים.

 

ואם חברה כמו רינבו המייצרת רמקולים ב-30, 90 אלף ש"ח ואפילו יותר היא לא חברת היי אנד עבורך אז מה כן- מורל או פיוניר?

או אולי קליפורניה בום?

פורסם
MBQ אינהנ חברת היי אנד.

 

 

ביקורות לא מזהירות על סדרות זולות של רינבו? LOL

 

http://car.rainbow-audio.de/press/reviews.php?lan=2&lin=9

 

ואם חברה כמו רינבו המייצרת רמקולים ב-30, 90 אלף ש"ח ואפילו יותר איננה חברת היי אנד עבורך אז מה כן- מורל או פיוניר?

או אולי קליפורניה בום

מעולם לא ציינתי שריינבו היא לא חברת היי אנד וחבל על אי הבנת הנקרא מצדך, דבר שני הביקורות על הקומפוננטים בסדרות הנמוכות של ריינבו באמת לא משהו וזה לא חכמה להכנס לאתר הבית של החברה ולמצוא ביקורות חיוביות על כל המוצרים...כנס ל פורומים בחו"ל ותראה מה אומרים שם על הסדרות הנמוכות של ריינבו

פורסם

אין מה להשוות בין מורל ופיוניר. למורל יש מוצרים הרבה יותר איכותיים מפיוניר.

כמו כן MB חברה טובה אבל לטעמי לא טובה יותר ממורל .

ריינבו אכן מיצרת סטים שהם היי-אנד , אבל היא גם מייצרת המון שהם לא . לכן לא צריך להתלהב מכל מה שרשום עליו ריינבו .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
מעולם לא ציינתי שריינבו היא לא חברת היי אנד וחבל על אי הבנת הנקרא מצדך, דבר שני הביקורות על הקומפוננטים בסדרות הנמוכות של ריינבו באמת לא משהו וזה לא חכמה להכנס לאתר הבית של החברה ולמצוא ביקורות חיוביות על כל המוצרים...כנס ל פורומים בחו"ל ותראה מה אומרים שם על הסדרות הנמוכות של ריינבו

אשמח לביקורת אחת כזו.

גם הסדרות הזולות אינן ברות השוואה למוצרים של החברות המוזכרות לעיל

 

לכל חברה מוצרים זולים, כל חברה מנסה לתפוס נתח לא רק בנישה היקרה ולהציע פתרונות זולים יחסית

פורסם
אין מה להשוות בין מורל ופיוניר. למורל יש מוצרים הרבה יותר איכותיים מפיוניר.

כמו כן MB חברה טובה אבל לטעמי לא טובה יותר ממורל .

ריינבו אכן מיצרת סטים שהם היי-אנד , אבל היא גם מייצרת המון שהם לא . לכן לא צריך להתלהב מכל מה שרשום עליו ריינבו .

מורל חברה לא רעה.

בסדר גמור אפילו.

אך להשוות לפיוניר? לפיוניר יש מוצרים יקרים וטובים בהרבה.

פורסם

לדבר אתה יודע אבל באמת שמעת סטים של חברות כמו פייז פוקל מורל הייבריד ומעלה וללא שום ספק הריינבו נשמע יותר טוב מכולם?? אם כן אז יופי לך, יש אמת במה שאתה אומר, לפחות בשבילך, רק שקשה לי להאמין שזה המצב...

פורסם
לדבר אתה יודע אבל באמת שמעת סטים של חברות כמו פייז פוקל מורל הייבריד ומעלה וללא שום ספק הריינבו נשמע יותר טוב מכולם?? אם כן אז יופי לך, יש אמת במה שאתה אומר, לפחות בשבילך, רק שקשה לי להאמין שזה המצב...
בסדרות הזולות שמעתי מורל.

גם ביקרות וזה מה שיש לי באוטו.

אני לא מבין מה הקשר של מורל לשמות כמו פוקאל? אתה ממש משעשע! :) איך אתה משווה רמקול עלוב שעולה בקושי 1500 ש"ח או 2500 (ELATE) (אתה הרי מדבר כבר על הסדרות הגבוהות) לסט אמצע נניח, של רינבו או FOCAL. אתה קוקו או מה?! זה כמו להשוות פורשה 911 לדיהטסו סיריון. בכל מקרה, אם נניח להגיגים לרגע ונהיה רציניים, פייז שמעתי- זו היתה הסדרה היקרה ביותר ברכב של חבר מהפורום הזה, הסאונד היה מתכתי וסינטטי ומיד באס קשה כמו אבן) המגבר היה PHASE היקר ביותר אגב.

פוקאל מעולם לא שמעתי.

פותח השרשור ביקש חוות דעת בנוסף לדגמים המדוברים גם על החברות עצמן ו-רינבו מכל החברות הללו הנה יצרן HIGH END בדומה ל-FOCAL אך לרינבו מוצרים יקרים הרבה יותר ובנישה הזו המחיר מדבר מעבר לכך פרט למחיר הגבוה, ל-FOCAL אין מענה לסדרות המאד היקרות של רינבו בניגוד לדגמי האמצע. שיטוט קצר בגוגל ובאתרי החברה יבהירו את התמונה.

תניח למורל בצד, עם כל הכבוד להם ויש כבוד הם לא חברים בליגה הזו ואפילו לא קרובים אליה.

אגב אני מציע למכירה את סט הELATE שלי אם אתה מעוניין.

פורסם
בסדרות הזולות שמעתי מורל.

גם ביקרות וזה מה שיש לי באוטו.

אני לא מבין מה הקשר של מורל לשמות כמו פוקאל? אתה ממש משעשע! :) איך אתה משווה רמקול עלוב שעולה בקושי 1500 ש"ח (אתה הרי מדבר כבר על הסדרות הגבוהות) לסט אמצע נניח, של רינבו או FOCAL. אתה קוקו או מה?! זה כמו להשוות פורשה 911 לדיהסטסו סיריון. בכל מקרה, אם נניח להגיגים לרגע ונהיה רציניים, פייז שמעתי- זו היתה הסדרה היקרה ביותר ברכב של חבר מהפורום הזה, הסאונד היה מתכתי וסינטטי ומיד באס קשה כמו אבן) המגבר היה PHASE היקר ביותר אגב.

פוקאל מעולם לא שמעתי.

פותח השרשור ביקש חוות דעת בנוסף לדגמים המדוברים גם על החברות עצמן ו-רינבו מכל החברות הללו הנה יצרן HIGH END בדומה ל-FOCAL אך לרינבו מוצרים יקרים הרבה יותר ובנישה הזו המחיר מדבר מעבר לכך פרט למחיר הגבוה, ל-FOCAL אין מענה לסדרות המאד היקרות של רינבו בניגוד לדגמי האמצע. שיטוט קצר בגוגל ובאתרי החברה יבהירו את התמונה.

תניח למורל בצד, עם כל הכבוד להם ויש כבוד הם לא חברים בליגה הזו ואפילו לא קרובים אליה.

אגב אני מציע למכירה את סט הELATE שלי אם אתה מעוניין.

שוב אני נתקל בבעיה בהבנת הנקרא מצדך ושוב חבל... לא אמרתי מילה ולו חצי מילה על השוואה בין מורל לפוקאל, ציינתי שמות של חברות ושאלתי האם שמעת בעצמך את הסט המדובר של ריינבו, לפי התשובה שלך אני מבין שלא... אז אם לא שמעת אז גם חבל שתמליץ עליו כי זה לא ישקף את עמדתך האמיתית בנוגע לסט... דרך הגב דיברת פה על האודיופיל של פייז, זה סט שזכה לפרסים ולתשבוחות והנה אתה בעצמך אומר שלא אהבת את הצליל שלו מה שאומר שאותו הדבר יכול לקרות עם הריינבו במקרה ולא שמעת אותו (תרם הצלחתי להבין)

 

דבר נוסף אם אתה לא מרוצה מהאליט שלך אז כנראה שיש לך טעם רע בכל הנוגע לסאונד או שפשוט ההתקנה או ההגברה שלך לא מספיק טובים, מעולם לא שמעתי מילה רעה על הסט המעולה הזה ודרך הגב אני מאד מעוניין בו רק שכרגע אני עדיין די מרוצה ממה שיש לי ברכב ואני לא מתכוון להחליף בחצי השנה הקרובה.

 

לפותח הת'רד המלצה לסט מעולה שיעשה את העבודה לסוגי המוזיקה שכוללים באס וגם רוק והבי מטאל - פייז אבולושן 165.25, מיד חזק ועמוק שיורד נמוך, טוויטר משי בכלל לא מתכתי ולא צווחני אך חזק ומוציא צליל נקי מאד


×
×
  • תוכן חדש...