Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה,

עשיתי חיפוש אבל לא מצאתי תשובה מספקת.

קיבלנו לפני כמה ימים את ה RunX החדשה שלנו... כאמור, היא מגיעה עם רדיו-דיסק מובנה ומעצבן.

יש לי קומפוננטים ומגבר שברצוני לחבר... כמה שאלות:

 

1. האם ניתן לחבר מגבר לרדיו דיסק מובנה? (הבנתי שצריך מתאמים כלשהם, כמה זה אמור לעלות?)

2. האם תהיה לי שליטה מספקת על כיוון הרמקולים והסאב שאקנה בעתיד הקרוב, אם אכן אפשר לחבר הכל לרדיודיסק המובנה?

3. במידה ואני רוצה לפרק את המובנה ולהתקין HU רגיל, איפה אפשר להשיג את הפאנל שמחליף את ה HU המובנה?

4. האם האחריות על המכונית תפגע כתוצאה מכך?

5. כמה אמורה לעלות התקנת חיבור מגבר וקומפ' ל HU מקורי וכמה תעלה התקנה שכוללת פירוק HU מקורי והרכבת אחד רגיל + מגבר וקומפ'?

 

תודה מראש!

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש פתרון פשוט.

 

תשאיר את המקורי כי אין תושבת מתאימה וגם לא תמצא אלה אם כן תייצר בעצמך.

אתה יכול לשים רדיו אחר בתא שיש לך מתחת לרדיו המקורי, נכנס שם בול DVD אם אתה רוצה.

ככה גם אף אחד לא יידע שיש לך משהו לא קונבנציונאלי ברכב כי פשוט סוגרים את התא ושלום על ישראל.

פורסם

יש לי תא אחד מעל המאפרה שיש לו דלת קטנה אבל הוא ריק מבפנים.. ניתן להסיר את הדלת הזו?

וזה לא יפגע באחריות?

 

ונאמר לי שיש מין מכסה כזה שמכסה את החור אם אני מוציא את הרדיו המקורי, ושיש מוסכים מורשים שמוכרים את זה

פורסם

כן, בדיוק שם נכנס דיוידי ממש אבל ממש יפה, תוציא את הדלת הזאת ותראה איזה יופי נכנסת שם יחידה בול.

זה לא יפגע באחריות, עוד מעט תאמר לי שאם אתה מחליף ריפודים אז זה יפגע באחריות, נו באמת.

בנינו, גם ככה האחריות הזאת שווה כלום, ובנוסף בטויוטה תאמין לי שלא תזדקק לה.

פורסם

מוכרים פאנל במוסכים המורשים אמור לעלות סביב ה200 שקל בא במקום המקורי של הרדיו המובנה.

בנוסף תצטרך מתאם לצמה של החשמל שעולה בערך 20 שקל.

לא לחתוך,לא לייצר,ולא ל"התאים" מקום.

בכל אופן ניתן לחבר את המקורי למגבל ע"י מתאם RCA שמוריד מהאיכות שגם ככה לא משהו מהרדיו עצמו.

הכיוונים קשה לי להאמין שיספיקו,קרוס לרוב המברים יש תבדוק את זה,אבל לגבי אקולייזר וכו' זה כבר תלוי בציפיות שלך ובדרישות.

מחיר להתקנה כזו של קומפ' מגבר ורדיו דיסק אמורה לעלות 300 שקל הכי הרבה בלי חוטים להתקנה פשוטה.

בהצלחה.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

האם אני מאבד אחריות על הרכב אם אני קונה פאנל כזה במוסך מורשה? והאם המוסך המורשה יכול לפרק לי את העסק ולהתקין את הפאנל?

 

בינתיים נראה לי שאחבר את כל העסק לרדיו המקורי ובהמשך אוסיף HU נורמלי.. (אחרי שההורים ירגעו קצת מזה שהאוטו חדש..). איפה אפשר לקנות את המתאם RCA הזה?

מגבר יש לי JBL 75.4...

 

התקנה 300 ש"ח? בלי חוטים? איזה חוטים יתאימו לי וכמה הם אמורים לעלות?

ונניח ואני מוריד את ההתקנה של HU חדש, זה מוריד הרבה ממחיר ההתקנה?

 

יש למישהו המלצה על מתקין מקצועי ואמין באיזור המרכז שיכול לסדר את כל העסק?

אני לא מבין בהתקנות ולא רוצה שיעבדו עלי במחיר...

 

תודה.

פורסם

תשתמש עם הפאנל המקורי.

 

לא צריך מתאמים. יש למגבר שלך כניסות הספק גבוה (לא ה-RCA).

להסבר נוסף על אלו - קרא את חוברת המידע המצורפת למגבר ובאם אבדה לך - כנס ל jbl.com וחפש.

 

חבל שלא ציינת את סוג המגבר לפני - היית חוסך הרבה מלל מיותר.

פורסם
אז ככה,

עשיתי חיפוש אבל לא מצאתי תשובה מספקת.

קיבלנו לפני כמה ימים את ה RunX החדשה שלנו... כאמור, היא מגיעה עם רדיו-דיסק מובנה ומעצבן.

יש לי קומפוננטים ומגבר שברצוני לחבר... כמה שאלות:

 

1. האם ניתן לחבר מגבר לרדיו דיסק מובנה? (הבנתי שצריך מתאמים כלשהם, כמה זה אמור לעלות?)

נענית כבר, לעיל.

 

2. האם תהיה לי שליטה מספקת על כיוון הרמקולים והסאב שאקנה בעתיד הקרוב, אם אכן אפשר לחבר הכל לרדיודיסק המובנה?

כן. תהיה לך שליטה מספקת על כיוון הרמקולים. למגבר יש קרוס סימפטי למדי.

 

3. במידה ואני רוצה לפרק את המובנה ולהתקין HU רגיל, איפה אפשר להשיג את הפאנל שמחליף את ה HU המובנה?

אני נגד החלפת HU מקורי באם מדובר על התקנת מע' סטנדרטית שבה לא צריך את הפיצ'רים

המיוחדים שמעניקים HU's ברמות גבוהות.

 

4. האם האחריות על המכונית תפגע כתוצאה מכך?

לא יודע - לא רלוונטי

 

5. כמה אמורה לעלות התקנת חיבור מגבר וקומפ' ל HU מקורי וכמה תעלה התקנה שכוללת פירוק HU מקורי והרכבת אחד רגיל + מגבר וקומפ'?

לא יודע להעריך - התקנה זולה בהרבה אם אתה משאיר את ה-HU המקורי מן הסתם. חסוך את הכסף של ה-HU ושל ההתקנה המורכבת יותר ובצע איטום לשתי הדלתות הקידמיות לשם התחלה.

עשה זאת אצל מתקין טוב. אל תתפתה למחירים נמוכים. לא סתם הם נמוכים.

 

 

תודה מראש!

כמו כן - תמיד ניתן לשדרג אם רוצים. התחל עם ה-HU המקורי ורק בשלב מאוחר יותר בצע החלפה אם תרצה.

מתקין טוב באזור המרכז: גריז מע'. כמו כן דבר עם עופר (Kicker בפורום) ושאל אותו אם הוא מבצע התקנות.

פורסם

אני רוצה HU אחר רק בגלל שאין במקורי mp3.

אבל נעזוב את זה, לבינתיים אני נשאר עם המקורי.

 

איפה נמצאים גריז מע'?

 

נאמר לי מקודם שהתקנה אמורה לעלות בערך 300 ש"ח בלי חיווט.. איזה חיווט אני צריך לקנות וכמה זה אמור לעלות בערך?

פורסם

תן למתקין לשבור את הראש עם החיווט.

דברים שעלייך לוודא:

(1) מתח למגבר מהמצבר - כבל 8 גייג'. אם זה הסטאפ שאתה מתכוון להשאר איתו (ולא להוסיף מגברים) אין טעם ב-4. 10 גייג' גם יעשה את העבודה אך המלצתי ל 8.

(2) כבלי RCA תדרוש מוצר באיכות טובה. כבלים מסוג Twisted Pair של Rockford,Stinger,Dragster יעשו עבודה מצויינת במחירים סבירים (כמדומני אלו החברות שניתן למצוא אצלו -בגריז).

(3) פיוזים וכול אלו - כל מתקין נורמלי יתקין לך אותם במיקומים טובים ונכונים. אין מה להרחיב. זה המקצוע שלהם.

 

ממליץ לך לעבור קצת על ה-FAQ.

גריז נמצאים בראשון. מאיכן אתה במרכז?

 

כמדומני בטויוטה יש שליטה על המע' מההגה נכון? באם תחליף HU תאבד לך השליטה מההגה. דבר שלדעתי עדיף מ-MP3. חוץ מזה - עבור MP3 יש כל מיני פתרונות אחרים.


×
×
  • תוכן חדש...