Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בינתיים נראה לי שאחבר את כל העסק לרדיו המקורי ובהמשך אוסיף HU נורמלי.. (אחרי שההורים ירגעו קצת מזה שהאוטו חדש..). איפה אפשר לקנות את המתאם RCA הזה?

מגבר יש לי JBL 75.4...

 

התקנה 300 ש"ח? בלי חוטים?

 

 

אמרו כאן לפני 300 ש"ח לפני חיווט (8GA),

תיקח הצעת מחיר ותבדוק , נראה לי שבסה"כ אתה תגיע לפי 2 מהמחיר הזה, ואפילו יותר מזה.

מה אתם אומרים לגבי חיווט?

חוץ מכבל מתח+בית פיוז(כמובן), האם זקוק לRCA , בהנחה שהוא משתמש בחיבורי

המגבר ,(לכניסת צליל ישירות מהגברת רמקולים של הHU ),

או שכדאי להעביר כבל רמקול רגיל?

ZZR

פורסם

אני גר בגבעת שמואל...

 

הצלחתם כבר לבלבל אותי... בלי RCA? אז עם מה כן?

קבל מתח+בית פיוז? מה זה אומר?

פי 2 מהמחיר? 600 ש"ח להתקנת מגבר+קומפוננט+חיווט? ממתי זה עולה כ"כ הרבה?

 

מגבר נוסף אני לא הולך להוסיף. המגבר הנ"ל יגביר קומפ' ובעתיד הקרוב סאב SQ קטן.

 

הטויוטה הזו היא מהדגם הכי פשוט, בלי שליטה מההגה.

אילו פתרונות נוספים יש בשביל mp3?

פורסם

אני מבין שטרם קראת את הסיפרון המגיע עם המגבר - כניסות הספק גבוה הן כניסות ברמות מתחים (והספקים) של רמקולים.

=> אתה משתמש בחוטים של הרמקולים או סולל חוטים חדשים - שוב, כבלים סטנדרטים לרמקולים.

לא RCA.

שלא ינסו "לדחוף" לך כל מיני מנחתים וכאלו. רק אם יתעוררו בעיות לאחר ההתקנה, שקול שימוש בהם.

 

הערכת מחיר שלי להתקנה תהיה בסביבות ה-500 ש"ח כך ש 600 ש"ח בהחלט עשוי להשמע הגיוני.

אל תשכח שלמתקין התקנה כזו תארך לכול הפחות 4-5 שעות עבודה. תלוי בסוג הרכב (אני לא מכיר את הטויוטה שלך) ובסיבוכיות ההתקנה.

 

לא הולך להתקין מגבר נוסף?! 8 גייג' יספיקו מעל לראש. חבל על הכסף בהתקנת 4 גייג'.

 

תחליפים ל-MP3:

- DiskOnKey שיציאת האוזניות מחוברת לכניסת ה-Aux של הפאנל (אם קיים).

- יש "DiskOnKeys" (לא זוכר את שמם) שמוזנים ממתח המצת סיגריות ומשדרים את השירים ואתה

קולט אותם ברדיו ברכבך (כמו שפעם עשו ועדיין עושים עם מחליפי דיסקים מסויימים).

חלופות נוספות אני מאמין ינתנו לך ע"י חברי פורום שגם להם MP3 חשוב (לי הפיצ'ר הזה הוא בגדר Nice to Have ולא מעבר).

 

אגב - אתה מגבעת שמואל - האם אתה מכיר את משפחת תואיתו?

פורסם

פייי, זה מתחיל לעלות הרבה יותר ממה שתכננתי בהתחלה.....

4-5 שעות עבודה? אתה בטוח? ל-2 רמקולים + מגבר?

אז כל הציוד שאני צריך להתקנה זה כבל 8 גייג' מהמצבר למגבר + כבלי רמקולים סטנדרטיים לחלוטין?

זה נשמע לי יותר זול מ-600 ש"ח...

 

לא, אני לא מכיר את משפחת תואיתו :)

 

האם יש עוד מתקינים טובים באיזור שכדאי לבקש מהם הצעות מחיר?

פורסם

לך ללייזר סאונד בראשון מאחורי חצי חינם החדש, דבר עם שחר אני בטוח שהם יעשו לך עבודה מעולה ובמחיר טוב.

מה גם שלא יקח להם 4 שעות על התקנה פשוטה כזאת של מגבר וקומפוננטים.

 

התקנתי שם 2 קומפוננטים בשתיי דלתות ומגבר GTO 75.4 כמו שלך ולקח אולי 3 שעות וחצי בקירוב.

 

נ.ב, אתה חכול לחסוך את כל הסיפור של ה HU ופשוט לשים אחר בתא כפפות ואת הפאנל עצמו בחוץ שישב לך יפה איפשהו.

דבר עם שחר שיראה לך איך הוא עשה בגולף שלו ככה, נקי ויפה.

Maserati.

פורסם

אם אני שם HU אחר, המקורי לא נשאר... אני לא עושה קומבינות כאלו.

 

בכל מקרה בינתיים אני נשאר עם המקורי.

פורסם
לך ללייזר סאונד בראשון מאחורי חצי חינם החדש, דבר עם שחר אני בטוח שהם יעשו לך עבודה מעולה ובמחיר טוב.

מה גם שלא יקח להם 4 שעות על התקנה פשוטה כזאת של מגבר וקומפוננטים.

 

התקנתי שם 2 קומפוננטים בשתיי דלתות ומגבר GTO 75.4 כמו שלך ולקח אולי 3 שעות וחצי בקירוב.

.

3.5 שעות בקרוב במקום הערכה של מישהו ל 4 שעות.....

וואו! באמת הבדל רציני.......

:shock:

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

אם היתה לך טיפת הבנת הנקרא, מה שכנראה אין לך, ההיתה מגלה כי זה 2 זוגות קומפוננטים, משמע ארבע דלתות ולא זוג אחד.

Maserati.

פורסם
אם היתה לך טיפת הבנת הנקרא, מה שכנראה אין לך, ההיתה מגלה כי זה 2 זוגות קומפוננטים, משמע ארבע דלתות ולא זוג אחד.
חבוב - זה לא מה שרשמת.

בהודעה הקודמת רשמת " התקנתי שם 2 קומפוננטים בשתיי דלתות ומגבר...."

ולא 2 זוגות קומפוננט ב 4 דלתות כמו שאתה טוען עכשיו.

+ יש לך מלא שגיאות כתיב (לא הקלדה - כתיב!) עצה שלי: תתקין בבילון - או לפני שאתה מפרסם הודעה תבדוק אותה בוורד...

 

קיצר -קרא את ההודעות שלך, לפני שאתה מפרסם אותם.

 

ובוא נפסיק את הוויקוח הטיפשי הזה כי זה ממש לא בנושא.

פסח כשר לך.

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

תוכל לחסוך מעט אם תעשה חלק מהדברים בעצמך.

להעביר קבל פלוס וקבל RCA לא מסובך, גם הדלתות בקורולות החדשות מתפרקות די בקלות, הפלסטיקים רכים ובדרך כלל לא שבירים.

אם תצלם את הדלת שלך, אני אוכל להסביר בדיוק איך לפרק כל פלסטיק והיכן נמצאים הברגים.

פורסם
למה שיתחיל לפרק לבד?

 

 

בשביל להריץ כבל אחד או מקסימום שניים,

אם הוא כבר משלם על התקנה, זה באמת משנה 100 ש"ח פחות?

:mm_yeah:

...וסיכוי לקליפס שבור בדלתות (קרקושים ורשרושים)? לדשעתי לא.

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

אני לא מתקין לבד...

 

אז כל הציוד שאני צריך להתקנה זה כבל 8 גייג' מהמצבר למגבר + כבלי רמקולים סטנדרטיים לחלוטין?

לגבי מתקינים, יש לנו את גריז מערכות, לייזר סאונד... עוד משהו?


×
×
  • תוכן חדש...