Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקביל לעשן הלבן בסל"ד גבוה, קורה לפעמים שנשמע פיצוץ בנסיעה. לעיתים רחוקות פיצוץ חזק. אחרי זה בד"כ יש גם פיצוץ "עדין". מה זה מעיד? כנראה שני הסימפטומים נובעים מדבר אחד, לא?

לגבי העשן, היום נדמה לי שבאמת יש הפחתה בכמות העשן לאחר הוספת תוסף הדבש ויומיים, אבל עדיין לא מצב "תקין".

ב-DL 86 שקניתי.. יכול להיות שהנעה בדרדור היה קש ששבר?

פורסם

הפיצוץ מהמנוע , יכול לנבוע מהצתה מאוחרת, או מקבל במפלג מקוצר!

אין קשר להנעה מדרדור, לבעיותיך ברכב! אם בעייתך החלה לאחר כוון הצתה אצל חשמלאי סביר להניח שהכוון שלו לקוי!!

ואינני יודע מה כוונתך במפלג מפוצל??!!

וחוטי הצתה אינם נקראים כבלים, ולא מחליפים חוטי הצתה בסקודה לסובארו, בסובארו חוטי ההצתה ארוכים יותר משום שהמנוע הוא בוקסר!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

כבל, במפלג מקוצר? או שמא כוונתך שאחד הכבלים מהמפלג לפלאגים יש בו קצר?

 

אם כן, מה שאני אמור לנסות זה להחליף כבלים ולראות אם התופעה נעלמה? אולי יוסף משהו, אם אומר שזה קורה בד"כ כשיש שינוי בלחיצה על הגז.

עוד דבר, ההצתה במפלג כוונה ע"י איש מקצוע ביום ראשון.

 

אם אכן להחליף חוטי הצתה, הכבלים שיש לי שפירקתי מהסקודה 94 אמורים להתאים? והגיל שלהם הוא כחמש שנים, ולא עשו בעיות, למיטב ידיעתי.

פורסם

תודה צביקה, וסליחה על הטעות, ואם אין עוד תגובות, אני מבין שאלו האפשרויות היחידות. הבעיה שהכיוון בוצע בעזרת המכשיר המהבהב. עדיין יכולה להיות לו טעות?

פורסם

עבר יותר משעה ולכן לא יכול לערוך את ההודעה,

 

רק עכשיו אני נהיה ערני ושם לב שכנראה לא הבנתי.. אז מה זה אם כן קבל במפלג מקוצר?

פורסם

יוסלה אני 25 שנה ומעלה מכוון הצתה ללא אקדח הצתה!

מעולם לא התלונן לקוח שלי על כוון לא נכון!

מכוניות רבות של לקוחות שלי שכוונו בעזרת אקדח הצתה , הגיעו אלי בתלונות על בעיות בסחיבה או צלצולים ,ההצתה כוונה מחדש, במקום, ללא אקדח הצתה, בנסיעת מבחן, לשביעות רצונו של לקוחתיי!

קבל מקוצר נפוץ מאד בסובארו, בסדרת יצור גדולה תמיד נופלים כמה עשרות כאלה, כבל מקוצר שורף גם פלטינה!

יש בעלי מקצוע שלא מחליפים לעולם קבל, אלא פלטינה וטוענים שכבל משומש ותקין יש לא מחליפים,

משום שיש לו אורך חיים בלתי מוגבל!

אני תמיד ממליץ ללקוחתי להחזיק תמיד קבל ישן תקין בתא המטען, לעולם לא תדע מתי תזדקק לו! תופעת לוואי של כבל מקוצר המנוע לא עולה על טורים, חנוק, ומפוצץ!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה, אבל אולי אצלי זה לא שייך? כי אצלי הרכיב מישהו מפלג אלקטרוני. זה עושה הבדל למה שנאמר? ולא שייך שזה גורם לעשן, נכון? אז כעזרה ראשונה אקדם מעט את ההצתה, נכון? כלומר ימינה מעט על המסילה לעומד מול האוטו? ויכול להיות שבגלל פיצוץ כזה נפרץ רינג ולכן דווקא עכשיו התחיל בעיות העשן? או שזה לא יכול להיות?

פורסם

יוסלה "תודה" לך שעדכנת רק עכשו שהיסבת את המפלג לאלקטרוני, בדרך כלל בסובארו הסבת המפלג לאלקטרוני,

מחייבת הרכבת סליל הצתה עם נגד ( רזיסטור) , ובמקרה שלך בוודאי שאין קבל ואין פלטינה!

וההצתה כנראה מאוחרת ואין קשר לעשן, ואינני בטוח שרינג נפרץ...!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לפי דעתי בגלל שמדובר בסובארו.

 

החוטי הצתה צד שמאל הפוכים, אם אתה מסתכל על הרכב מכיוון הגריל, חוטי ההצתה בכיוון יד שמאל שלך הפוכים, תהפוך אותם,ותבדוק.

 

תאמר לי אם הבעייה של העשן ושל הפיצוצים נעלמה.

 

אם זה לא זה אז יש פגם בחוטי ההצתה שלך.

פורסם

אין סכוי בעולם שהחוטים הפוכים ,חוטים גם לא מתהפכים לבד, אלא אם יד זדונית של ישראלי "חכם"

הופכת אותם ובמקרה כזה הרכב לא נוסע ,ולא סוחב, והפצוצים נשמעים כל הזמן, מקרה שלא הוזכר על ידי יוסלה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

יכול להיות שהחוטים הפוכים ולכן לעיתים יש לו פיצוצים בעיקר בלחיצות על הגז, ובייחד עם עשן .

אם תהפוך את החוטים של צד שמאל בסובארו, לא יהיו פיצוצים כל הזמן אלה רק בלחיצות חזקות על הגז, הרכב כן ייסע ויסחוב פחות טוב , וגם ייצא לו עשן כל הזמן עם ריח .

הוא בעצמו אמר שיש לו חוטים בני 200 של סקודה, אולי הוא פירק אצלו והחזיר הפוך חוטים בצד שמאל(חוטים בצד שמאל גלויים מאוד וקל להתבלבל בניהם).

 

בכל אופן כדאי לבדוק את הנושא.

פורסם
יוסלה אני 25 שנה ומעלה מכוון הצתה ללא אקדח הצתה!

מעולם לא התלונן לקוח שלי על כוון לא נכון!

מכוניות רבות של לקוחות שלי שכוונו בעזרת אקדח הצתה , הגיעו אלי בתלונות על בעיות בסחיבה או צלצולים ,ההצתה כוונה מחדש, במקום, ללא אקדח הצתה, בנסיעת מבחן, לשביעות רצונו של לקוחתיי!

צביקה

שלום ידידי צביקה,

שאלה לי אליך הקשורה לנושא:

כיצד אתה מסביר את התופעה(שגם אנוכי התנסיתי בה) שכיוון עם אקדח הצתה לא מצליח ועם ה"אוזן" +נסיעות מבחן והזזת המפלג קדימה אחורה כן מצליח.

ניצן

פורסם
יכול להיות שהחוטים הפוכים ולכן לעיתים יש לו פיצוצים בעיקר בלחיצות על הגז, ובייחד עם עשן .

אם תהפוך את החוטים של צד שמאל בסובארו, לא יהיו פיצוצים כל הזמן אלה רק בלחיצות חזקות על הגז, הרכב כן ייסע ויסחוב פחות טוב , וגם ייצא לו עשן כל הזמן עם ריח .

הוא בעצמו אמר שיש לו חוטים בני 200 של סקודה, אולי הוא פירק אצלו והחזיר הפוך חוטים בצד שמאל(חוטים בצד שמאל גלויים מאוד וקל להתבלבל בניהם).

העשן שאמור להיות לפי התאוריה שלך, אמור להיות לבן? לא שחור? והאוטו כן סוחב, בכל אופן מעט יותר מהאוטומט, שנמצא במצב טוב. יש לי חוטים של סקודה- בארון. השאלה היתה אם להחליף אותם בחוטים הקיימים בסובארו.

לא אני החלפתי למפלג אלקטרוני, אלא אחד הידיים שלפני.

תודה על נסיונות העזרה!

פורסם

ניצן ידידי בתשובה לשאלתך, נתוני היצרן לגבי מספר המעלות שיש לכוון הצתה, הם בתנאים מסויימים בלבד וברכבים חדישים בעיקר , ללא שחיקה במנוע דחיסה קבועה וגבוהה בכל הצילנדרים כוון סשתומים לפי הספר,ללא פיח רב בתא השרפה, בערובת דלק נכונה, וללא חופש בציר מפלג!

לעיתים היצרן מבקש לנתק צינורת וואקום בעת כוון הצתה בסרק, ולעתים הוא לא נבקש כך!

לעיתים וואקום מפלג לא תקין, וברכב מסויים הוא כן תקין, בעל מקצוע שמכוון באקדח צריך וחייב להתחשב בכל הפרמטרים שהזכרתי, חשמלאי שלא מתחשב בזאת, כוון ההצתה באקדח ההצתה יהיה לקוי!

בברכה

צביקה

יוסלי אל תרכיב את חוטי ההצתה של הסקודה!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

בסדר צביקה, בכל אופן לא מצאתי אותם, ובכל אופן אמרת שהם קצרים, וזה נכון.. ובכל אופן הקיימים נראים תקינים.

 

אז גם לא לנסות החלפת 2 השמאליים אם הבנתי נכון

×
×
  • תוכן חדש...