Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לעשות תאורה בדלתות מבפנים, כלומר שאני פותח דלת, יהיה אור בתחתית הדלת בדופן הפנימית שלה שידלוק בייחד עם תאורת הגג.

 

עכשיו, לצורך העניין אני צריך 4 בקליות אדומות זהות, לא משנה של איזה רכב ,בשביל 4 דלתות, יכול להיות גם של מאותתים חיצוניים בכנפיים או של תאורה פנימית של רכב מסויים.

 

מה יכול להתאים לי הכי טוב בלי לשבור את הראש, בקלית עמיד בצבע אדום, קטן , 10 ס"מ על 5 ס"מ לערך...שלא יעלה יותר מידיי.

 

אני צריך רק את הפלסטיק החיצוני, בלי מנורה חוטים וכו...את הכל כבר יש לי מוכן.

 

של איזה רכב יישב לי הכי טוב בדלת? מה הכי נפוץ לצורך העניין?

 

אה, ואני צריך עם ברגים חיצוניים.

 

תודה.

פורסם

רעיון נחמד.

הכי היתי ממליץ לך לא לטרוח לחפש בקליות אלא להשתמש בפלסטיק פשוט שקוף/אדום בשביל זה, או אפילו לקנות בקליות שבורות ולחתוך מהם את הצורה שאתה רוצה... יצא הכי טוב והכי מתאים, וכמובן יפה...

...Carpe Diem

פורסם

בדלתות של קאיה ספיה יש את מה שאתה מחפש

אולי תבוא למקומות שמוכרים חלקי חילוף לקאיה ותישאל

×
×
  • תוכן חדש...