Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז לא נישאר הרבה מה- 106XSI שנת 95

אבל מה שנישאר ימכר במחירים :roll:

 

דוגמאות:

דש בורד -150 ש"ח

מנוע קדמי/אחורי של המגבים- 100 ש"ח כ"א

טמבון אחורי -100 ש"ח

מכסה (באגאג') אחורי ללא זכוכית -100 ש"ח

חלונות אחוריים+גומיות (אטמים)-75 ש"ח כ"א

ג'אנטים "14 מקוריים -450 ש"ח+צמיג ספייר מתנה

מנוע של מערכת האוורור הפנימית- 180 ש"ח

מצוף דלק-150 ש"ח

בוסטר ברקס-150 ש"ח

קפיצים קדמיים של 1.6 רק -100 ש"ח

הגה עור מקורי -150 ש"ח

ידית שליטה על המגבים-100

מנועי נעילה חשמלית- 75 ש"ח כ"א

 

ועוד המון פלסטיקה פנימית שתינתן חינם לרוכשים מוצר כלשהו.

 

הרכב יפונה עד סופ"ש הקרוב ורוב החלקים הגדולים איתו.

 

 

לפרטים -0528222686

 

 

עידכון 22/08/05

 

הגה-נימכר

ג'אנטים-נימכרו

טמבון אחורי-נימכר

 

חלקים נוספים שנוספו למכירה:

צנרת מזגן מקורית+מייבש מזגן תקינה לחלוטין-100 ש"ח

כבל גז כולל השרוול וכל האטמים בדרך-30 ש"ח

כבל קלאץ קומפלט-50 ש"ח

כבל ספידומטר-50 ש"ח

מראות חשמליות(לא מושלמות)-70 ש"ח כ"א

צינור אגזוז קדמי (שמתחבר לסעפת) 150 ש"ח

הגה כח (הידראולי) קומפלט-350 ש"ח

******

×
×
  • תוכן חדש...