Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לhu ב 1400- 1500


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים יקרים!

 

ברושתי פנל של פיוניר 4700 אחלה פנל אבל אין עליו שליטה לסאב וקרוס פנימי ככה שהפנל הזה ממש לא מתאים למערכת שלי.

אני מעונין לרכוש פנל שיהיה בו שליטה על סאב וקרוס פנימי במחיר של 1400 - 1500 שקל לא איכפת לי בדיוק אם יהיה עליו אנימציות או שטויות אחרות העיקר שיהיה שלוש יציאות rca וקרוס פנימי והכי חשוב זה האיכות שלו שיהיה פנל מאוד אמין ואיכותי(עדיפות לאלפין או קלריון).

 

ועוד שאלה: אתם חושבים שברגע שאני יחליף את הפנל לפנל בעל שלוש יציאות זה ישפר לי את הסאונד באוטו?

 

שבת שלום,

ותודה שאולי.

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

הייתי ממליץ על אחד האלפיינים בין הדגמים :

 

Alpine CDA-9843

Alpine CDA-9845

Alpine CDA-9847

 

שעומדים +/- בסכום שלך

פורסם

הפנל של ה jvc 9700 זה הפנל שמתכונן שזז מצד לצד וכ"ו?

 

כי אם כן יש אותו לחבר שלי והוא לא ממש אמין הוא עושה לו הרבה צרות (טוב יכול להיות בגלל שהוא קנה אותו מהתחנה המרכזית).

 

יש לי הזדמנות להביא את 7750 של פיוניר ב 1300 שקל + אחריות לשנה אבל האם זה שווה?

האם בתקציב הזה כבר עדיף להשקיע ולהביא אלפיין?

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

מעניין, לי יש אותו יותר משנתים וחצי בחיים לא ראיתי ממנו בעיה אחת...

והוא עבר כמה ידיים וחזר אלי... (אמא, אבא, דוד)

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

טוב אולי זה בגלל שחבר שלי הביא אותו מהתחנה המרכזית וזה כבר סיפור אחר...

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

אם תוכל למתוח את התקציב קצת יותר ל1800 שקל יש מצב טוב להביא את ה9851 או אפילו 53 דבר איתי בפרטי....

 

*למען הסר ספק לא מדובר ברווח שלי, אני פשוט מפנה אותו למישהו שפגשתי שחיפשתי לי את האלפיין שלי

פורסם

עתיד המקסימום שאני יכול לעשות זה למתוח ל 1500 למה אני טס לנאפה וגם ככה שאני מרושש

 

עוד פעם אני ישאל אני יכול להביא את ה 7750 של פיוניר עם אחריות לשנה ב 1300 שקל שווה לי להביא אותו או להשקיע כבר באלפיין?

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

לא נכון....במכשיר הנ"ל נמכר כיד שניה באיזור ה1000 שקל 1100 גג...תסתכל בלוח מידי פעם

 

ולא קונים מכשיר בשביל "גם אם" תבדוק תשחק תחליט חבל לעשות צעד נמהר שיעלה לך כסף רב

 

אם יש אפשרות להשיג אלפיין במחיר הנ"ל גם משומש...זה יהיה טוב....אני מאוד מרוצה מאיכות הקרוס של ההד יוניט והצליל

פורסם

אתה קראת שכתבתי שזה נמכר קרוב?!

מה הכוונה ב"יפסיד כסף רב" ?!

האם צריך להסביר לך את היחס בין קנייה למכירה?

 

בין 1000-1100 שאתה טוען לשווי-שוק (מחיר סביר מאוד) לבין קנייה ב1300 המרחק קטן,

בערך 200 ש"ח-זה נחשב אצלך לכסף רב?

הוא יכול לחבר ברכב, לשמוע איזה חצי שנה , ואז להתארגן על מכשיר ברמה יותר גבוהה.

זה לא רדיו-דיסק של לנזר/פייל/סאונדטק/ארטק/קליפורנייה-בום,

זה עדיין פיוניר, גם אם זה לא אלפיין.

7750 של פיוניר -1300 ש"ח,עיסקה טובה, לפי דעתי תרכוש את המוצר.

ZZR

פורסם

נראה לי בסוף שאני ילך על הפיוניר דגם ה 7750 כי לא נראה לי שיהיה הבדל משמעותי באיכות.

 

וגם בגלל שאני מקבל עם המכשיר שלט וזה משהו שאני מאוד צריך.

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

×
×
  • תוכן חדש...