Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם קיבלתי דו"ח על הרכב שלי ותוך מספר שבועות (פחות מ-3 חודשים) הרכב נמכר ועבר בעלות, האם עדיין יוכלו לדרוש ממני לשלם אותו ?

שאלה שניה: קיבלתי דו"ח חנייה כשעליו המיקום שהרכב עמד לא נכון. מה צריך לעשות כדי לבטל אותו ?

Veni Vidi Vici

פורסם

לגבי שאלה 1 - כמובן,אין שום סיבה שלא תשלם.

לגבי שאלה 2 - בכל זאת יכריחו לשלם.

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם

מה אז הדו"ח לא קשור לרכב אלא לבעל הרכב ?

 

לגמי דו"ח שני: זה היה בכפר סבא... בדו"ח רשום שהאוטו עמד מול קניון ערים אבל הוא עמד בכלל ברחוב אחר ומרחק הליכה של 5 דקות מהקניון (רח' ירושלים 16)... איך אני מוכיח את זה ?

נ.ב. שני הדוחו"ת ניתנו בהפרש 5 דקות כאשר שתי המכוניות שלי... אז יש לי את שני הדוחו"ת (בדיוק קניתי רכב ולא מכרתי עדיין את שלי... איזו באסה... הרכב החדש אצלי היה שעה אחת....):x :x :x

Veni Vidi Vici

פורסם

הד"וח ניתן לבעל הרכב, לא לרכב עצמו וגם לא למי שנוהג.

 

בעל הרכב אוכל אותה אפילו אם חברתו/אמו/גיסתי/אחיו/אביו נהגו באוטו.

 

ולגבי השאלה השנייה, כמדומני שאתה יכול לערער, כי הדו"ח אינו תקין.. (היה שרשור שדן בנושא הזה, נפתח ע"י נהגת שודים. חפש אותו.)

 

בהצלחה:wink:

 

אור.

פורסם

בדקת אם המקום שמצויין בדו"ח אסור לחנייה...? היה לי מקרה דומה, קיבלתי דו"ח עם טעות ברחוב, מה שהוביל למקום שמותר לחנות בו. כמובן שהדו"ח בוטל...

תמיד כדאי לבקש בקשה לביטול דו"ח, אם לא חלף המועד (בגב הדו"ח יש פירוט), ואולי תזכה ברחמיו של התובע.

dirty old man

need love too

פורסם

גם אם מכרת את הרכב אתה חייב לשלם כיוון שהרכב רשום על שמך בזמן העבירה

אם אתה יכול להוכיח שרחוב ירושלים תיקני לחניה בעזרת צילום של הרחוב שמראה שהחניה מותרת אז תזוכה במשפט.

תפקח עיניים פשוט איפה מותר לחנות ואיפה לא זה הכי קל ובכלל במרכזי ערים עדיף לשלם 10 עד 20 שקלים לחניונים מאשר לקחת את הסיכון. אין מה לעשות יש יותר פקחים משוטרים ואי אפשר להתחמק

אופנוען

פורסם

תחשוב על זה שמכרת לו.

 

אל תיהיה ישראלי טיפוסי, שלם וסגור עיניין!!

 

אתה לא היית רוצה לקנות אוטו ולהסתבך עם בעיות של האדם שמכר לך :-o

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם
תחשוב על זה שמכרת לו.

 

אל תיהיה ישראלי טיפוסי, שלם וסגור עיניין!!

 

אתה לא היית רוצה לקנות אוטו ולהסתבך עם בעיות של האדם שמכר לך :-o

קודם כל עוד לא מכרתי, דבר שני אני לא ישראלי טיפוסי... ודבר שלישי בסך הכל שאלתי אם יש פתרון במיוחד לטעות במיקום העבירה...

Veni Vidi Vici

פורסם
אם קיבלתי דו"ח על הרכב שלי ותוך מספר שבועות (פחות מ-3 חודשים) הרכב נמכר ועבר בעלות, האם עדיין יוכלו לדרוש ממני לשלם אותו ?

שאלה שניה: קיבלתי דו"ח חנייה כשעליו המיקום שהרכב עמד לא נכון. מה צריך לעשות כדי לבטל אותו ?

 

 

הרכב שלנו נגרר כשחנינו בחניה חוקית לחלוטין (בת"א) נאלצנו לשלם באותו הערב את הדו"ח על מנת לשחרר את הרכב מהמגרש.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

רגע, ואם לא הייתם משלמים?

אחרי זה הייתם יכולים לתבוע על עוגמת נפש שנגרמה לכם כאשר נשארתם בלי הרכב?

לא?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אם לא היינו משלמים הרכב היה נשאר במגרש המכוניות שנגררו.

כאשר התקשרתי למשטרה וביקשתי שישלחו ניידות למקום כמובן שקיבלנו סרוב, וגם כאשר ביקשנו שניסע למקום שממנו נגרר הרכב עם הפקח הבקשות נדחו.

העירייה עושה מה שהיא רוצהבעיניין של דוחות חניה וגרירה, ואם זו עיריית תל אביב אין לך כלל סיכוי מולם.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ההייתי בטוח שאני הבן אדם היחיד בעולם שקרה לו דבר כזה:mm_cry: .

 

ההבדל היחיד (למזלך)שלי זה קרה בתל אביב,שם המחיר של הדוחות חניה גבוה, לדעתי, מזה של כ"ס.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

×
×
  • תוכן חדש...