Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מישהו פה קנה\קרא את מגזין CAR החודש?

הייתי בסטימצקי, ריפרפתי בו (לא, אני לא מהקמצנים שמסתכלים ולא קונים, אבל אוטו\הגה של החודש עדיין לא הגיע....).

הקיצר, ראיתי שזה היה עיתון - סוף הדרך!

היה שם מבחן על מיני קופר S, שזה לא יותר מדיי מיוחד, אבל היו שם שני מבחנים שהייתי רוצה שתגידו לי מה היה פחות או יותר מסופר שאם אם אתם יכולים, כבר פעם אחת SRONIS תרגם לנו מבחן מעניין, ולדעתי זה מעניין לא פחות.

קודם כל, היה מבחן מקיף בין הרולס רויס, לבנטלי, למייבאך. מי משלושתם ניצחה?

והמבחן השני....

אימפרזה טורבו STI החדשה, נגד המיצ'ובישי אבו החדשה. שוב, מי ניצחה, למה, והכל....

 

פרטים על שני המבחנים האלו במגזין CAR של חודש מאי או אפריל למישהו יש? (אני לא יודע במדויק איזה חודש זה כי ראיתי את זה אתמול ביום חמישי, וזה כבר הראשון לחמישי, אבל יכול מאוד להיות שזה מחודש שעבר).

תודה.

 

אתה בהחלט לא מהקמצנים שמדפדפים ולא קונים, אתה מאלה שמדפדפים, לא קונים ומבקשים מאחרים לתרגם להם.

 

הרבה יותר טוב.

 

לא מבריק, או משונן, אך נכון וצודק! :D

 

מה זה בדיוק משפט משונן?? :D

פורסם

דיר טיבי .

 

רציתי לכתוב לך מכתב באנגלית , אבל אני חושב שזה כבר היה ממש מוציא אותך מדעתך.

 

בכל מקרה, מאיך שהצגת את הדברים בהתחלה, נדמה היה כי אתה ראית מגזין, בדקת כמה זה עולה , ראית כי יקר, נזכרת שיש פורום עם אנשים שיהיו מעוניינים בזה, חשבת כי טוב, הרהרת אם לקנות או לא ואז נזכרת שיש שם פראיארים שמתרגמים (לא אמרתי רוני) אז למה לך להתאמץ.

 

אם טעיתי, קבל את התנצלותי .

 

אני רק מקווה שיואו אני לא ארגיז אותך שוב.

 

regards , shlomi

:wink:

פורסם
דיר טיבי .

 

רציתי לכתוב לך מכתב באנגלית , אבל אני חושב שזה כבר היה ממש מוציא אותך מדעתך.

 

בכל מקרה, מאיך שהצגת את הדברים בהתחלה, נדמה היה כי אתה ראית מגזין, בדקת כמה זה עולה , ראית כי יקר, נזכרת שיש פורום עם אנשים שיהיו מעוניינים בזה, חשבת כי טוב, הרהרת אם לקנות או לא ואז נזכרת שיש שם פראיארים שמתרגמים (לא אמרתי רוני) אז למה לך להתאמץ.

 

אם טעיתי, קבל את התנצלותי .

 

אני רק מקווה שיואו אני לא ארגיז אותך שוב.

 

regards , shlomi

:wink:

 

שלומי

רד ממני. לא ראיתי כמה זה עלה, ועדיין אין לי משוג כמה זה עלה. אני לא כזה. אני מבקש ממך, נמאס לי מכל הת'רד הזה שאתה מנסה לקטול אותי או לרדת עליי, אז חלאס ושבוע טוב. חוץ מזה - מחר אני יקנה את המגזין ויגיד לכם מה הבנתי...אם בכלל.

אגב....רצית לכתוב מכתב באנגלית? תכתוב. תאמין לי שאני יבין אותו יפה מאוד ויחזיר לך תגובה יפה מאוד, בזה אינ בטוח.

אבל יש מושגים שאני לא מבין שקשורים למוטורקיה, אינ לא מבין מה הראש שלך פה שאתה בא סתם ככה להסתבלט. אתה נהנה? סבבה לך. אבל אני לא מבין אותך....אני בטוח שאם אני ישלח אותך לקרוא ספר על רפואה אתה לא כל כך תבין מה כתוב שם בגלל כל המילים, נכון? אז זהו...זה מה שאמרתי.

Back to the original - NC again.

פורסם

טוב ...

הם לא ממש אהבו את הקופר S כי מאוד קשה לחיות איתה והיא מאוד רועשת.

חוץ מזה היא יושבת כמו שכולם יודעים כמו KART.

אהה....ועדיף להשאיר את ה 16' אינצ' כי ה17 יותר הורסים מעוזרים.

בקיצור לא חודש שום דבר למעשה.

 

המיצו והסובארו,על הנייר הנתונים נראים דומים מאוד עם יתרונות קלילים למיצו.

הכי מעניין זה יותר מ10% מומנט לטובת המיצו,צמיגים רחבים יותר פחות 50 קילו

אבל הסובארו משיגה זמנים קצת טובים יותר מהמיצו בכל תחום,לא הבדל שיורגש

בכלל בעולם האמיתי.

 

בוא נגיד שזה נגמר בתיקו,אם הרגשה של נטייה לכיוון אסתי,הסובארו נחשבת למתורבתת יותר מהמיצו בעלת ההגה החד יותר

וההתנהגות הפחות סלחנית (שכמובן בחיות כאלה זה נחשב ליתרון לפעמים)

ועיצוב הפנים של המיצו מגרד יותר את הבלוטות.

 

עוד פרט חשוב....המיצו שימשה כרכב מבחן בהרבה מקומות בעולם כמעט שנה

וצברה מעל ל 50K קילומטר קשים ביותר,לעומת הסובארו שעמדה על 16K ולא שימשה

כמכונית מבחן (מדהים כמה הפרט הזה חשוב ורבים שוכחים ממנו בקריאת מבחנים)

ליבי לעומת זאת הלך עם המיצובישי בקריאה בין השורות.

 

אם תרצה עוד מבחנים מהגליון,אשמח לספר לך,דעתי האישית בלבד,בסך של הסך הכול דיי חלש וסגנון הכתיבה קצת דל וחסר רגש.

פורסם

לי יש את המגזינים של אפריל ומאי.

 

TB- אתה מוזמן להגיד לי באיזה מבחנים בדיוק אתה מעוניין, ואני אסרוק אותם/ אביא אותם ביום שישי הקרוב במפגש.

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם
טיבי, אם התלהבת מהמגזין, למה שלא תקנה אותו? אני מוכן לקחת אותו ממך ולתרגם, אם תרצה.

 

רוני

 

תחמן נצלן שכמותך!!!! :nono:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

×
×
  • תוכן חדש...