Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו פה קנה\קרא את מגזין CAR החודש?

הייתי בסטימצקי, ריפרפתי בו (לא, אני לא מהקמצנים שמסתכלים ולא קונים, אבל אוטו\הגה של החודש עדיין לא הגיע....).

הקיצר, ראיתי שזה היה עיתון - סוף הדרך!

היה שם מבחן על מיני קופר S, שזה לא יותר מדיי מיוחד, אבל היו שם שני מבחנים שהייתי רוצה שתגידו לי מה היה פחות או יותר מסופר שאם אם אתם יכולים, כבר פעם אחת SRONIS תרגם לנו מבחן מעניין, ולדעתי זה מעניין לא פחות.

קודם כל, היה מבחן מקיף בין הרולס רויס, לבנטלי, למייבאך. מי משלושתם ניצחה?

והמבחן השני....

אימפרזה טורבו STI החדשה, נגד המיצ'ובישי אבו החדשה. שוב, מי ניצחה, למה, והכל....

 

פרטים על שני המבחנים האלו במגזין CAR של חודש מאי או אפריל למישהו יש? (אני לא יודע במדויק איזה חודש זה כי ראיתי את זה אתמול ביום חמישי, וזה כבר הראשון לחמישי, אבל יכול מאוד להיות שזה מחודש שעבר).

תודה.

Back to the original - NC again.

פורסם
מישהו פה קנה\קרא את מגזין CAR החודש?

הייתי בסטימצקי, ריפרפתי בו (לא, אני לא מהקמצנים שמסתכלים ולא קונים, אבל אוטו\הגה של החודש עדיין לא הגיע....).

הקיצר, ראיתי שזה היה עיתון - סוף הדרך!

היה שם מבחן על מיני קופר S, שזה לא יותר מדיי מיוחד, אבל היו שם שני מבחנים שהייתי רוצה שתגידו לי מה היה פחות או יותר מסופר שאם אם אתם יכולים, כבר פעם אחת SRONIS תרגם לנו מבחן מעניין, ולדעתי זה מעניין לא פחות.

קודם כל, היה מבחן מקיף בין הרולס רויס, לבנטלי, למייבאך. מי משלושתם ניצחה?

והמבחן השני....

אימפרזה טורבו STI החדשה, נגד המיצ'ובישי אבו החדשה. שוב, מי ניצחה, למה, והכל....

 

פרטים על שני המבחנים האלו במגזין CAR של חודש מאי או אפריל למישהו יש? (אני לא יודע במדויק איזה חודש זה כי ראיתי את זה אתמול ביום חמישי, וזה כבר הראשון לחמישי, אבל יכול מאוד להיות שזה מחודש שעבר).

תודה.

 

אתה בהחלט לא מהקמצנים שמדפדפים ולא קונים, אתה מאלה שמדפדפים, לא קונים ומבקשים מאחרים לתרגם להם.

 

הרבה יותר טוב.

פורסם
אתה בהחלט לא מהקמצנים שמדפדפים ולא קונים, אתה מאלה שמדפדפים, לא קונים ומבקשים מאחרים לתרגם להם.

 

:lol::lol::lol:

 

צודק מאה אחוז :D

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אתה בהחלט לא מהקמצנים שמדפדפים ולא קונים, אתה מאלה שמדפדפים, לא קונים ומבקשים מאחרים לתרגם להם.

 

הרבה יותר טוב.

 

LOL

 

:lol::lol:

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

אתה בהחלט לא מהקמצנים שמדפדפים ולא קונים, אתה מאלה שמדפדפים, לא קונים ומבקשים מאחרים לתרגם להם.

 

הרבה יותר טוב.

 

 

:rofl::lol::lol::lol:

פורסם
מישהו פה קנה\קרא את מגזין CAR החודש?

הייתי בסטימצקי, ריפרפתי בו (לא, אני לא מהקמצנים שמסתכלים ולא קונים, אבל אוטו\הגה של החודש עדיין לא הגיע....).

הקיצר, ראיתי שזה היה עיתון - סוף הדרך!

היה שם מבחן על מיני קופר S, שזה לא יותר מדיי מיוחד, אבל היו שם שני מבחנים שהייתי רוצה שתגידו לי מה היה פחות או יותר מסופר שאם אם אתם יכולים, כבר פעם אחת SRONIS תרגם לנו מבחן מעניין, ולדעתי זה מעניין לא פחות.

קודם כל, היה מבחן מקיף בין הרולס רויס, לבנטלי, למייבאך. מי משלושתם ניצחה?

והמבחן השני....

אימפרזה טורבו STI החדשה, נגד המיצ'ובישי אבו החדשה. שוב, מי ניצחה, למה, והכל....

 

פרטים על שני המבחנים האלו במגזין CAR של חודש מאי או אפריל למישהו יש? (אני לא יודע במדויק איזה חודש זה כי ראיתי את זה אתמול ביום חמישי, וזה כבר הראשון לחמישי, אבל יכול מאוד להיות שזה מחודש שעבר).

תודה.

 

אתה בהחלט לא מהקמצנים שמדפדפים ולא קונים, אתה מאלה שמדפדפים, לא קונים ומבקשים מאחרים לתרגם להם.

 

הרבה יותר טוב.

 

לא מבריק, או משונן, אך נכון וצודק! :D

172

פורסם

מסכן הילד

שפכתם את דמו ורמסתם את רגשותיו ורקדתם ריקוד אינדיאני עתיק על גופו :snipersm: :splat::onfire:

שמשהו יתייחס ברצינות לשאלה שלו בלי לרדת עליו

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
מסכן הילד

שפכתם את דמו ורמסתם את רגשותיו ורקדתם ריקוד אינדיאני עתיק על גופו :snipersm: :splat::onfire:

שמשהו יתייחס ברצינות לשאלה שלו בלי לרדת עליו

 

מסכן ?

 

תגיד, מה אנחנו עובדים אצלו ?

 

אם הוא היה בן אדם אכפתי סימפתי ורגיש, הוא היה קונה ומתרגם בשביל כולנו, אבל הוא בחר באופציה הקמצנית, העצלנית והאגואיסטית.

מגיע לו כל ריקוד אינדיאני.

פורסם
מסכן הילד

שפכתם את דמו ורמסתם את רגשותיו ורקדתם ריקוד אינדיאני עתיק על גופו :snipersm: :splat::onfire:

שמשהו יתייחס ברצינות לשאלה שלו בלי לרדת עליו

 

מסכן ?

 

תגיד, מה אנחנו עובדים אצלו ?

 

אם הוא היה בן אדם אכפתי סימפתי ורגיש, הוא היה קונה ומתרגם בשביל כולנו, אבל הוא בחר באופציה הקמצנית, העצלנית והאגואיסטית.

מגיע לו כל ריקוד אינדיאני.

 

תגיד לי, מה נפלת עליי אתה?

מה אתה רוצה?

מצטער, אבל אנגלית זה לא הצד החזק שלי :roll: . אני אולי יודע לדבר טוב מאוד ובמבחנים וכל השטויות האלה הכל טוב, אבל מבחינת שפה של מכוניות, נראה לך שאני יודע איך אומרים מומנט, או עוד המון דברים?!אז גם אם הייתי קורה את זה הכתבה לא נראה לי שהייתי מבין יותר מדיי את מה שכתוב?

אז ביקשתי, אם מישהו יכול ורוצה, אז שיתרגם. כי לדעתי, המבחנים הספציפיים האלה, ובמיוחד האבו נגד האימפרזה זה מבחנים שיעניינו פה מאוד את כולם, ולא רק אותי. אם הייתי יכול - הייתי מפרסם. באופציה הקמצנית? מצטער מאוד אדון שלומי הנכבד, אבל אל תקרא לי קמצן כל עוד אתה לא מכיר אותי, זה המינימום שאני מבקש! אתה לא רוצה? אין לך כח לכתוב את זה? סבבה, אל תגיב, לא ביקשתי אותך ספציפי, מצידי אל תגיב! כי באמת אתה לא עושה לי טובה, זה משהו שיעניין אותי - אבל אני יסתדר בלעדיו. עצלנית? שוב, כמו שאמרתי, לא יכול, יש הבדל בין לא יכול, לבין עצלנות. אגואיסטי?! מה הקשר למען השם!!!! כמו שאמרתי, זה משהו שכל הפורום יהנה ממנו, וכמו שכבר פירסמו פה כבר כתבות כאלה בעבר, אז חשבתי שהפעם זה יהיה גם מעניין, ואפילו יותר! ומעניין, כשמישהו אחר ביקש כתבות מעיתונים מחול לפני איזה חודש אני לא זוכר שעשית כזה סיפור

לא מוצא חן בעיניך הבקשה שלי? אל תגיב. לא ביקשתי ולא צריך! ועכשיו בטח אתה תצנזר את ההודעה שלי כי היא פשוט לא מוצאת חן בעינייך....כיף לך! מנהל פורום שכמוך - במקום לעזור, קוטל. יואוו איך הרגזת אותי!!!

Back to the original - NC again.

פורסם

הנה טיבי, בשבילך...

 

אבו = EVO

 

אימפרזה = Impreza

 

מומנט = torque

 

מכונית = car

 

מצונזר = censored

 

מנוע = engine

 

עכשיו אתה מוכן לתרגם את כל המגזין, עד יום ראשון!

ולא, למנהל!

 

:lol:

172

פורסם

טיבי, אם התלהבת מהמגזין, למה שלא תקנה אותו? אני מוכן לקחת אותו ממך ולתרגם, אם תרצה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מאוד התלהבתי מהמגזין

הוא היה נראה ברמה גבוהה, ולא כל מגזין יכול לקחת לנסיעת מבחן גם את המייבאך, גם את הרולס רויס, וגם את הבנטלי, בטח שלא אחד המגזינים בארץ.

אישית, כל חודש יש לי מגזין בבית, הגה או אוטו. מה שיוצא - יוצא. כי אני נהנה לקרוא אותם, אבל חבל לי שאני יקנה את המגזין הזה ולא בטוח שאני יבין משהו.

אבל יודעים מה?

יום ראשון אני יקנה אותו, אם אינ יבין - סבבה. נכתוב לכם פה מה היה כתוב והכל (בניגוד לחלק מהאנשים בפורום הזה שלא מוכנים לעזור ורק מנסים לקטול :twisted: :snipersm: ) ואם אינ לא יצליח, מה אני יעשה? יסרוק אותו ויביא לכם? (יש לי חרא סורק....)

 

אגב, VEYRON - תודה על המילים. אבל את אלה ידעתי מן הסתם. מנוע? תיכף תסבירו לי איך אומרים גלגל....:). אל תלכלכו. אבל פשוט כשראיתי את העטיפה והכל, זה היה נראה ברמה מעליי, אבל נראה. יום ראשון תקבלו תשובה!.

Back to the original - NC again.

פורסם
מאוד התלהבתי מהמגזין

הוא היה נראה ברמה גבוהה, ולא כל מגזין יכול לקחת לנסיעת מבחן גם את המייבאך, גם את הרולס רויס, וגם את הבנטלי, בטח שלא אחד המגזינים בארץ.

אישית, כל חודש יש לי מגזין בבית, הגה או אוטו. מה שיוצא - יוצא. כי אני נהנה לקרוא אותם, אבל חבל לי שאני יקנה את המגזין הזה ולא בטוח שאני יבין משהו.

אבל יודעים מה?

יום ראשון אני יקנה אותו, אם אינ יבין - סבבה. נכתוב לכם פה מה היה כתוב והכל (בניגוד לחלק מהאנשים בפורום הזה שלא מוכנים לעזור ורק מנסים לקטול :twisted: :snipersm: ) ואם אינ לא יצליח, מה אני יעשה? יסרוק אותו ויביא לכם? (יש לי חרא סורק....)

 

אגב, VEYRON - תודה על המילים. אבל את אלה ידעתי מן הסתם. מנוע? תיכף תסבירו לי איך אומרים גלגל....:). אל תלכלכו. אבל פשוט כשראיתי את העטיפה והכל, זה היה נראה ברמה מעליי, אבל נראה. יום ראשון תקבלו תשובה!.

 

מה קשור ללעזור?

 

אתה מבקש שמישהו יקנה את המגאזין, יקרא את הכתבות שרצית לקרוא, יתרגם ואז יעלה לפורום :?: אין הרבה משועממים כאלה ולרוני כבר כואבות הידיים... :wink:

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
מאוד התלהבתי מהמגזין

הוא היה נראה ברמה גבוהה, ולא כל מגזין יכול לקחת לנסיעת מבחן גם את המייבאך, גם את הרולס רויס, וגם את הבנטלי, בטח שלא אחד המגזינים בארץ.

אישית, כל חודש יש לי מגזין בבית, הגה או אוטו. מה שיוצא - יוצא. כי אני נהנה לקרוא אותם, אבל חבל לי שאני יקנה את המגזין הזה ולא בטוח שאני יבין משהו.

אבל יודעים מה?

יום ראשון אני יקנה אותו, אם אינ יבין - סבבה. נכתוב לכם פה מה היה כתוב והכל (בניגוד לחלק מהאנשים בפורום הזה שלא מוכנים לעזור ורק מנסים לקטול :twisted: :snipersm: ) ואם אינ לא יצליח, מה אני יעשה? יסרוק אותו ויביא לכם? (יש לי חרא סורק....)

 

אגב, VEYRON - תודה על המילים. אבל את אלה ידעתי מן הסתם. מנוע? תיכף תסבירו לי איך אומרים גלגל....:). אל תלכלכו. אבל פשוט כשראיתי את העטיפה והכל, זה היה נראה ברמה מעליי, אבל נראה. יום ראשון תקבלו תשובה!.

 

מה קשור ללעזור?

 

אתה מבקש שמישהו יקנה את המגאזין, יקרא את הכתבות שרצית לקרוא, יתרגם ואז יעלה לפורום :?: אין הרבה משועממים כאלה ולרוני כבר כואבות הידיים... :wink:

 

 

ראלימן

 

לא.

לא ביקשתי את זה ממנו. אמרתי, אם במקרה יש למישהו את המגזין אז שיעשה את זה...אם במקרה יש למישהו את המגזין! אם! כמו שלרוני יש חלק מהמגזינים באנגלית, ובטוח לעוד כמה יש, אז אם יש להם את זה, שיגידו מה הם קראו. לא ביקשתי מאף אחד טובה שתעלה לו כסף בכיס.

Back to the original - NC again.

פורסם

קודם כל, מגזינים בארץ מן הסתם לא יכולים להעלות כתבות כאלו, אבל כל אחד מהמגזינים הבריטיים מסוגל, לא רק CAR. אם הם מארגנים איזה 10 מכוניות על ליום מסלול, הם יכולים לארגן כל דבר.

 

רואים שקראת רק "אוטו" ו"הגה", כי עם כל הכבוד, CAR, EVO והשאר מרשימים בהרבה. גם ויזואלית וגם ברמת המכוניות שהם מסוגלים לבחון. בארץ מן הסתם זה בלתי אפשרי...

 

CAR באמת כתוב בשפה גבוהה למדי, אם אתה רוצה מגזין קליל יותר - AUTOCAR יעשה את העבודה, רק הוא פחות מרשים ויזואלית.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...