Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפניקס התחילו ביטוח (בעיקר לחיילים) ששולחים SMS בתחילת ובסיום כל נסיעה, ומבוטחים רק בפרק הזמן הזה. הרעיון שמי שנוהג פעם בהרבה זמן, ישלם פחות

המחיר לדעתי לא זול בכלל: 960 ש"ח ל 60 שעות. כלומר:

חייל שיוצא פעם בשבועיים, 26 פעם בשנה, נוהג שעתיים ביום שישי, שעה בשבת, ובסה"כ 3 שעות כל פעם שהוא יוצא, או 78 שעות בשנה. הוא ישלם 1250 ש"ח, שזה כבר כמו להוסיף אותו כנהג קבוע ברכב, לא?

לא ברור לי איך תשלח SMS ממקום שאין בו קליטה (חניון בבנין, חוף ים, טיול לנגב)

אולי הנהג יסע בלי ביטוח עד איפה שיש קליטה.

אולי בסוף הנסיעה הוא יגלה שהוא לא יכול לשלוח SMS כדי להפסיק את הביטוח.

 

וכמובן - עידוד לנהיגה מהירה. כל דקה שחסכת בנהיגה = חסכת כסף.

ומומלץ גם לשלוח את ה SMS תוך כדי נהיגה כדי לחסוך עוד קצת.

מה דעתכם?

פורסם

וגם לא תמיד ההודעה מגיעה ליעד שלה וגם אם כן לא תמיד מתי שהיא נשלחה. ככה שיכול להגרם מצב שהם לא קיבלו הודעה והמונה ממשיך לתקתק.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
וגם לא תמיד ההודעה מגיעה ליעד שלה וגם אם כן לא תמיד מתי שהיא נשלחה. ככה שיכול להגרם מצב שהם לא קיבלו הודעה והמונה ממשיך לתקתק.
או יותר גרוע - נהג יכול להקלע מצב שהוא נוהג ללא ביטוח.

פורסם

סתם שטויות.

זה פרויקט תקופה ניסוי זה לא יצליח בחיים.

אנשים בארץ מרחפים הם ישכחו לעצור או ביכלל להתחיל את הביטוח.

ובדוגרי אתה לא יוצא מיזה חיסכוני

אבל שהיה שיגעון של החברות ביטוח

מיכאל.

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם

את האמת, הרעיון די מתאים לי, בגלל שאני אסע באוטו המבוטח רק בסופי שבוע ולא יותר מ10-15 שעות.

ומקבלים אישור על שליחת ההודעה לחברה, הבעיה היחידה היא אם אתה נמצא באזור לא מכוסה.

פורסם

עם כל האנטנות שהוסיפו אין מצב שאין כיסוי, הבעיה היא מה קורה שנגמרת לך הסוללה בפלאפון.

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

בפז ניסו להנהיג את השיטה החדשה של הביטוח, "נסעת פחות שילמת פחות".

ביטוח על פי ק"מ, הרעיון עדיין לא נתפס כך שאני לא יודעת איך הביטוח החדש של שעות יעבוד...

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...