Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גועל של מקום זו לא מילה! שכבתי מתה מכאבים וצועקת הרבה הרבה שעות עד שמישהו התפנה אלי! הייתי על מיטה ופשוט זרקו אותי ממחלקה למחלקה... ולמיצובישי רולס אתה המלצת שאני אמכור את הרכב רק בגלל שהוא דיזל הרי כשהמלצת שאני אקנה אותו זה היה בגלל כל הסיבות הנכונות שהוא במצב טוב.. או בגלל שהייתי נואשת לאוטו..

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני הייתי בב"ח הזה משני צידי המתרס (פעם כילד שאוהב להתרסק כרונית ופעם כמתנדב במד"א), ובשני הצדדים - המקום הזה הוא גיהינום עלי אדמות. מבחינה מקצועית, היגיינית וכיו"ב.

 

מה שכן....

האמבולנסים שלהם ממש מהירים. :wink:

 

סנופקין.

KYD
פורסם
גועל של מקום זו לא מילה! שכבתי מתה מכאבים וצועקת הרבה הרבה שעות עד שמישהו התפנה אלי! הייתי על מיטה ופשוט זרקו אותי ממחלקה למחלקה... ולמיצובישי רולס אתה המלצת שאני אמכור את הרכב רק בגלל שהוא דיזל הרי כשהמלצת שאני אקנה אותו זה היה בגלל כל הסיבות הנכונות שהוא במצב טוב.. או בגלל שהייתי נואשת לאוטו..
ביגלל זה:הסיבות הנכונות שהוא במצב טוב..+בגלל שהיית נואשת לאוטו.
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

קודם כל החלמה מהירה.

 

העצה הכי חשובה,מנסיון, זה קודם כל להיות רגועים ולא לעשות שום דבר בהתרגשות או בלחץ.

 

קחי כמה דקות, תשבי בבית רגוע, תתכנני עם עצמך את השלבים,המעשים והמטרות שאת צריכה להשיג.

 

בהמשך, לכי לפי המטרות שלב שלב, ככה לא תשכחי לעשות כלום.

התוצאות מובטחות.

 

תרגישי טוב.

פורסם

לגבי הביטוח בואי נציג את זה ככה

ביטוח ישיג את הכסף שלו לא משנה איך, ובכל מיקרה אם ירשם בעובדות ובתיקים שאת לא אשמה אז אין שום סיבה שבעולם שהביטוח יעלה יותר לך יותר.

לגבי המכירה כשיגיע הזמן: אמרו לפני ברומא נהג כרומאי

ובישראל תתחמן תסתיר ותקמבן כמו ישראלי

אבל זה כבר בידיים שלך, די סביר שיראו את זה, אלא אם כן העבודה ממש טובה ובשביל לקבל את זה ניראה לי תיצטרכי להביא שק שינה למוסך שלך

וגם אם לא אז זאת לא תאונת שאסי אז את לא ממש חייבת להוריד חצי ממחיר האוטו

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

ככה:

לגבי נזקי הגוף - לדאוג לזה קודם כל. עדיף לקחת כמה ימי מחלה - עד שהנזקים לגב ועמוד השדרה (בתקווה שאין ,אבל אם קיימים) יתבהרו. עדיף לשבת ולנוח - עזבי את האוטו. כל עוד את בבית , אין שום בעייה עם זה שהוא יושב באיזה מוסך.

לגבי ביה"ח בנהריה , לא מכיר את בית החולים , אבל שמעתי שיש שם רופא אורטופד אחד , ד"ר נמרוד משהו (אולי רחמימוב, לא בטוח) : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=69285 .

 

לגבי האוטו - קודם כל , אם אכן אין פגיעה בשילדה וכו' - ניתן לצלם את האוטו לפני התיקון , ולשמור את הצילומים ליום המכירה.

 

אם יש פגיעה בשילדה או ירידת ערך כלשהי - הרי שניתן לתבוע אותה מחברת הביטוח של הפוגע או מהנהג הפוגע עצמו.

קחי שמאי עצמאי מטעמך , אשר יוציא הערכת נזק לאוטו . זו לא הוצאה , אלא השקעה לשלב יותר מאוחר.

 

אם הפוגע אינו מודה - סוכן הביטוח שלך אמור לעשות את העבודה.

בשלב ראשון תתבעי את הביטוח שלך , גם אם הדבר יעלה בפרמיה מוגדלת בשנה הבאה , ובשלב הבא תתבעי את הפוגע בבית משפט (אם אכן יתעקש שלא להודות) , כולל כל ההוצאות הנלוות.

 

לשמור כל נייר ,קבלה ,עדות וכו'. !!

 

יאללה - למיטה , לנוח. :wink:

פורסם

תודה כבר מחר אני אצלם הכל! ביום ראשון אני אסע לתחנת המשטרה ולעורך דין, כמו כן ביטוח לדעת מה עם ההוא שפגע בי האם הוא מודע, ואעדכן אותכם..


×
×
  • תוכן חדש...