Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באמת מאחלים רק בריאות! כמו שאמרו רכוש אפשר לתקן, את גוף האדם אי אפשר.

בתור אחד שחווה בעיות עמוד שדרה - אל תזניחי! לכי, תעשי כל צילום וכל בדיקה(לי עשו רנטגן, סי-טי, ו-MRI).

בהצלחה ותרגישי טוב!

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מצטרפת לברכת ההחלמה המהירה. עד כמה חזקה הייתה הפגיעה שאת במצב כזה?

כשאני עברתי את התאונה שלי הרכב עבר גם פגיעה רצינית אבל לי היה רק זעזוע מוח. חוץ מתור לאורטופד תבקשי תור לנוירולוג. כאבים בגב ובצוואר זה לא צחוק. לא הייתי רוצה לראות את הגב שלך נהרס בגלל חתיכת דרעק מד פפר שנכנס בך ועוד רצה בהתחלה להוציא אותך אשמה.

 

זו התאונה הראשונה שלך?

 

תרגישי טוב, תני לסוכן הביטוח לעשות את השאר

 

יוליה

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

אלכס אני מאחל לך החלמה מהירה ושתשובי לשיגרה במהרה והכל יסתדר על הצד הטוב.

אני מניח שלא ניראה אותך השבת במפגש מרכז,חבל..

בכל אופן הבראה והחלמה מהירה .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

תודה רבה לכלום! כן בשבת הזו לא תראו אותי אבל אני מקווה שהכל יסתדר עד לתחרות ב13. הפגיעה דווקא לא היתה כל כך חזקה ובהתחלה היתי בשוק בכלל לא הרגשתי מכה.. עד שעברו כמה דקות... וכן זו התאונה הראשונה שלי, כל כך שמרתי עלי ועל האוטו והנה בא זבל והורס הכל! הייתי היום אצל רופא עיינים שאמר שהנקודות השחורות כנראה שלא יעברו... :shock: בכל מקרה אחרי הרופא נסעתי למשטרת זבולון לאחר שבטלפון הבוחן אמר לי להגיע אליו למלא דו"ח. עם כל הקשים נסעתי אליו ומה הוא אומר?! רציתי שתבואי כי אני לא אוהב לדבר בטלפון! תחזרי ביום ראשון כשאני אקבל את הדו"ח מהתאונה?!!? כאילו מה!?!? בקושי גררתי את עצמי לשם ולמה כי הזבל לא אוהב לדבר בטלפון!? הייתי פשוט בשוק!!! אחרי הזבל הזה נסעתי דרך מקום התאונה ואוי מה אני רואה?! את האוטו שלי עומד בדיוק איפה שהשארתי אותו!! שום גרר ושום נעלים! העיקר בזבולון אמרו לי שהאוטו בחיפה ושאני אבוא לשלם ביום ראשון כדי להוציא אותו!!! על מה הייתי משלמת פה בדיוק!? יש לי מזל שבכלל לא פרצו לי לאוטו כי כל הדברים שלי היו שם עם המערכת! בקיצר לקחתי את האוטו מחר הוא נכנס למוסך שאני בחרתי למה המוסך שהביטוח רוצה נקרא "מוסך האחים דיק" דיק - תבינו לבד איך הם עובדים! אני לוקחת אותו למוסך שאני רוצה ומביאה שמאי שאני רוצה, הנזק שצריך להחליף גם את הכנף וגם במפר חדש! אני הולכת היום לביטוח נראה מה הם יגידו כי כשאמרתי להם שאני לא רוצה לשים את האוטו במוסך שהם רוצים הבחורה אמרה לי: אז את אחראית עליו ותשלמי מהכסף שלך! אח ישראל ישראל... טוב הלכתי לנוח קצת למה הכאבים הורגים אותי אחרי כל היום בנסיעות לשווא..

פורסם
תודה לכולם, לצערי אני לא מרגישה יותר טוב עבר עלי לילה מאוד קשה של הקאות במקום שינה. בקשר לרכבים לי יש בורה שנת 2000 טורבו דיזל ולזבל ההוא שהיה בן 40 משהו כזה היתה אימפרזה ישנה שנת טרטח. כשהוא אמר כן אני אשם נהג המונית שמע את זה, הבעיה שהכרטיס ביקור שהוא הביא לי נמצא באוטו.. יחד עם כל הדברים שלי, פשוט כשכל כך כאב לי כבר לא חשבתי להוציא כלום ולא ידעתי שיגררו לי את האוטו בלי לשאול אותי.

הממממ

איך את החלטת שהוא זבל?????

פורסם

תשמע את זה אני אומרת מרוב עצבים, הוא פגע בי אין פה שום דבר שיכול להוציא אותו כזכאי! היה לו לתת זכות קדימה ביציאה מחניה, אני נהגתי בכביש הוא חיכה ונתן זכות קדימה לכולם ואחרי שנכנס בי התחיל לצעוק עלי כי ניצל את העובדה שישבתי בשוק ואני בחורה צעירה.. נהגי מוניות התערבו והעמידו אותו במקום הוא פשוט ניסה להוציא אותי אשמה על דבר שבכלל אין לי אשמה בו!! אז איך אתה קורה לבן אדם שפוגע ומנצל את המצב ומוציא אחרים אשמים?! לפחות היה מודע ישר ומבקש סליחה.. אישתו שישבה לידו הבינה מי אשם והציעה לי עזרה כי ראתה שאני עוד מעט אפול מהרגלים.. הוא לעומת זאת המשיך לצעוק..

פורסם
בקיצר לקחתי את האוטו מחר הוא נכנס למוסך שאני בחרתי למה המוסך שהביטוח רוצה נקרא "מוסך האחים דיק" דיק - תבינו לבד איך הם עובדים! אני לוקחת אותו למוסך שאני רוצה ומביאה שמאי ..
החלמה מהירה ותרגישי טוב.

כן ועוד דבר מאיפה לך לדעת איך האחים דיק עובדים?? רק על פי השם החלטת?? דווקא כשהיתה לי סובארו אימפרזה בזמנו ועברתי איתה תאונה אז הכנסתי אותה למוסך הנ"ל,התוצאות היו מדהימות!!! האנשים באמת יודעים לעבוד! ולבסוף האוטו גם נמכר אלפיים מתחת למיחרון כי הוא היה נראה יפיפה למרות התאונה הקשה שהוא עבר(החלפת כל הפרונט+החלפת ריצפת הרכב בצד הנהג והנוסע+שתי דלתות קידמיות).

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

מניסיון אני לא יודעת איך הם עובדים, אני מכירה אנשים שצבעו שם במפר בחודש האחרון וצבעו להם חצי! החלטתי ללכת לאדמונט בלוט אתה אומר שעשו לך את האימפרזה יותר טוב מהמיצובישי?

פורסם

אי אפשר להשוות בין מה שעשו לי לאימפרזה ובין מיצובישי!! אל תשכחי מי שעבד לי על האוטו אצל אדמונט הבן אדם הזה כבר לא עובד שם יותר:idea: וזה אומר שאין מצב שהמוסך הנ"ל יגיע לרמות פחחות גבוהות ללא הפחח שעבד לי על המיצובישי.ובקשר ל סובארו האחים דיק ממש עבדו טוב מאוד עליה וגם התוצאה היתה ממש יפה! כל מה שצריך זה קצת זמן פנוי להיות כמה שעות במשך הימים שהוא במוסך ליד האוטו ברגע שעובדים עליו ולבסוף התוצאות יהיו בהרבה יותר טובות מאשר להשאיר את האוטו שם שבוע ולתת להם לעבוד לבד עליו.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

מעניין מה קורה כשיש לך חיים לנהל ויש לך עוד דברים לעשות

חוץ מלשמור על ההיגנות של הפחחים במוסך שלך.

סאשה החלמה מהירה, עזבי לתקן את האוטו בנתיים תדאגי לעצמך

אל תנסי ליתפוס את המקל משתי הקצוות שלו.

ושוב תנוחי תירגעי ותדאגי לעצמך בנתיים

לאון ג.

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

אנשים מה אני צריכה לעשות עכשיו?! אמרו לי שאני צריכה להחליף את הבמפר ואת הכנף הימיני. כשאני אמכור את האוטו יגידו שכל הפרונט היה בתאונה ויורידו מהמחירון! אני לא יודעת מה לעשות, והאם למכור את האוטו? הבנתי שהביטוח יעלה לי יותר בגלל תאונה, אבל אני כל כך אוהבת את האוטו השקעתי בו יותר מ10 אלף בחצי שנה!

פורסם

כבר ממזמן אמרתי שצריך למכור אותו.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

אני קטונתי מלתת עצות לגבי שווי רכב ותאונות ושאר העניינים מסוג זה,

אבל אני מאחל לך החלמה מהירה, ושלעולם לא תאלצי לבקר בב"יח נהריה. גועל של מקום.

 

סנופקין. :-)

KYD

×
×
  • תוכן חדש...