Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יש למשאבת מים חור ביקורת שממנו מתחיל לנזול מים במקרה של אי-תקינות במשאבה?

 

כך אמר לי ידיד, שאני בספק לאמינות דבריו.

סובארו - B3 בנזין 2008 1.5L

פורסם

אכן כן.

חברך צדק.

 

אם באמצע נסיעה המשאבה נוזלת לך....סימן שהיא נוזלת מהחור שיש בה ולא משום מקום אחר = משמע יש תקלה במשאבה והיא לא עובדת כמו שצריך.

 

במקרה של נזילה מהמשאבה, בתוך עזרה ראשונה ניתן להמתיןם טיפה עד שהרכב יתקרר מעט ולסתום את החור עם אפוקסי פלסטלינה שמתקשה תוך 2 דקות ואז ניתן להגיע למוסך ולהחליף משאבה.

פורסם

 

אם באמצע נסיעה המשאבה נוזלת לך....סימן שהיא נוזלת מהחור שיש בה ולא משום מקום אחר = משמע יש תקלה במשאבה והיא לא עובדת כמו שצריך.

 

חור ? היא אכלה ממתקים ?

אם המשאבה נשברת/נתקעת/נופלת/מתאדה/הולכת הביתה לכתוב בפורום היא לא תעביר מיים לצינון המנוע והוא ירתח.

אם תסתום את "החור", עם דבק אפוקסי/מסטיק/קונ$ום היא עדיין לא תעבוד - ולא עשית כלום.

 

השאלה שלך סתמית. מאוד משנה הסיבה שבגללה המשאבה לא עובדת, ואם נוזלים מיים מסדק / "חור ביקרת" הדרך היחידה שלך לדעת מזה היא לראות שהמנוע מתחמם, בהנחה שכשאתה נוהג אתה לא מציץ "מידי פעם" ובודק ש"החור ביקורת" יבש.

 

 

כשמשאבת המיים מפסיקה לעבוד (נניח שהטיימינג עדיין במקומה) אסור לסוע ברכב, כדי שלא ירתח, אלא לגרור אותו למוסך.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אצלי היא התחילה לנזול אחרי כיבוי הרכב,

ברור שאני מתקן דחוף אבל אני יכול להניח שהיא עובדת?(האוטו לא מתחמם יותר משני קווים)

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

פורסם

(האוטו לא מתחמם יותר משני קווים)

שני קוים ? יש מכוניות שבהן ב-2 קוים המנוע קר. 2 קוים זה לא מדד לטמפ' מנוע, במיוחד כשלא ציינת את סוג הרכב.

 

ההגדרות שלך ל"דחוף" לא ברורות לי. אתה מבין את ההשלכות של נסיעה עם מעט/בלי נוזל קרור ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

הרכב הוא קליאו, שני קווים הכוונה לשני קווים מעל הנורמל קצת יותר מהרגיל

כשאני אומר דחוף אני מתכוון להזדמנות הראשונה, אני מבין את ההשלכות ובודק מים כל הזמן

הרכב מאבד משהו כמו חצי ליטר ביום, כך שאם אני עוקב וממלא כל בוקר(יש מיכל) לא יקרה כלום.

אבל תשובה לא קיבלתי.

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

פורסם

אני לא זוכר כמה קוים יש בקליאו, אבל אם המשאבה לא היתה עובדת, כל הקוים היו בצד הרע של המחוג.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מכיר את הבעיה

חבר שלך צדק

הייתה לי רנו אקספרס עם אותה בעיה בדיוק

אני החלפתי את כל המשאבה

וזה באמת היה אחד הדברים הקשים

הצרפתים האלה לא יודעים לתכנן בגרושש

הייתי צריך לפרק חצי אוטו בכדי להגיע אליה

אבל בסוף הסתדר

פורסם

שלום.

 

יש חור ואו יותר חורים במשאבת המים החורים ממוקמים ליד הציר ושמם המיקצועי "סיפתי-הול".

כאשר יש נזילת מים לפעמים ולא תמיד ניתן לאבחן ע"י הסתקלות בחורים.

כאשר משאבת מים נוזלת בזמן מנוע מדומם ,יש נזילה מאוטם הציר והיא חייבת החלפה.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...