Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עזובו אותכם, אם בארץ יהיה אותו דבר אז אולי לבסוף מישטרע תבין שיש כזה דבר ספורט מוטורי ושזה שווה את המאמץ.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

_________________________________________________

 

 

תסריט בדיוני

 

1.משטרת ישראל קולטת 73 מכוניות מדגם:

סובארו אימפרזה STI חדשות 2006.

 

2.חלקן מפטרלות בכביש -6.

 

3. מפכ"ל משטרת ישראל מתנייע בכביש 6, לפתע זה נעקף ע"י

אימפרזה STI משטרתית בה נוהג אחד מפקודיו ,שנע במהירות בת 200 קמ"ש + :shock:

ובכן למפכ"ל אין אקדח לייזר, יש לו מכונית לבנה, שכן רק במבט חטוף אפשר לזהות כי זו מספרה מ-1 (זה לא סוד), עד שהוא יגלה(לא רק שיש לו עגלה) דרך התקשורת מי נהג,למה כמה....ה STI, כבר ירדה במחלף הבא....

 

 

*אני יגיד לכם למה בוטל המכרז בעיניין STI/EVO 8 למשטרת התנועה :?:

כי אסור שלאף אחד ,תהיה מכונית מהירה משל המפכ"ל,לא כל שכן אסור לעקוף אותו.

אתם ודאי זוכרים, מה קרה לאחרון שניסה לעוקפו :?:

 

 

בכבוד רב

אילךן פ.

 

___________________________________

 

כן ,הציטוט הנראה למעלה,זה נכתב בהומור - קבלו כמה :wink::-P:-):-D:lol:8):wave2::wave::roflmao::mm_tongue

 

_________________________________________________

 

* תגידו-באם אכן יקבלו שוטרי משטרת התנועה סובארו אימפרזה STI,

משטרת התנועה תצטרף ל מועדון סובארו טורבו ישראל = STI :?::wink:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo


×
×
  • תוכן חדש...