Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שששששששששששש תהיו בשקט שהשוטרים הישראלים לא ידעו על זה ואז גם הם ירצו כמה עשרות כאלה.....רק שבארץ זה יהיה טרור מבוקר ..

 

 

אתם מכירים שאתם הפקק ופתאום עוברת אותכם סקודה מישטרתית מהשולים?

עכשיו תחשבו שהיא תהפוך ל-STI שנוסעת על 200 תוך כדי שיד אחת מחוץ לחלון והיד השניה עים המערכת כריזה.....:roll:

..............................................

גודש חדש... 29.7.04

פורסם
אין כמו הלנטיס של השוטרים הישראלים

 

:roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao:

נכון שהמשטרה מחזיקה צבא לנטיסים אבל גם לא חסרות B4 ופסאטים

אבל כמו שניתן להבין בכתבה, אין צורך ביותר מזה.

SENA לשעבר

פורסם

מוזר לי שהם לא לקחו איזו צרפתיה. מה רע בקליאו V6? או, אם הם צריכים מקום מאחורה בזינזאנה הממהרת - מגאן II ספורט, או אפילו פז'ו 407 3.0?

נו. טוב. בעיה שלי? אני משלם מיסים בצרפת?

שיהיו בריאים הז'נדרמים, וינהגו בזהירות. מנסיוני בצרפת - הם לא דפקטים כמו שמציגים אותם בסרטים.

 

200306_110890_3_006.jpg

פורסם

לאחר שנציגים במשטרת ישראל, יבקרו אצל עמיתיהם בצרפת

האמינו לי, כי ימצה התקציב/סיבה , להעתיק את התקדים האירופאי

לישראל.....

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

אני לא אתפלא אם יש בארץ שוטרים שהצרפתית שלהם יותר טובה מהעברית שלהם.

לא אתפלא בכלל.

המון שוטרים ותיקים הם יוצאי, אהממ.... "דרום צרפת". :wink:


×
×
  • תוכן חדש...