Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אילן שלום,

 

לא ידעתי כי ישנם שוטרים בארה"ק אשר דוברים צרפתית.

ובאם יש גם כאלה הדוברים אנגלית אנא ציין שם ומס' טלפון. ;)

יש יותר סיכוי למצוא שוטר עברי דובר אנגלית משוטר צרפתי דובר אנגלית.

 

בעצם, מכל צרפתי שהוא דובר אנגלית...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

יש בכלל סיכוי למצוא שוטר דובר אנגלית בארץ? :)

 

או אפילו עברית תקינה...

 

מפליא שצרפת בוחרת ברכב יפאני לכוח המשטרתי שלה, כנראה שהשינוי הפעם מתחיל בחו"ל, אחר כך בינינו :)

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
יש בכלל סיכוי למצוא שוטר דובר אנגלית בארץ? :)

 

או אפילו עברית תקינה...

 

מפליא שצרפת בוחרת ברכב יפאני לכוח המשטרתי שלה, כנראה שהשינוי הפעם מתחיל בחו"ל, אחר כך בינינו :)

אחר כך יבינו שמה ? שDL זה האוטו האולטימטיבי ? שיש לו היגוי מדהים ושלדה מצויינת ? מה יבינו אני רוצה להבין....

פורסם
אחר כך יבינו שמה ? שDL זה האוטו האולטימטיבי ? שיש לו היגוי מדהים ושלדה מצויינת ? מה יבינו אני רוצה להבין....

שניה אני רוצה להבין, זה אמור להצחיק? :roll:

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

מה הסיפור הגדול שלצרפתים יש STI?

לאנגלים כבר עשרות שנים יש דגמים ספורטיבים.

בשנות 80 היו להם גולף GTI ומאז שנמכרות הגרסאות העצבניות של האימפרזה,זה מה שהם קונים.

לאמריקאים בשנות ה 90 היו קפריסים עם מנועים של קורבט.

היה אפשר לקנות אותן משומשות,נסעתי פעם על אחת.

אייל

פורסם

אגב, בכיסוי הפיגוע בלונדון היום היה מעניין לראות שמשטרת לונדון משתמשת בב.מ.וו סדרה 3 ובאאודי A3 עם 3 דלתות כניידות.

מה הקטע שלהם?

פורסם

עזוב את זה, ראיתם את המסחריות והניידות משטרה שלהם?! כמו ציור גרוע של ילד בגן חובה!

 

הבנו שהם רוצים שהמכוניות יבלטו ואולי יזהרו בחושך, אבל לא קצת הגזמנו?

 

 

קשה היה לפספס את הA3 הכסופה\אפורה שהוראתה שוב ושוב ושוב בערוץ 10 בתור "תמונות לפני דקות אחדות מזירת הפיגוע".

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

המאזדות המשטרטיות ימשיכו להיות אצל משטרת ישראל

אבל יש מצב שהם יביאו סובארו -אבל לא אימפרזה, B4 הם כן הביאו

לדעתי יש סיכויים קטנים

Suzuki Jimny

פורסם
אגב, בכיסוי הפיגוע בלונדון היום היה מעניין לראות שמשטרת לונדון משתמשת בב.מ.וו סדרה 3 ובאאודי A3 עם 3 דלתות כניידות.

מה הקטע שלהם?

 

ואף אחד לא שם לב ל TYPE UK WRX STI בצבע אפור כהה, שחנתה עם עכוזה לכיוון המצלמה בעלת הספויילר התמיר, והפנסים האחוריים שהוחלפו לשקופים :?:

 

ותגידו לי- מתרחש כזה פיגוע -ומה שמעניין אתכם ,זה איזה סוג רכבים היו בזירת האירוע :?::oops::wink:

 

_________________________________________________

 

 

תסריט בדיוני

 

1.משטרת ישראל קולטת 73 מכוניות מדגם:

סובארו אימפרזה STI חדשות 2006.

 

2.חלקן מפטרלות בכביש -6.

 

3. מפכ"ל משטרת ישראל מתנייע בכביש 6, לפתע זה נעקף ע"י

אימפרזה STI משטרתית בה נוהג אחד מפקודיו ,שנע במהירות בת 200 קמ"ש + :shock:

ובכן למפכ"ל אין אקדח לייזר, יש לו מכונית לבנה, שכן רק במבט חטוף אפשר לזהות כי זו מספרה מ-1 (זה לא סוד), עד שהוא יגלה(לא רק שיש לו עגלה) דרך התקשורת מי נהג,למה כמה....ה STI, כבר ירדה במחלף הבא....

 

 

*אני יגיד לכם למה בוטל המכרז בעיניין STI/EVO 8 למשטרת התנועה :?:

כי אסור שלאף אחד ,תהיה מכונית מהירה משל המפכ"ל,לא כל שכן אסור לעקוף אותו.

אתם ודאי זוכרים, מה קרה לאחרון שניסה לעוקפו :?:

 

 

בכבוד רב

אילךן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם
ואף אחד לא שם לב ל TYPE UK WRX STI בצבע אפור כהה, שחנתה עם עכוזה לכיוון המצלמה בעלת הספויילר התמיר, והפנסים האחוריים שהוחלפו לשקופים :?:

 

ותגידו לי- מתרחש כזה פיגוע -ומה שמעניין אתכם ,זה איזה סוג רכבים היו בזירת האירוע :?::oops::wink:

 

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

בדיוק! כמה שזה נשמע קר אני דווקא שמתי לב לA3 שלוש דל' האפורה :?. זה כמו כשיש יום שמש נעים והקבריולטים יוצאות לכבישים, יש פיגוע והמשטרה מוציאה את הבלינג:roll:
פורסם

 

*אני יגיד לכם למה בוטל המכרז בעיניין STI/EVO 8 למשטרת התנועה :?:

כי אסור שלאף אחד ,תהיה מכונית מהירה משל המפכ"ל,לא כל שכן אסור לעקוף אותו.

אתם ודאי זוכרים, מה קרה לאחרון שניסה לעוקפו :?:

 

 

בכבוד רב

אילךן פ.

סליחה, אבל עם כל הכבוד זה פשוט נשמע כמו שטויות במיץ!

 

א. למה אסור לעקוף אותו?

 

ב. המפכל בעצמו חייב שתהיה לו איזו EVO? שכן הוא מתמיד באופן אישי לצאת למרדפים ברחבי הארץ? או שאסור לשוטרים שהם נהגים מקצועיים ומובחרים (נניח שיש כאלה) לקבל STI כי אם תהיה להם כזאת אז זה יוכיח שהביצים של המפכל יותר קטנות? מה הקטע?

 

יש שוטרים שיוצאים למרדפים, יש שוטרים שיוצאים לפשיטות על סוחרי סמים, ויש קצינים שכל היום יושבים על התחת ומקבלים משכורת. אין קשר ביניהם. כמו שמי שיוצא לפשיטה מקבל איזשהו מיצובישי מגנום (לצורך העניין), כך שוטר תנועה מקבל B4\STI, למה שהמפכל יקבל לא פחות מפג'ארו? לאנטיס\סקודה כבר לא מספיק?

 

אני מצטער אילן, אני מקווה שניסית להצחיק (לא ראיתי סמיילי מחייך או משהו בסגנון) אבל דבריך הזויים לגמרי. אנא נמק.

 

בכבוד רב,

יוסיMC.

I should win a fucking AWARD for being me


×
×
  • תוכן חדש...