Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט AVEO


PooKiPsiT
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שים לב שמדובר בסיריון החדשה, האם כבר הספקת לשבת בה? דגם חדש לגמרי.

בגלל זה אמרתי שהיום הייתי ממליץ על הסיריון (החדשה) שוב, כל עוד הנוהגים במכונית הם בגודל "אסייתי".

 

בנושא ההתנהגות של האוויאו... אתה נסעתה על ה 4 דלתות שמגיע עם צמיגים צרים ברדיוס 13 - איכס!

ה 5 דלתות שלי הגיע עם 185/60 R14 ויש הבדל משמעותי בכל הנוגע להתנהגות בינו לבין גרסת ה"גיבנת". החסרון היחיד הוא נהמת צמיגים מורגשת יותר בנסיעות 135-145 בכביש 6.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם
בגלל זה אמרתי שהיום הייתי ממליץ על הסיריון (החדשה) שוב, כל עוד הנוהגים במכונית הם בגודל "אסייתי".

 

בנושא ההתנהגות של האוויאו... אתה נסעתה על ה 4 דלתות שמגיע עם צמיגים צרים ברדיוס 13 - איכס!

ה 5 דלתות שלי הגיע עם 185/60 R14 ויש הבדל משמעותי בכל הנוגע להתנהגות בינו לבין גרסת ה"גיבנת". החסרון היחיד הוא נהמת צמיגים מורגשת יותר בנסיעות 135-145 בכביש 6.

הגעת לשלב השכנוע העצמי בו אתה מנסה לשכנע את עצמך שביצעת רכישה נבונה.

 

אני מחכה שהרכבים הללו ייבחנו במבחני ריסוק, כדי לפוצץ לכם את הבועה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
הגעת לשלב השכנוע העצמי בו אתה מנסה לשכנע את עצמך שביצעת רכישה נבונה.

 

אני מחכה שהרכבים הללו ייבחנו במבחני ריסוק, כדי לפוצץ לכם את הבועה.

 

הממממממ

היום בצהריים הייתי עם אמא שלי בתצוגה של שברולט

הדבר הראשון ששאלתי את "האיש הנחמד" הוא אם הרכב עבר מבחני ריסוק

הוא אמר שיש לו 5 כוכבים.

 

לא חשבתי לרגע שהוא ישקר בעניין הזה.

איפה באמת אפשר לקרוא נתונים בנושא הבטיחות?

פורסם

http://www.dot.gov/affairs/nhtsa2604.htm

 

http://www.safercar.gov/

 

במבחנים האמריקאים היא קיבלה 5 כוכבים בהתנגשות קדמית ו 3 בהתנגשות צידית 3 כוכבים

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם
הנתונים שהבאת בפנינו אינם נתונים מרשימים כלל(במיוחד לרכב ידני) - אני "יושב" על נתונים "טובים" מאלו שהבאת - אבל עם קורולה אוטומטית (שדרך אגב היא גם כבדה הרבה יותר)

 

בסדר ירון אתה צודק יש מכוניות יותר חסכוניות ממנה זה ברור..(טכנולוגיה ,מישהו אמר כבר?)

אבל סה"כ הנתונים שלה בסדר והיא לא "שותה " הרבה ואפשר ליחיות עם צריכת דלק כזאת.

 

אני בכל אופן הייתי שמח אם ה205 שלי היתה יושבת על כאלה נתונים (לא שהיא שותה חלילה)

:-D

 

 

יוגב 205

פורסם

אני בדעה כמו החברים שמכווינים לרדת מהאביאו (חבל להוציא כלכך הרבה כסף ואז בגלל עוד טיפה כסף להתפשר על מוצר פחות טוב ושגם תיפגע פיננסית עוד יותר ביום המכירה). לכן אסכים עם החברים שהמליצו על הסיריון כאלטרנטיבה הולמת.

פורסם
הממממממ

היום בצהריים הייתי עם אמא שלי בתצוגה של שברולט

הדבר הראשון ששאלתי את "האיש הנחמד" הוא אם הרכב עבר מבחני ריסוק

הוא אמר שיש לו 5 כוכבים.

 

לא חשבתי לרגע שהוא ישקר בעניין הזה.

איפה באמת אפשר לקרוא נתונים בנושא הבטיחות?

זה סיפור נחמד, רק שהמדד לפיו אנו עובדים הוא EURONCAP שנבדק בתנאים שונים לחלוטין.

 

לצורך העניין, אי אפשר להשוות בין 5 כוכבים אמריקאיים ל5 כוכבים אירופאים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
הממממממ

.

איפה באמת אפשר לקרוא נתונים בנושא הבטיחות?

בקר ב http://www.netcar.co.il/guide/guidef.asp לנושא נתונים על בטיחות.

יש לרוני גם פורום אבל אני מציע שתיזהר בשאלות שלך. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...