Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוב הדעות שתקבל פה על הרכב יותר קרובות ל"לא אוכל"

 

אבל, לגופו של עניין, זהו רכב משפחתי אפור ואמין, בסה"כ סוס עבודה לא רע

בעיקר אם מדובר בדגמים של 96 ומעלה.

 

הדגם ששווק ב-94-5 סובל מבעיות בגיר האוטומטי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יחסית לרכב יפני הלנטרה לא כל כך אמינה.

כפי שצבי כבר ציין בעיית הגיר האוטו' בשנים הראשונות קיימת גם בדגם המתחדש יותר(הכל שאלה של ק"מ).

תופעה אחרת הינה שריפת שמן-גומיות השסתומים(ראה תופעת הלנסרים הישנות).

בסה"כ רכב אפרורי ומשעמם שכל תכליתו היא נסיעה מא' לב'(וגם את זה ישנם רכבים שיעשו זאת טוב יותר).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
יחסית לרכב יפני הלנטרה לא כל כך אמינה.

 

עמית

 

לא יפני, קוראני.

 

ראה פרופיל חברה :

http://www.colmobil.co.il/fs-hyundai.htm

טעות, טועים, טעינו, והטעינו :oops:

סליחה, התאים האפורים לא עובדים טוב על הבוקר :wink:

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אני לא מאמין מה רושמים פה...

 

היה לכם כזה או שאתם חולמים?

 

להורים שלי יש שנת 96 1800 אוטומט (אין כזה GT.... זה פשוט 1800 סמ"ק)

תצרוכת דלק בנסיעב רגועה מגיעה ל -1 ל-15!!!!

עשינו טיול של 300 ק"מ , אוטו עמוס 4 אנשים אוהלים שטויות בגז מלא.. אבא שלי נהג..

עליות לירושלים ב-2000 -2300 סל"ד (אפשר להירדם) נסיעה רגועה מאוד... (75-85)

 

טיפולים זולים ביותר... אין הרבה תיקונים בכלל... חוץ מחלונות שעושים בעייה חשמלית לפעמים...

 

נוסעים על 100 קמ"ש ב-2200 סל"ד האוטו מאיץ גם בלי ללחוץ יותר מידי...

פשוט התפעלתי איך אפשר לעלות כאלו עליות עם כזה משקל בלי לאמץ את המנוע...

 

לפי דעתי אוטו מאוד זול ויחסית כן אמין (היו לנו 3 במשפחה 2 לנטרה וקופה) ואני אישית ממליץ... ה-1800 במיוחד...

 

ותבדוק שוב... האקסנט יותר יקרה מהלנטרה!

(וגם רק 1500 סמ"ק, אז רק הילוכים או עדיף ללכת ברגל )

פורסם

GT היה שמו של דגם ה-1800 בשנים 94-5 (הדגם מרובע יותר)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...