Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה זה הגבות האלה,אוליי תוסיף גם סומק בלחיים ,זקן ושפם...

לדעתי הגבות האלה רק גורעות מהיופי של הרכב הזה, גם מגעיל וגם לא מועיל וגם יעשו לך בעיות .

למה זה טוב בכלל ? אתה רוצה שיהיה לך רכב ערסים,תשחיר חלונות וקשור נעל של תינוק מאחורה ואתה מסודר.

פורסם

תראה ידידי , אני לא מכיר אותך ובהחלט יש אפשרות שאתה לא ערס , אבל! אם הייתי רואה אותך על הכביש הייתי מקטלג אותך כערס מצוי. SORRY .

הכי חשוב שאתה אוהב את השינויים שעשית...

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

תראה ידידי , אני לא מכיר אותך ובהחלט יש אפשרות שאתה לא ערס , אבל! אם הייתי רואה אותך על הכביש הייתי מקטלג אותך כערס מצוי. SORRY .

הכי חשוב שאתה אוהב את השינויים שעשית...אני אומר את דעתי

האוטו יפיפהה הוא ממש ממש אבל ממש לא ערסי הונדה לא יכולה להימצא בלי שיפורי יופי ועם כבר מצאת אחת אז או שהאוטו בעייתי או שהבן אדם בעייתי

דעתי היא שיש לך אוטו יפה מאוד ולא ערסי !!!!

תחיה את הרגע , כי יש רגעים שלא יחזרו לעולם אז בפעם הבאה שאתה רואה את הבלונדה במעבר חציה תילחץ כמו מטורף ותן לצמיגים להישרף :wink:

פורסם

מצטער שהגבתי רק עכשיו הייתי בבסיס עד עכשיו.

 

אז ככה,הגבות עלו 200 והם מפלסטיק ובמיוחד בשביל הונדה לא הכנתי כי לא היה לי כוח ואין כמו משהו שיושב כמו שצריך.

לגבי הלוח שעונים קניתי אותו מאי ביי הוא עולה בסביבות ה200 אחרי דמי משלוח וכו' יש הרבה דוגמאות

אני יצרף תמונה שלו ביום.

ולגבי הגבות צירפתי תמונה לפני תגידו איזה ניראה,לפי דעתי הסתכלתי וזה הרבה יותר יפה עם

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

×
×
  • תוכן חדש...