Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קבוצת רישוי 3 - מחיר מופרז


פוסטים מומלצים

פורסם

למה על פוקוס 2008 שבסה''כ יש לה בקרת שיוט וג'אנטים מגנזיום 16, אני צריך לשלם 1432 לטסט? 

אין לי טורבו אין לי חלון גג 

רק בגלל שזה טרנד X ולא טרנד?  אין פה איזה שיפור מטורף

לפי מה משרד התחבורה קובע זאת?

__צילום מסך_25-6-2026_163735_.jpeg

משתדל לעזור

פורסם

צודק. לא הייתי משלם, או לפחות הייתי משלם רק את החלק המוצדק. 

  • מצחיק 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מחיר הרכב כשהיה חדש קובע את מחיר האגרה לשארית חייו. זה יורד לאט לאט אבל הבדלים באגרה בין רמות גימור שונות ישארו לנצח.
בעבר קניתי טסלה אדומה, בגלל שצבע אדום הוא תוספת של כמה אלפי שקלים זה הקפיץ את הרכב קבוצת רישוי ביחס לטסלה לבנה. אתה מבין? זה לא שהיה לי פיצ׳ר שאין באחרות, סך הכל צבע.
ממליץ לך בפעם הבאה לחפש סוזוקי אלטו.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 17 דקות, PASHUT כתב:

למה על פוקוס 2008 שבסה''כ יש לה בקרת שיוט וג'אנטים מגנזיום 16, אני צריך לשלם 1432 לטסט? 

אין לי טורבו אין לי חלון גג 

רק בגלל שזה טרנד X ולא טרנד?  אין פה איזה שיפור מטורף

לפי מה משרד התחבורה קובע זאת?

 

 

טרנד משלם 1211 כך שלא מדובר בפער מטורף.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 34 דקות, zvit כתב:

טרנד משלם 1211

אני מסכים, אבל מעצבן אותי שעל רכב כמו סקודה ראפיד עם טורבו או פאביה משלמים גם כמוני ויש להם יתרונות רבים על פניי

לטעמי פער קטן ברמת גימור ללא הבדל ממשי לא מצדיק 200 שקל מס...

לפני 42 דקות, farkash7 כתב:

סך הכל צבע

כן אבל יש הבדל בין הבדלים דקים מאוד  של רמות גימור? למשל סאן או GLI בקורולה?

לפני 43 דקות, farkash7 כתב:

מחיר הרכב כשהיה חדש קובע את מחיר האגרה לשארית חייו

הגיוני מאוד כי הטרנד נמכר בזול לליסינג או השכרה, בשונה מטרנד X שיש לי תיעוד מהיד ראשונה שהוציאה מהחברה

משתדל לעזור

פורסם
לפני 1 דקה, PASHUT כתב:

אבל מעצבן אותי

מעצבנים אותי הרבה דברים.

 

צריך לדעת להבחין בין דברים נתונים שאין לך שום שליטה או השפעה עליהם (ומחיר אגרת הרישוי הוא אחד מהם) לבין דברים שכן יש לך שליטה או השפעה עליהם.

 

מהסוג הראשון אין מה להתעצבן. זה דבר נתון. 

  • רעיון טוב! 3

 

 

פורסם
לפני 3 דקות, PASHUT כתב:

אני מסכים, אבל מעצבן אותי שעל רכב כמו סקודה ראפיד עם טורבו או פאביה משלמים גם כמוני ויש להם יתרונות רבים על פניי

אבל הרכב שלך גם מהווה חסרון ביחס אליהם , 

מזהם יותר משמעותית .

  • רעיון טוב! 1
פורסם

תכלס אתה יכול להאשים רק את עצמך - היית יכול לרכוש דגם טרנד, אפילו יותר קל למצוא.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 29 דקות, zvit כתב:

היית יכול לרכוש דגם טרנד

היה לי טרנד השכרה לשעבר והיה מוזנח

ה X שיש לי הוא מעולה וטופל אצל יד פרטית אוהבת לאורך שנים [וסוף סוף יכולתי לנסוע לצפון בראש שקט ב''ה לא מובן מאליו ברכב ישן עם ק''מ 267..] ובסה''כ שתי ידיים פרטיות לפני כל אחת לאורך שנים..

גם השיוט נחמד בכביש 6  

משתדל לעזור

פורסם

מצרף את תשובת משרד התחבורה כשאני ביקשתי להוריד קבוצת רישוי (בטיעונים מוצדקים כמובן ולא סתם כי סה מעצבן)Screenshot_20260625_164610_Gmail.thumb.jpg.5c6dc531273ca58af92a7e1bfa17436b.jpg

 

מאחל לו אריכות ימים

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אגב אפשר שאלה אם כבר דיברנו: הכנסתי את האוטו בצהריים לטיפול שנתי וטסט במוסך, הוא המליץ לעבור משמן 5 30 ל 10 40 חצי סינטטי כי ב 270 ק''מ המעברים רחבים יותר

רציתי לשאול: זה יעשה לי בלאי מואץ, או שבאוטו כזה זה הנוהל?

הייתי רגיל תמיד ל 5 30 סינטטי מלא

משתדל לעזור

פורסם
לפני 31 דקות, פריג'י כתב:

אין צריכת שמן

אין צריכה משמעותית

אולי 500 מ''ל בחצי שנה שזה בטווח התקין

תודה על המידע

אמרתי לו שישים 5 40 מלא, אשאל אותו בראשון מה שם בסוף

 

משתדל לעזור

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...